Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Shaft Effect

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Ефектът "SAMURAI"

    Темата вече е готова за коша.

    Държа да отбележа, че в тази тема все още няма доказателствa за наличието на ефекта SAMURAI.

    Държа да отбележа, че този ефект не е усещан от много от участниците.

    Твърдя, че той не съществува при BMW R1150 GS ADV.

    За съжаление ако тона остане същият ще се наложи да я заключа и пратя в коша.
    ______2
    Е = MZ

    Коментар


    • #47
      До: Ефектът "SAMURAI"

      Първоначално публикуван от kro Преглед на мнение
      ...Държа да отбележа, че в тази тема все още няма доказателствa за наличието на ефекта SAMURAI.

      Държа да отбележа, че този ефект не е усещан от много от участниците.

      Твърдя, че той не съществува при BMW R1150 GS ADV...
      Но съществува при колите.Особено при тези с цял заден мост.И задно предаване.При щанговото окачване,в зависимост от дължините и местата за захващене към шасито на горните и долните щанги,зависи накъде ще отива купето при потегляне или при подаване на газ-нагоре или надолу...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #48
        До: Ефектът "SAMURAI"

        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
        ...в зависимост от дължините и местата за захващене към шасито на горните и долните щанги,зависи накъде ще отива купето ...
        Да, това е една от съществените забележки. В случая това е отстранено с наличието на Paralever при един от производителите ...
        ______2
        Е = MZ

        Коментар


        • #49
          До: Ефектът "SAMURAI"

          Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
          ...Предполагам, че ако ти кажа, че за да завия с мотоциклета на дясно аз в същност завъртам кормилото на ляво и, че не е възможно да завиеш на дясно ако кормилото ти не е насочено на ляво, то ти ще ми се изсмееш и пак няма да ми повярваш, но в същност тази техника си я има и се нарича кантърстеринг. На практика не можеш да завиеш с двуколесно, ако не ползаваш кантърстеринг...
          Toзи похват на водене на спор е отдавна известен, под името "строене на въздушни кули". За съжаление, известен е като нечестен метод... Аз никога не съм твърдял подобни глупости, но ти допускаш, че може би аз... и т.н. Ако аргументите ти липсват, просто се откажи от спора. Точно в този форум, подобно поведение, меко казано, не се толерира. Едва ли някой от четящите не е ртазбрал колко голям карач си, за разлика от мен, дето имам 10-ина години стаж на мотоциклета и то опреди 30 години.... Аз не парадирам нито с уменията си, нито с това, че в последните няколко месеца сменям масло веднъж месечно. Когато споря с някого, аз използвам аргументи и предлагам методи за разрешаване на спора, а не пращам опонента си сам да се уверява, в това в което е убеден...

          Още веднъж да напомня, че тук споровете се водят по определени правила.

          П.П. Соти говори за повдигане на задницата на същата джипка, за която аз преди 10-ина поста написах, че заради специфиното положение на захватите, на А-рамената, при ускорение повдига задницата си.
          Последно редактирано от giorgio; 16-07-09, 16:45.
          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

          Коментар


          • #50
            До: Верига или кардан - предимства и недостатъци

            Първоначално публикуван от kro Преглед на мнение
            ......С горните примери искам само да припомня, че е невъзможно да се издърпаш сам за косата, колкото и "рязко, силно и в завой" да си причиняваш тази болка, въпреки че случаят е описан от един господин с благородническо потекло, известен в литературата като Мюнхаузен.
            Ох ! Успокоих се ! Помислих си ,че мотора ми е дефектен! Не ще да се повдига ,даже и в завой. Дайте още инструкции . Майтапа настрана , не съм вещ ,но до този момент нито веднъж не съм усетил такъв ефект (дали защото задника ми е голям) .
            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
            0899187766

            Коментар


            • #51
              До: Ефектът "SAMURAI"

              Янко, оня ден, на Карадере, вероятно си беше взел малкия задник, или поне така изглеждаше... Не е голям, а по-скоро нечувствителен...

              П.П. Не се притеснявай и моят е такъв... Днес, хей така на шега врътнах пак 400 км. Сега съм в Пазарджик, ама ВаладиЧ отказа да покараме заедно. Завалията е на легло, с бъбречна криза.
              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

              Коментар


              • #52
                "Shaft Effect"

                Нямах нерви да изчета всичко, та да питам - какъв точно е спора ?

                - Дали се повдига задницата на мотоциклет с кардан при ускорение ? Ако е това - да, повдига се.

                - Дали се повдига при всички ? Ако е това - не, не при всички. Паралевер системата при БМВ се прилага от края на 80те години, предшественикът и Монолевер - години преди тоава, и като цяло повечето читави марки си имат едно или друго решение на въпроса. GTR-1400 на кавазаки далеч не е първата машина при която този въпрос е решен.

                Машини при които ефектът е ярко изразен са например повечето стари moto guzzi-та, ямаха xj-900, до известна степен някои ямахи с кардан.

                Системите не винаги решават проблема на 100%, много зависи от приложението и вида на машината.

                Ето тук е обяснено по начин който дори аз разбирам.

                http://www.largiader.com/paralever/
                Последно редактирано от Goblin; 16-07-09, 18:25.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #53
                  До: "Shaft Effect"

                  Та какви са изводите накрая ???
                  Самурай бил прав за ефекта, но не знаел как да го обясни и защити , и няма кой да го признае.... или няма такъв ефект ?

                  Коментар


                  • #54
                    До: "Shaft Effect"

                    Митак, изводите са написани в поста над твоя.
                    Прочети го още веднъж.


                    Всеки, който плесне нещо на масата щото го е чул някъде, но не го е разбрал или го разбира, но не успява и не желае да положи усилия да го обясни, ще попада в подобни ситуации.

                    Елементарен пример - земното притегляне:

                    И него го има. Било е проблем на хората. Даже още е проблем. Обаче самолетите си летят. Хората обаче си ходят по земята.

                    Е, има ли го или го няма питаш ти в този момент?

                    Нали не искаш да те поздравим за откритието?
                    ______2
                    Е = MZ

                    Коментар


                    • #55
                      До: "Shaft Effect"

                      Първоначално публикуван от kro Преглед на мнение
                      ....или го разбира, но не успява и не желае да положи усилия да го обясни, ще попада в подобни ситуации.
                      Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
                      Здрасти пак!
                      ... Тук става дума за чисто механично преместване на пиньона посредством короната, завъртайки се по оста на короната в посока нагоре. Тоест, лоста за който говорех. Нали сте чували онзи закон, че всяка сила поражда равна на себе си но с обратна посока сила?...
                      Ето с това кратко обяснение се опитах да обясня за втори път и по друг начин. Това беше още в началото. Кое точно не разбрахте господа учени? Дали аз не успявам, или май вие не успявате а? Колегата линк ви даде към една прекрасна статия по въпроса и вие пак не сте разбрали. Тази статия не ставала. Трябвало специална статия, лично за вас да бъде написана. Ха! Че не сте ли много важни? Някакви ВИП персони ли сте нещо? На вас по специален ВИП начил ли трябва да ви се обяснява? А специален учебник лимитирано луксозно издание в три тома да ви напише някой не искате ли? А посвещение на корицата със златни букви? Брей че важни персони имало тука и аз да не знам! Пу, че съм проС ама! На такива височайши знаменитости е недопустимо да се обяснява с простички думички. Трябва научен труд да се напише и видеопрезентация да се подготви. Даже действащ модел да се изработи с напречни разрези. На един обикновен заварчик го обясних и човека веднага разбра, ама тук професорите не разбират. Или просто сте толкова много учени, че елементарни неща не можете да разберете и за всеки случай ги отричате? Или просто ви е срам, че нещо толкова елемнтарно и общоизвестно не го знаехте, та за да скриете срама си се правите на велики. ХА! многознайковците, май не знаят чак толкова много. А, темата си стана за боклука още веднага след първия ми пост. Мали как рязко се набутах тук сред ВИП зоната. АУУУУ! Каква грешка. И как така още нямам нито предупреждение, нито бан? Много странно. Другите ги банват за далеч по-незначителни провинения пък мен ме търпят. Хем виж какви работи си позволявам да говоря на ВИП-овете.
                      Ей, хора! Как на един не му стигна мъжеството и доблестта да си признае, че не е бил птрав бе? То не е срамно да грешиш. Срамно е да отричаш че си сгрешил. Или просто не можете да преглътнете гордоста си? А защо не напишете вие статията? Нали сте много учени? Нали разбрахте за какво става дума? А дали изобщо можете? Крайно време е някой да се оплаче от мен на модератора. Не може един сульо и пульо дървен философ да говори така на Ентелигенцията в това общество. Е, казах ви какво мисля в пряк текст. Повече изобщо няма да се занимавам с вас. Не си струва загубеното време.

                      П.П. ПРАВ БЕШЕ ПАВКА! Ще те черпя една кола. Ето, аз си признавам, когато не съм бил прав.

                      П.П.2 Ето заради такива екземпляри си държа статиите в компа и не ги публикувам.
                      Последно редактирано от SAMURAI; 17-07-09, 11:16.
                      "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                      Коментар


                      • #56
                        До: "Shaft Effect"

                        Ще обърна внимание само на една част от неверните твърдения, които описахте в постовете си. Стремежа ви да превърнете дискусията в махленски спор е против правилата на "добрия тон".


                        1."Пиньона в диференциала се завърта спрямо короната"Невярно твърдение!

                        2. "Тъй, като кардана е закрепен към пиньона, той започва да се движи подобно на стрелка на часовник." - Невярно твърдение!

                        3. "Получава се лост". - Напълно невярно твърдение поради липсата на опорна точка и поради множество подвижни (чупещи се) елементи.

                        4. "Но не очаквай бавнокаращите да са го усетили"С това изказване дразните голяма група хора, които притежават мотоциклети, при които въпроса е решен.

                        5. "Кавазаки са първите и единствените до момента, които успяха да се справят с този проблем и за пореден път показаха на БМВ, а и не само на тях как се правят мотоциклети с кардан, а и по принцип как се правят мотоциклети като цяло".

                        Невярно твърдение! Подобни сравнителни характеристики трябва да бъдат санкционирани заради безпочвеност и тенденциозност без значение, за коя марка/модел се отнасят!

                        6.„Въпросните жестикулирания и рисунки, за които говорех се отнасят за "кардания проблем"”.

                        В тази тема се изясни, че този ефект съществува при ВСИЧКИ мотоциклети включително и тези с верига т.е. „карданен проблем” не съществува!
                        Ефекта е известен като SctrafEffect, зариди което заглавието е променено.

                        В тази тема лично мога да Ви изкажа благодарност, че насочихте вниманието ни към въпрос, който не е бил разглеждан преди тук. Въпреки, неточностите, които допуснахте в описанието на Ефекта, въпреки специфичният Ви начин на изразяване, и въпреки нежеланието да предоставите информация, която да внесе повече яснота.

                        Темата за SctrafEffect-а е преместена тук

                        Напомням ви, че спазването на добър тон в дискусиите е задължително.

                        Имате възможност да изпратите уведомление (червения триъгълник, горе –дясно) при всеки случай, в който се чувствате засегнат или обиден!

                        Бъдете сигурен, че администрацията на портала ще разгледа сериозно уведомлението ви.
                        ______2
                        Е = MZ

                        Коментар


                        • #57
                          До: "Shaft Effect"

                          Следя я от вчера тази тема и не мога да не коментирам...
                          Самурай си каза, че е усетил еди какъв си ефект и си го обясни с негови думи. Някои го разбраха и потвърдиха, че и те са го усещали, а много от останалите го взеха на подбив, макар и леко неуверено. След като два пъти се опита да го обясни нормално, накрая Самурай се афектира и обърна тона, което също не е редно, но донякъде е оправдано.

                          След като се разбра, че все пак такова нещо има, вместо някой да проучи и преведе нещо или да го изложи в един пост, започнаха коментари-защо той не го опишел в статия...ми човека може да не може , може и да не иска, важното е, че ни казва нещо ново и интересно, проверяваме, разучаваме и описваме. Следващият път може да е някое хлапе, което едвам пише, но да е забелязало нещо важно, което другите са пропуснали...

                          Това за мен не е ползотворно отношение! Ценната информация може да дойде от всякъде и трябва да се оцени по стойност, а не по източник или форма на изказа. С такова отношение форума само може да загуби.

                          Това е мнението ми, за което никой не ме питал, на страничен наблюдател и призовавам Самурай , а и другите, които имат нещо за споделяне, да го правят спокойно и хаднокръвно, защото има кой да оцени информацията им.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Ефектът "SAMURAI"

                            Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                            .....
                            П.П. Не се притеснявай и моят е такъв... Днес, хей така на шега врътнах пак 400 км. Сега съм в Пазарджик, ама ВаладиЧ отказа да покараме заедно. Завалията е на легло, с бъбречна криза.
                            Ами идвай утре в Созопол...
                            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                            0899187766

                            Коментар


                            • #59
                              До: "Shaft Effect"

                              Янко, с удоволствие бих дошъл, но съм на "Паниците", а утре на връх Ботев. В няделя пак ще се качваме на върха, та ще се прибера в Бургас чак в неделя вечерта...
                              Последно редактирано от giorgio; 24-08-09, 08:38.
                              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                              Коментар


                              • #60
                                До: "Shaft Effect"

                                Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
                                Вместо някой да проучи и преведе нещо или да го изложи в един пост...

                                Следващият път може да е някое хлапе, което едвам пише, но да е забелязало нещо важно, което другите са пропуснали...

                                Това за мен не е ползотворно отношение! Ценната информация може да дойде от всякъде ...
                                Напълно си прав Ясене.
                                Работи се по въпроса. Отнема време.
                                Основната цел тук е да се предоставя, подрежда и класифицира качествена информация, която е (би могла да е) полезна за всички участници.
                                Първата такава е преместена в темата тук.
                                Четирите статии предоставени от Sev се превеждат от руски и английски.
                                Книгата на Tony Foale пътува към БГ, доколкото линка на Zois не отваря всички страници безплатно. След получаването й, може да се разчита на превод на тази и други статии.
                                ______2
                                Е = MZ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X