Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

    А ето и начина по който се защитават: Заключиха темата за да не се пише повече и след няколко дни ще я изтрият оттам

    Коментар


    • #32
      До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

      Първоначално публикуван от BuxpeH Преглед на мнение
      А ето и начина по който се защитават: Заключиха темата за да не се пише повече и след няколко дни ще я изтрият оттам
      Колега в момента е отключена и ти се дава шанс за последно мнение. П.П. Просто нямам думи
      0887632135-Краси

      Коментар


      • #33
        До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

        Чета и не вярвам на ушите си.
        Това не е човешко!!!

        И аз съм си имал вземане-даване с Миркат, ама това е.......
        :!:Предлагам пароструйка и ламелен компресор.

        Коментар


        • #34
          До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

          След двуседмично смятане получих цените на частите. Явно от Миркат не са се изкефили много на това, че съм публикувал всичката информация по темата и решиха да ме накажат. Вижте офертата за ремонт. Погледнете внимателно цифрите и като си свалите ръцете от лицето ми кажете доколко са реални защото аз не разбирам вече
          http://www.snimka.bg/album.php?album...3&pid=10610778
          Общо 16863лв за поредния ремонт. Това би направило цената на ремонта 27 000лв, за кола, която не е блъскана, търкаляна обръщана, ремонтирана само в гаранционни и оторизирани сервизи и струвала ми нова 34 000лв някъде!
          За допълнителна информация, опитах да потърся частите от други доставчици, но ми отговориха, че Миркат са монополисти по части от изпускателната система и ще бъдат поне до 10 години от излизането на модела...
          Аз съм в капан

          Коментар


          • #35
            До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

            Сега колата в движение ли е? Обади ми се на 0889215276, или дай телефон за връзка.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #36
              До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

              Здравейте,
              след като прочетох обширното, но не дотам точно обяснение на "патилата" на г-н Тодоров и съм запознат със случая ще вметна факти,събития и разговори, за които нищо не се споменава.Предварително отварям скоба,че написаното няма за цел да защити или оневини МИРКАТ ООД. За това има компетентни органи, които да направят съответната преценка.
              То е само професионален и коректен отговор на „становището” на един потребител на SUZUKI в България.

              Следвайки хронологията на събитията започвам със следното:

              1.Автомобилът на г- Тодоров е снабден с филтър за твърди частици(DPF), вграден в изпускателната система на автомобила(съгласно европейските нормативи за екология EVRO-4).
              Запушването на т.нар. фиртър за твърди частици зависи от различни фактори:
              -среда на използване на автомобила(градско,извънградско шофиране, като при градско шофиране филтърът разбираемо се запушва по бързо);
              -гориво(качество)
              -ЦЯЛОСТНАТА ТЕХНИЧЕСКА ИЗПРАВНОСТ НА АВТОМОБИЛА.
              Споменавайки "запушване" се има впредвид достигане на 40гр. твърди частици във филтъра, при което светва жълта лампа на таблото, която подсеща(приканва) водача да извърши т.нар.регенерация /като кара мин.30 минути с мин.75км. в час./, описано в Наръчник на потребителя. Ако регенерацията се прекъсне, то тя трябва да се повтори. При положение, че не е извършена спонтанна регенерация количеството на твърдите частици се увеличава още-повече и на таблото след известен пробег светва ЧЕРВЕНА ЛАМПА СТОП и е необходима регенерация с тестер в специализиран сервиз.
              Ето информацията и на английски език:
              Regeneration Phase
              If the driving conditions never allow spontaneous nor dynamic regeneration the filter load can reach 40g and the filter can get close to its capacity limit.
              The orange DPF warning lamp informs the driver to immediately change the driving conditions so that dynamic regeneration becomes possible
              (i.e. driving with more that 75 km/h/ 47 Mph for about 30 minutes).
              Regeneration Phase
              If regeneration is still not possible within the next 200 kilometers the filter runs the risk of being blocked.
              The red STOP lamp (gravity 2 warning light) then informs the driver to immediately stop his car in order to avoid any damage to the filter or the engine. The engine is operated in fail safe mode while the level 2 warning lamp is lit.
              Занимавам Ви с това защото е редно всички, които дават мнение по случая да са правилно информирани.
              Нека продължим:
              В обяснението на г-н Тодоров виновни за сегашното състояние на автомобила са всички в системата на МИРКАТ, но не и той. Не се споменава и застрахователната компания, с която той е сключил договор.
              За заведените щети по автомобила(приключени и неприключени) ще стане на въпрос по-долу в изложението.
              Както г-н Тодоров твърди на 28.03.2008г. при движение на автомобила в гр.София-цитирам:"Колата започна да губи мощност, светеха предупредителните лампи на филтъра за твърди частици.Това се случи в петък вечер на 28 март 2008г.” и „реших да изчакам до понеделник и я закарах на собствен ход до сервиза на „Грей ауто „ООД”.
              Първият ми въпрос към г-н Тодоров и съфорумците, и тези по другите форуми запознати със случая, въпреки обидите и липсата на възпитание при някои от тях е:
              КОГАТО НА ТАБЛОТО СВЕТНЕ ЖЪЛТА ЛАМПА,СЛЕД ТОВА ЧЕРВЕНА ЛАМПА С НАДПИС СТОП и колата влезе в т.нар. сервизен режим какво според вас се прави?????? Ами най-простото нещо. Гасите двигателя и се обаждате за мнение в сервиза на МИРКАТ ООД, а не разхождате колата из София.
              2.ЗАЩО СЛЕД КАТО ПЪРВО Е СВЕТНАЛА ПРЕДУПРЕДИТЕЛНАТА ЖЪЛТА ЛАМПА и сте били в София, не сте направили опит да се свържете с МИРКАТ или Грей Ауто за съвет или диагностика, или пък да покарате колата 30мин.извън града, КАКТО Е ПОСОЧЕНО В „НАРЪЧНИКА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ”./Това в случай,че нямате другите възможности!/
              3.ЗАЩО СЛЕД КАТО В НАБОРА СИ ОТ ДОКУМЕНТИ ИМАТЕ ТАЛОН ЗА БЕЗПЛАТНА ПЪТНА ПОМОЩ ДО НАЙ-БЛИЗКИЯ ОТОРИЗИРАН СЕРВИЗ НА СУЗУКИ В СТРАНАТА(в София са два, така че сте могли да избирате) не сте го използвали, а сте предвижвали на ход автомобила със светещо табло, което категорично Ви казва да не го правите?
              4.ПО КАКЪВ НАЧИН ЩЕ ДОКАЖЕТЕ, ЧЕ ОТ ВРЕМЕТО КОГАТО ВИ Е СВЕТНАЛА ЖЪЛТАТА ЛАМПА, ПОСЛЕ ЧЕРВЕНАТА ДО ЗАПАЛВАНЕТО НА DPF-ФИЛТЪРА АВТОМОБИЛА Е БИЛ В ПОКОЙ А НЕ Е КАРАН?(говоря за събота и неделя).
              Това по първия проблем.
              Колкото до това, че не са Ви приели в Грей ауто, без да искам да се правя на адвокат на когото и да е, най-отговорно мога да заявя, че това се дължи на малшанс.Просто в деня в който сте се опитали да стигнете до Грей ауто в рамките на един следобед тестера за диагностика, с които те разполагат се намираше в нашия сервиз в кв.Левски Г „ ЗА АКТУАЛИЗАЦИЯ”./Това не е извинение.Това са рутинни дейности!/
              Затова те са Ви препратили към сервиза на МИРКАТ.Колкото до това, че колата е трябвало да стигне до нас с пътна помощ -въпроса ми е изписан малко по-горе.Поради това, че не съм съдник на разговори, които не съм чувал не мога да взема отношение относно проведените диалози с приемчика на Грей ауто, но смятам , че е неуместно да публикувате по този начин вашата версия за гореспоменатото.(същото се отнася и за разговорите, които сте водил с всички служители на МИРКАТ ООД )

              Относно приемането на автомобила в сервиза на МИРКАТ ООД:
              На 31.03.2008 г. автомобилът беше приет в сервиза на МИРКАТ ООД със становище „Запален филтър за твърди частици”.След направената проверка от наша страна се установи, че причините довели до запушването и запалването на филтъра са освен фактора водач на МПС и удар в предницата на колата, вследствие, на което има спукан интеркулер, крив радиатор на климатик, криви горна и долна греда под броня, разкривена и олющена предна броня,счупени крачета на десен фар.
              Състоянието на автомобила беше следното/Виж снимките/:http://picasaweb.google.com/dimitarmihailov4/2171#

              В следствие на спукания интеркулер и промяната на гориво-въздушната смес се е запушил, а след това запалил, и въпросния филтър, прилежащите към него въздуховоди, тампони и датчици.
              Именно поради тази причина Ви извикахме да видите състоянието автомобила и Вие лично за вас да си направите изводите и да предприемете съответните мерки по това кога и как са нанесени тези щети довели до проблема, и дали те са заведени при Вашия застраховател.
              Става въпрос за веригата клиент-застраховател-сервиз изпълнител(тук искам да вметна уточнението, че между дилър на МИРКАТ и доверен сервиз на застрахователна компания има много голяма разлика, единственото общо е, че някой от дилърите на МИРКАТ са и доверени сервизи на застрахователните дружества).Въпреки това ние не можем да искаме от тях да превишават указанията , дадени им от Застрахователите.Застрахователите правят опис на щетата, прави се първи оглед, ако се налага и втори и т.н.
              МИРКАТ ООД може да се намеси при нередности тогава , когато е уведомена по съответния ред, за да предяви претенция към тях или ремонтиращият сервиз.
              При огледа освен представители на застрахователната компания(експертите) е важно да присъства и лице(собственик) или упълномощен от фирмата представител(какъвто сте вие), както и вещо лице(щом вие твърдите че не разбирате), което да обясни на експертите, че е възможно да има скрити щети които да се констатират при последвалия ремонт на автомобила и да се опишат при втори оглед.Публична тайна е, че застрахователите си спестяват в различна степен елементи по време на огледите,от друга страна ако се работи с възлагателно писмо - сервизът изпълнител се придържа към описаното в него и по никакъв начин няма да направи нещо допълнително поради причината, че някой трябва да заплати за вложените допълнително труд и части.Ако пък щетата се изплаща срещу фактура от сервиза или по експертна оценка на застрахователя възможноста някой да си прибере парите, а автомобила да не е докрай отремонтиран е МНОГО ГОЛЯМА.Как се е процедирало във вашия случай ние няма от къде да знаем, но СЪЩЕВРЕМЕННО НЕ НОСИМ ВИНА ЗА СЛУЧИЛОТО СЕ.
              Г-н Тодоров твърди за два удара на автомобила до влизането му в сервиза на МИРКАТ ООД на 31.03.2008г. Ето и точната история след справка със самия застраховател:

              Щета №05-71526 от дата 04.11.2006г.-пр.броня,стъкло ляв фар,ляв халоген,ляв подкалник,основа предна броня,казанче за чистачки,буфер предна броня.
              Щета №05-82569 от дата 05.07.2007г.-пр.броня,пр.ляв калник,пр.капак,задна лява врата.
              Щета №05-82608 от дата 06.07.2007г.-пр.десен калник,задна дясна врата.
              Щета №05-85340 от дата 22.08.2007г.-буква от капака на рез.гума.
              Щета №05-97217 от дата 18.03.2008г.-предна дясна врата.

              Това са щети случили се до момента на приемането на колата със запушен DPF.Те са описани по този начин от застрахователите и така са отремонтирани.Защо са описани така и как са извършени въпросните ремонти, ние като служители на МИРКАТ няма как и да знаем.
              Факт е, че колата беше приета с гореспосоченото състояние, довело до повреда на 31.03.2008г.
              При наличието на всички резервни части, колата беше отремонтирана от нас в най-кратки срокове до етап, който е във възможностите на нашият сервиз.Бяха вложени :
              1. филтър за твърди частици-1бр.
              2. гарнитури-2бр.
              3. тампон-1бр.
              4. датчик-1бр.
              5. маркуч-1бр.
              6. труд(демонтаж и монтаж на гореспоменатите позиции, почистване на изпускателната с-ма на автомобила, диагностика ДВГ)
              Издаването на автомобила стана на 11.07.2008г.по наше настояване.
              Разликата от три месеца и половина от приемането до издаването на колата се дължи на това, че г-н Тодоров се опитваше да заведе щета за въпросният ремонт и за него да заплати ЗД „ЕВРО ИНС”АД.
              През този период г-н Тодоров нито ни предупреди за огледите и техническите експертизи, които проведоха от ЗД „ЕВРОИНС”АД, нито присъства на тях.Колата беше готова, заемаше място на паркинга на сервиза и само някой трябваше да плати за ремонта и да я вземе.Това и предизвиква телефонното обаждане от страна на Делян Иванов.
              Преди и по-време на издаването на автомобила ясно беше обяснено, че новите интеркулер и радиатор на климатика трябва да се монтират след тенекиджийска намеса за отстраняване на констатираните щети и движение на автомобила не е препоръчително.Първото дори го има упоменато в проформа фактурата за извършеният от наша страна ремонт.Тъй като на клиентите представени от г-н Тодоров им се видя доста скъпо да транспортират колата до Бургас на пътна помощ възникна следният въпрос:”Може ли да я закараме на собствен ход?”
              Това им беше разрешено с изричната устна уговорка веднага след пристигането в Бургас да се посети сервиз, където да се извършат наложителните автотенекиджийски ремонти, да се монтират новите радиатори(първия защото е спукан, а втория макар и пълен с фреон е крив до неузнаваемост и няма да може да се монтира на изправената вече гредичка)
              След издаването на колата на 11.07.2008г. в София до постъпването и в „АУТОКРИС”-Бургас са изминати доста повече километри от разстоянието между двата града- по думите на самият Тодоров 2000-3000 км. Колата не е била приета веднага от сервиза поради факта, че се работи със записване за определена свободна дата за ремонт.През това време автомобила не е бил спрян от движение, а на всичко от горе е каран пак в градска среда, със спукан интеркулер.През въпросния период пак „изникват”щети:
              Щета №05-605235 от дата 22.07.2008г.-задна броня,пета врата.
              Щета №05-606287 от дата 23.07.2008г.-ляво огледало,ляв заден калник.
              Щета №05-606357 от дата 07.08.2008г.-предна лява врата
              Щета №05-606500 от дата 08.08.2008г.-заден десен калник,капачка резервоар.
              Поради това смея да твърдя отново за вашето „отговорно” отношение към автомобила. Но той в крайна сметка си е Ваш.Същият е приет в последствие в Аутокрис-Бургас с отново напълно запушен филтър и двигател доведен до състояние за основен ремонт.До тук ще спрем с коментара на „Описания” от Г-н Тодоров случай и има ли почва понятието ‘Гаранция” ,отговорно ,безотговорно и други думички и категории, с които той да се допълни.
              В заключение ще кажа, че и ние като всички хора, които работят правим грешки, но достойно и професионално сме готови да ги отстраним и да се извиним на клиента за причиненото неудобство.Нека всеки, който се запознае с това наше изложение прецени по съвест къде и дали МИРКАТ ООД е нарушила коректноста в отношенията с клиента.
              Формата, начина на представяне на случая, тона, едностранчивото, крайно субективно, „невинно” послание към аудиторията в различните форуми говори само за едно-„Г-н Тодоров много отдавна сте прескочили детската възраст за да търсите и да прехвърляте вина по детински начин с хлапашки вик за помощ на другите деца”.Всички са ВИНОВНИ! Вие НЕ!
              Прочетено от всеки обективно мислещ човек, особено запознат с материята, Вашето послание има категоричния вид на пасквил, целящ уронване на престижа на една фирма, която присъства на българския пазар от 15 години, фирма с традиции и пословично професионално и либерално отношение към клиентите си без значение дали продукта, използван от тях е в гаранционен или извън гаранция период
              „Вие сте слабият, отчаян и онеправдан клиент , а ние сме едни безпощадни „монополисти” , които си плащат и последната стотинка данък на тази държава и живеят и работят без правила, безпардонно, с едничката цел да тормозят своите клиенти.”
              Това създава много грешна представа за служителите на МИРКАТ ООД, дилърската ни мрежа и професионализма в следпродажбеното обслужване на КЛИЕНТИТЕ, изграждан през тези години.
              Последно редактирано от kolonal-Васил Гергов; 21-02-09, 07:43.

              Коментар


              • #37
                До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

                Нека да отговоря на въпросите:

                На таблото не е светвала никога червената лампа. Само жълтите за фиртъра за твърди частици и за проблем с интеркулера. Ако не ми вярвате, включете компютъра, той всичко ще си каже. Аварията стана късно петък вечер и затова нямаше на кого да се обадя от сервизите. Паркирах я и не я движех до понеделник. В понеделник я закарах на собствен ход, защото не съм осъзнавал сериозността на проблема. Лампата е светвала и друг път, в един ремонт, който смятам, че няма отношение към случая но сега ще трябва да спомена и него:
                На 21.12.2007г. Про прибиране в Бургас по време на движение колата изведнъж наново загуби мощност по същия начин точно на навлизане в града след 500км път. Паркирах я, изчаках да минат коледните празници, когато сервизът на Ауто-Крис не работи и я закарах чак на 30.12.2007. Тогава ме посрещнаха в сервиза, оказа се, че се е разхлабил и откачил въздуховодът след интеркулера, закачиха го наново и казаха, че не е било нищо сериозно. Направиха го за 5 минути направо на паркинга, нито ме записаха, нито го отбелязоха някъде. Това се случва 3 месеца преди аварията, затова предположих, че проблемът на 28.03.2008г е същият и не повиках платформа. Проверих въздуховода, но не беше откачен. В София пребивавах на 3-4км от сервиза на Грей-Ауто и я закарах направо там в понеделник на 31.03.2008г. Да, не мога да докажа, че не съм карал повече, защото няма такъв начин това да се докаже! Имам само свидетели, ако бихте им повярвали.

                Въпрос едно:
                Каква щеше да е разликата, ако бях пропътувал тези 3-4 км. на платформа, след като г-н Румен Марков от Грей-Ауто погледна колата отвън, чу двигателя и каза че няма проблем да стигна след това на собствен ход до другия край на София (Левски Г) и въпреки, че изрично настоявах, отказа да ми осигури платформа! Незнам дали е било мое задължение да я повикам, попитах го и каза да просто да си тръгвам!
                Колата се запали на 1км от сервизът им и въпреки, че му се обадих отново отказаха да вземе отношение по въпроса под предтекст, че това не се е случило в рамките на сервизът им.

                Въпрос две:
                Вие сте направили справка, и сте извадили всички щети, обявени по колата. Те са няколко! В рамките на един месец след обявяването на всяка от тях съм се явявал при г-н Марков, където ме е записвал за ред с уговорка за обаждане по телефона между 2 седмици до 2 месеца.
                Обърнете внимание на втората щетата от 05.07.2007г. (първата беше оправена в Ауто-Крис с протоколи и всичко и не я коментирам) Тя включва предната броня. За да се направи втори оглед трябва той да е в кратък срок след обявяването и. След като Грей-Ауто отказват да ме приемат 9 месеца, кой точно застраховател би ми направил въпросният втори оглед!? Дори да не беше минало по щета, след свалянето на бронята щяха да лъснат нещата на снимките, които сте предоставили и бих ги оправил за своя сметка, вместо колата да се кара, докато накрая положението е неспасяемо.

                Въпрос три:
                Грей-Ауто не ме приеха след 5 (пет) записвания за ред за ремонт, проточили се във времето. Вие обаче твърдите, че причината, да не ме приемат във фаталния ден се дължи на "мал шанс". Бихте ли потвърдили този "мал шанс" пред компетентните органи, когато това се наложи? Смятате ли, че сметката ми досега от почти 25000лв. може да се нарече "мал шанс"?

                По въпросите за Евроинс: Наистина не съм знаел кога и с кого Евроинс са правили огледите си. Не съм бил в София и само за първия ме повикаха, но не можех да дойда. Както казах, не съм бил компетентен и въпреки уговорка с г-н Делян Иванов да им обясни случая, той им е разказал версия, в която си измива ръцете под предтекст, че колата е била отремонтирана в неизвестен сервиз, а не в Грей-Ауто, а аз съм някакъв млад, неопитен и некомпетентен шофьор. В експертизата пише, че тя се основава на неговия разказ! Ето я и нея:
                http://izlugan.com/?go=_common&p=dow...ignalfileId=29
                Аз звънях през ден в Евроинс тези 3 месеца, но така и не получавах отговор с поръчително, което очаквах. Затова колата се забави толкова много в сервизът Ви. Накрая получих писмото за отказ и след два дена Ви заплатих дължимото и я изнесох!
                Вярно е, че Евроинс също не бяха коректни в случая. След като Румен Марков отказа да се яви се обадих на Евроинс. Казаха ми, като дойде платформата да отида до близката служба на ППО и да ми издадат протокол за пожар!? Не да повикам пожарната и тя да ми издаде на място. Като дойде платформата също отказа да го направи под предтекст, че трябва да дойде на място. Обадих се на Евроинс отново, казаха, че шофьора от Интерамирикан нищо не разбирал и да правя както ми казаха. Резултата: пожарникарите се хванаха за главата и казаха, че не могат да ми издадат. След като издирихме телефонистката, подписах декларация, че съм бил подведен пред свидетели и Евроинс приеха показанията ми. Разговорите с оператор се записват и успях да заведа щетата. В последствие те обаче, си изчистиха ръцете с експертизата. Единственото което можах да направя е да се откажа от услугите им занапред и да застраховам колата в Армеец, която застраховка вече е на път да изтече.

                Вие казахте, че не можете да поправите интеркулера преди гредата, затова искахте да ме изпратите, не при друг, а при Грей-Ауто.

                Въпрос четири:
                При така стеклите се събития, Вие бихте ли ползвали услигите на Грей-Ауто повече? След като не са ме приемали толкова месеци, каква ми е гаранцията, че ще ме приемат сега? След като предният път са си оставили ръцете бихте ли им повярвали, че сега ще оправят всичко?

                Въпрос пет.
                Не веднъж ви помолих да потърсите друг сервиз за тези детайли. Казахте, че ще търсите! След това г-н Иванов се обади и, както казах по-горе, каза да изнасям колата. Питах дали ще стигне до Бургас, казахте, че няма проблем да се кара така. Това бихте ли да потвърдите също, защото в последвалата експертиза на Топ-Мотърс пише, че е недопустимо колата да се движи изобщо в този вид. На предаването питах дали ще има особености при карането. Единствено ми отговорихте, че спирачките са ръждясали и трябва да внимавам с тях. Колата пак не се движеше добре. Лампите за проблем и инетркулера и филтъра за твърди частици пак светнаха след 2-3км. Тогава Ви звъннах лично за да попитам какво да правя и дали да спирам да карам. Отговорихте ми да продължавам към Бургас!? Казахте, че лампите светват, защото DPF е чисто нов и не се е сработил още. Нали? Каква щеше да е разликата като се обадих на 11.07 или ако се бях обадил на 28.03?

                Да, в последствие Ауто-Крис не ме приеха един месец. Но не е вярно, че съм карал колата в градски условия! За това имам свидетели, както и мога да докажа, че живея в съседния блок, до който е офиса ми и не ползвам по принцип колата в градски условия, защото ползват един и същ паркинг! Колата е карана само в междуградски условия, по работа. Все пак, след като обаче мога да мина 500км до Бургас никой не ми е казал да я спра пред сервиза и да чака за ред там, затова съм минал 2000км в рамките на този месец. Вие ми казахте, че може! Ето ги и последствията от това: Нов DPF, нови катализатор и гърне+ още гарнитури, лагери, семеринги...

                Това ще отговори на въпроса за слабия и беззащитен клиент. Не знам от колко години съществува Миркат като фирма, но мога да ви кажа колко години колата е прекарала в сервизите на мрежата ви и, че са повече, отколкото е била при мен. През този период аз редовно съм заплащал фактурите по ремонта, но с последната мисля, че просто чашата преля!

                В заключение ще кажа, че и ние като всички хора, които работят правим грешки, но достойно и професионално сме готови да ги отстраним и да се извиним на клиента за причиненото неудобство.Нека всеки, който се запознае с това наше изложение прецени по съвест къде и дали МИРКАТ ООД е нарушила коректноста в отношенията с клиента.


                Не съм искал целенасочено да ороня престижа на Миркат. Мисля, че отговаряйки на тези мои въпроси софорумниците сами ще направят своите изводи! Ако смятате, че представям едната страна на проблема, това е, защото е редно Вие да представите вашата гледна точка за събитията. Вярно е, че и аз съм допуснал грешки в тази ситуация. Най-голямата от тях е, че не съм ходил с двама свидетели, микрофон и камера, когато съм влизал във сервиз, за да запиша събитията!

                Коментар


                • #38
                  До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

                  Допълнителен отговор, на въпрос които не видях:

                  През въпросния период пак „изникват”щети:
                  След като Ауто-Крис ме връщаха в продължение на един месец ми казаха, през това време да заведа за щети и останалите врати и калници, за да се пребоядиса цялата кола и да няма разлики в боята. Завеждах ги на два пъти.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

                    Към Димитър Михайлов и пичовете от Миркт - Хора, у@кали сте се. Видно е и по това което е казал господина и по това, което САМИТЕ ВИЕ КАЗВАТЕ (смятайки, че е във ваша защита). По-добре е да се извините на човека, дори и да смятате, че не е прав, отколкото да ставате за резил с обяснения и оправдания като на ученик на училищната скамейка, който е дошъл без домашно. Колата влиза в сервиза повредена и излиза от сервиза повредена. ТОЧКА. Вината не е на застрахователя, че не е описал всички повреди, а на сервиза, че не ги е открил и отстранил, но дори всичко да е било наред при вас, малко познаване на човешката природа би ви подсказало КОЛКО МНОГО ДРАЗНЯТ оправдания и джавкания като това по-горе. Много се надявам да не представлявате официално Миркат, защото иначе -наистина лошо за фирмата.
                    Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                    0888 315 794
                    LZ1UPI
                    A1 (Rh+)

                    Коментар


                    • #40
                      До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

                      До КОМУНИСТЧЕТАТА В МЕРКАТ:Идвал съм до шоурума ви на бул.Владимир Вазов да си закупя свещи за самурайчето бях нахокан от тамошншя БЕЙ в магазина ВИ.Да да БЕЙ ви казвам,ако му бях отвърнал със същото държание гарантирам ви,че щяхме да стигнеме до бой!Представяте ли си клиент идва в магазина да си закупи свещи а какво получава насреща?Аругантно и нагло държание от някакън ТЪПАК ТАМ!Ходих и до сервиза,ви в Левски за една елементарна крушка.Там ме посрещна друг ТЪПАК със съмочусвие на БЕЙ.Като го попитах за крушка за самурая отговора му беше бегай бегай,че при нас са много скъпи 50лв. 100% съм сигурен,че на тия хич не им дреме за редовите им клиенти!Е от едни свещи и крушка за мене изводите са направени,че ако трябва до бой да стигнеме за да си закупя свещи какво остава да ми извършат нясасва услуга СМЕШНИЦИ
                      "Човек е толкова голям колкото са големи мечтите му"

                      Коментар


                      • #41
                        До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

                        Ти пък, как не те е срам да ходиш със Самурай, не е ли поне Гранд Витара не се мяркай
                        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                        Skype: pach_bs

                        Коментар


                        • #42
                          До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

                          Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
                          Ти пък, как не те е срам да ходиш със Самурай, не е ли поне Гранд Витара не се мяркай
                          Ми верно къде съм тръгнал и аз за някакви си консумативчета с моя "Райко кокорайко"
                          "Човек е толкова голям колкото са големи мечтите му"

                          Коментар


                          • #43
                            До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

                            Първоначално публикуван от goran Преглед на мнение
                            Ми верно къде съм тръгнал и аз за някакви си консумативчета с моя "Райко кокорайко"
                            ми то е обида за Миркат да им кажеш, че колата има нужда от смяна на нещо, пък било то и консуматив, при това още през първите 20 години Това е Сузуки, все пак. Ако си го беше купил от тях, щеше да знаеш, че само купеното от Миркат сузуки е истинско сузуки. То се поврежда само и единствено защото ТИ не си си прочел "оригиналния" английски текст в книжката
                            Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                            0888 315 794
                            LZ1UPI
                            A1 (Rh+)

                            Коментар


                            • #44
                              До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

                              Интересно как във форума на www.suzukibg.com са заключили темата, Димитър Михайлов е написал своя пост през модератор, но след като аз изпратих моите отговори, те не са публикувани.
                              http://suzukibg.com/fsuzuki-1199.html
                              Освен това след заключването са поизтрити голяма част от постовете, които са в моя защита, включително с мен не свърза един човек, който след като е писал срещу тях са му изтрили профила, но той си е направил друг, за да се свърже с мен.
                              Какво е Вашето мнение по въпроса с подобен тип цензура в интернет?

                              Коментар


                              • #45
                                До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!

                                Първоначално публикуван от BuxpeH Преглед на мнение
                                Какво е Вашето мнение по въпроса с подобен тип цензура в интернет?
                                ПРОСТОТИЯ Или казано по-цензурирано "щраусова реакция" - да си скрием главата в пясъка, пък ако отмине.
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X