Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз се опаджерих :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: И аз се опаджерих

    2.8 dizel, че и с турбо и кулер с вентилаторче
    а тропкането по-скоро е като звука който се получава като сложиш лист зад аспуха, а пък и ми се стори, че нещо ръмжи повече, та най-вероятно някое гърненце има дупка..Тез дни обаче съм нон-стоп на работа и чак другата седмица ще имам време да го погледна.

    Коментар


    • #17
      До: И аз се опаджерих

      Да се похваля с малко ремонти

      Оправих спирачките, сега не мога да позная как спира направо...
      предни накладки, задни накладки, задни дискове и нова течност.
      Два нови водача за преден спирачен апарат, от Ратола и по 20 лв
      Ново такаламитче и гресиране на всичко.
      Нови алтернаторни ремъци, оригинални 30 кинта (ако си купувате, купувайте оригинални, защото вървят в комплект)
      Една подгревна свещ, оригинална 100 лв
      Ново акумулаторче, 95Аh, ACDelco (нямах пари за два, но и с един си работи перфект)
      филтри горивен, маслен и въздушен и дв. масълце за 160 лв общо
      Имам си и парктрониче (в огледалото), аларма и каско

      Остават ми един долен шарнир и паразитен хебел.

      Коментар


      • #18
        До: И аз се опаджерих

        Моля те сподели лампата на АБС-а постоянно ли ти светеше или като тръгнеш след известно време и се включва?

        Какъв беше проблема?

        Благодаря
        Георги Гатев

        Коментар


        • #19
          До: И аз се опаджерих

          Ами постоянно светеше, но не съм имал време да се занимавам с този проблем. Само прочетох грешките - преден ляв датчик и реле на абс

          Коментар


          • #20
            До: И аз се опаджерих

            Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение
            Ами постоянно светеше, но не съм имал време да се занимавам с този проблем. Само прочетох грешките - преден ляв датчик и реле на абс

            Благодаря. Тъй като каза прочетОХ - как се четат грешките? Трябва ли тестер или е с мигане? За връзка с лап-ток не смея и да помслям
            Георги Гатев

            Коментар


            • #21
              До: И аз се опаджерих

              Честито ! Изглежда много добре.
              Засече ли му разхода ?

              Коментар


              • #22
                До: И аз се опаджерих

                Първоначално публикуван от trimata Преглед на мнение
                Благодаря. Тъй като каза прочетОХ - как се четат грешките? Трябва ли тестер или е с мигане? За връзка с лап-ток не смея и да помслям
                To read codes you simply connect a wire to terminal 1 on the diagnostic socket, and earth. Switch ignition on and your MIL will then flash any stored trouble codes.
                Each code consists of two groups of one or more flashes. The long flashes are 10 units each, the short single units.There is a short pause between flashes and a long pause between codes. Ie two long flashes followed by four short is trouble code 24.
                To erase trouble codes from memory disconnect battery earth lead, wait 15 seconds and then re-connect


                Ако четеш Английски това долу е как се чете на Монтеро 95. Не вярвам да има разлика
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • #23
                  До: И аз се опаджерих

                  Мисля че четенето на кодове за този модел е това. Дано помогне на някои.


                  How to read and clear the fault codes on your Mitsubishi by Kerbsidemotors!

                  Considering how complex some of their cars are, reading the fault codes on their cars is pretty easy!
                  This method will work on all UK cars made before 1999. That includes Lancer Evolutions, Petrol Shoguns and L200s, Colts and Galants. It will probably work on imports too but I can't remember trying it! After 1999 Mitsubishi had to switch to the EOBD system to conform to European emmissions rules that have still not been put in place.

                  Anyway, to the garage!
                  1. Turn the ignition off.
                  2. Earth out terminal 1 on the Data link connector. On Galants, Evos and stuff it is under the dash on the drivers side. A simple wire with a crocodile clip will do.
                  3. Turn the ignition on. You don't need to start it up. Just until the lights come on.
                  4. The Management light will start to flash. If there are no codes stored it will flash constantly.
                  5. If there is a code stored, the light will flash irregularly, fast and slow.
                  6. A long flash indicates 10 and a quick flash indicates one. So for example if the fault code 36 was stored the light would flash 3 long flashes then flash quickly 6 times. See, easy isn't it? If you do make an ars..make a mistake turn the ignition off. Disconnect the wire. Reconnect the wire and turn the ignition on again.
                  7. Compare the fault code with the table below then fix as necessary. Remember, just because the code tells you the faulty component it doesn't mean the component is faulty. Check the connections at the component, check the wiring leading to it, battery terminals etc.


                  Fault codes...

                  1 Engine control module malfunction
                  11 O2 sensor malfunction (Car usually runs weak when this code appears) (If a V6 this relates to the O2 sensor on the drivers side In a 4x4 Or the one at the back of the engine on a Galant)
                  12 Mass air flow sensor circuit malfinction
                  13 Intake air temperature sensor (Comes on if you have chucked the sensor away to fit some big fancy K&N induction kit!)
                  14 Throttle position sensor fault
                  21 Engine temp sensor malfunction (Check the spark plugs too because they carbon up if this sensor is causing the car to run rich)
                  22 Crankshaft position sensor (Try cleaning the dirt off the end before replacing)
                  23 Camshaft position/distributor hall sensor (Common on Galant 1800)
                  24 Vehicle speed sensor
                  25 Barometric pressure sensor (Another name for the MAP sensor)
                  31 Knock sensor circuit
                  36 Ignition timing adjustment connector fault
                  41 Injectors circuit malfunction
                  44 Ignition coil/ignition amplifier cylinders 1 and 4
                  52 As above for 2 and 5 (on a V6)
                  53 As above for 3 and 6 (On a V6 too)
                  54 Immobiliser control module to engine control module malfunction (comes on if you have changed one or the other and not had them programmed in by Mitsi)
                  55 Idle speed control actuator malfunction (A good injector cleaner and a thrash up the motorway usually fixes this!)
                  59 O2 sensor (if you have a V6 this is the sensor on the passenger side ona 4x4 and the one at the front on a Galant etc.)
                  61 Transmission control module/engine control malfunction
                  62 Intake manifold air control actuator/position sensor malfunction
                  64 Alternator malfunction (remember to check under load and when revved up)
                  71 Traction control vacuum solenoid malfunction (check the pipes for leaks)
                  72 Traction control vent solenoid malfunction (usually blocked with dirt)


                  Assuming you have fixed the problem you now have to clear the codes so the light goes out and so you don't misdiagnose any future faults. And heres how...

                  1. Turn the ignition off.
                  2. Disconnect the battery earth. Make sure you have the radio code! (And if it isn't your car, reset the clock when you are done, customers love that sort of stuff!)
                  3. Count slowly to 15
                  4. Reconnect the battery.
                  5. Check for fault codes again. If there are none, congratulations! If there are, get the kettle on and try again!

                  I hope this guide has been helpful. If it has please vote for it below. If you thought it was a big load of pants, please email us and tell us why!
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • #24
                    До: И аз се опаджерих

                    Ами аз използвах устройство в един сервиз и директно на лаптопа ги гледах, ама сигурно става и по-горния начин, само е малко по-пипкаво.

                    Разхода ми е около 16 градско като карам аз и около 14 като кара приятелката ми. Все още не мога да го засека с точност де, че резервоара е 90 литра
                    На дълго също не можах, до Трявна ходих, дотам разхода като че ли беше екстра, ама по баирите изтеглих 3-4 коли и там изгори бая нафта докато беше на бавнички..та пак ми се провали меренето. Тез Cooper-ки, с които е обут се оказаха не лоши
                    Btw, купих го с 31ци, което както се оказва е ъпгрейд от стандартние 265ци

                    Интересно нещо, което се случи, след като се върнах от Трявна е, че джипката почна да върви осезаемо повече. Не знам дали е от това, че я поюрках по магистралата с 130 известно време и се е продухала, или от евтината добавка Хелиос дето сипах, ама сега определено повече ми харесва сега.

                    Коментар


                    • #25
                      приятелката ти ли свали разхода на джипа ?
                      искам и я и АЗ

                      а АЗ качих една /приятелка/ ............и ми го вдигна !
                      Последно редактирано от Паджеровод; 24-02-09, 17:29.
                      0876 79 25 21

                      Коментар


                      • #26
                        До: И аз се опаджерих

                        Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                        To read codes you simply connect a wire to terminal 1 on the diagnostic socket, and earth. Switch ignition on and your MIL will then flash any stored trouble codes.
                        Each code consists of two groups of one or more flashes. The long flashes are 10 units each, the short single units.There is a short pause between flashes and a long pause between codes. Ie two long flashes followed by four short is trouble code 24.
                        To erase trouble codes from memory disconnect battery earth lead, wait 15 seconds and then re-connect
                        Ако четеш Английски това долу е как се чете на Монтеро 95. Не вярвам да има разлика
                        Благодасрко NIKSD, проблемът идва от MIL-a. Туй явно е някакво у-во дето чете грешките вместо мен. Явно ще е най-лесно да отида в сервиза да ми прочетат грешките...
                        Георги Гатев

                        Коментар


                        • #27
                          До: И аз се опаджерих

                          Вчера ми беше първата по сериозна офроуд разходка с джипката и съм много накефен.
                          Минах по пътя между Герман и Лозен имаше бая кал и сняг.






                          По-време на карането обаче се зачудих за задния диференциял (не можах да изкача едно баирче, а много исках...
                          Значи задния диференциял се включва само в спряло положение и работи до 12км/ч.
                          Това 12км/ч значи ли, че като пробоксувам и километража подскочи, той се изключва
                          Последно редактирано от ifchon; 17-03-09, 10:19.

                          Коментар


                          • #28
                            До: И аз се опаджерих

                            Със скорост до 12 километра в час можеш да го включиш. Ще рече, че ако караш с 30 не можеш да го включиш, но не пречи да караш с вече включен. Друг е въпросът колко безопасно е това.

                            ПП Предполагам говориш за блокажа, той самия диференциал си е там и без това
                            Зима иде

                            Коментар


                            • #29
                              До: И аз се опаджерих

                              Това ли било
                              Малко не се оправям с немския
                              Значи имам проблем някакъв явно с тръбичките и клапанчетата, защото тоз диф, ту се включва, ту се изключва...

                              p.s. за блокажа говорим да

                              Коментар


                              • #30
                                До: И аз се опаджерих

                                Ами чети в Систематизирана информация
                                това и това

                                А за самоизключването... не би трябвало...
                                Зима иде

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X