Обява

Свий
Няма добавени обяви.

RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!

    Първо искам да се извиня, че пускам втора тема за Романиакс 2008-ма, но както ще видите, разказа в по-голямата си част е в малко по-отдалечен от ендурото и самото състезание аспект, а причината за посещението на този край на северната ни съседка беше именно провеждането на едно от най-трудните ендуро-ралита в света.
    Като за начало накратко ще изложа моята лична и субективна предценка за самото състезтезание, и се надявам да не засегна никой.
    С две думи казано -смятам, че състезанието е направено първо за медиите и спонсорите, после за състезателите, които все повече и повече ми заприличваха на "шутове", които да забавляват тълпата с атрактивни падания, за да бъдат снимани и излъчвани по телевизията, за да се рекламира спонсора.
    В подкрепа на гореизложеното първо ще спомена за таксите - 1000 евро и още куп такси и таксички, които допълват сумата. Това, освен че е скъпо за нас, е скъпо и за западните състезатели. Наказанията освен, че са с време, са и парични - всеки състезател плаща парична глоба, която се удържа от гаранцията в размер на 500 евро, внесена предварително. Като прибавиме и немалките разходи по 6-дневния престой, подръжка и пр. става ясно, че състезанието определено не е за обикновени хора. Отделно при евентуално прекратяване на участието по независещи от състезателя причини, таксата за участие не се връща.
    Добре е поне любителските класове да са финансово по-олекотени, защото всяка една бъдеща звезда вижда възможност за изява именно в такъв тип състезания. Редбул и КТМ изсипват там не малко пари за да са такива таксите. Отделно има цял куп други спонсори.
    Знам, че не е редно да се гледа в паничката на другия, но това ми мирише на меркантилия. Ние организираме не по-лоши състезания от подобен характер без спонсори и с десетки пъти по-ниски такси.
    Относно наавигацията - лесните участъци били с километри, дълги и с възможност за раздаване на газ и от един път те хаквали в ужасни приключения. На няколкото екстремни участъци богато накичени с рекламите на спонсорите и обградени от снимачни екипи е НЕВЪЗМОЖНО да се премине без чужда помощ. Е, питам аз - къде е майсторлъка в случая? Грешката на водещия във временното класиране и безспорно най-добрия състезател - Пол Болтън е, че е пристигнал на един от екстремите първи, преди да се появят помощните екипи. И ... си счупил крака при едно падане.
    Относно организацията - първоначалното ми впечатление беше за една безупречна и подредена организация, но за кратко. Докато не се запознах детайлно с обработката на GPS-ите и качването на траковете. Също така всички знаем какво се случи с нашите състезатели
    Искренно съжелявам за проваленото участие на Пламен, всички много разчитахме на него и искенно се надявам да съумеем да съберем средства за нов мотор за него.
    Доста голяма беше изненадата ми да открия, че всъшност българския екип трябваше да обучава хора с 5 годишен опит в организирането на най-известното състезание по трак. Наистина, Косьо е много навътре в темата, но онези май бяха доста боси. Явно малко от тях знаят кои GPS-и стават за подобни цели и кои не. Най-малкото, до миналата година са трасирали с Етрекс - който е карал по етрекс, той знае какво е приключение е и колко е точен. По-голямата част от състезателите караха с черно - бели GPS-и (предимно етрекси) и най-вече с онези въшки, които могат да съберат 500 точки трак и се слагат на ръката...
    Направо щях да умра от смях. Профи класа караха предимно с такива! Явно са предценили, че са най-подходящи заради размера и никой не си е направил труда (или просто е нямало кой) да обясни на тия хора какво да си вземат.
    Представете си как се кара 200 км трасе на 500 точки - това е точка на половин километър! Половината от завоите и отклоненията просто липсват! Как се оправят тия хора с подобни технологии не знам! Като се знам аз с най-подходящия GPS и най-подробния трак как се лутам като муха без глава непрекъснато и навсякъде...
    А най-готиното с тези въшки беше качването и свалянето на тракове. Идилийка направо - през ком порт със светлинанта скорост от 15 минути на процедура ... Нашия екип е седял кажи речи денонощно да качва и сваля тракове и да ги проверява. Добре, че станах свидетел само на калабалъка през първия ден. Жоро после ми се оплака,че трябвало да си намери резервен бял дроб и цистерна с кафе заради тази умопомрачителна скорост на качване. А и като го знам колко е спокоен и как обича да седи и да цъка едно и също нещо в продължение на часове, вместо да се вдигне и да иде да снима... значи положението е било наистина трагично. Мога само да похваля българския екип за завидното спокойствие, добра организация и огромния труд, който са хвърлили.
    Също така ми направи впечатление, че никой не реве нито за траковете, нито за това че GPS-ите изключват, нито за трудността на трасето - напротив. Ако им се е видяло зор, или не карат на другия ден, или искат да им се качи хоби трака и сменят класа. Или те са търпеливи или ние сме ревльовци, не знам. Може би и двете.
    Та това, което установих е, че ние сме на светлинни години пред тях в организацията и трасирането с подобни технологии. Направо сме номер едно! (липсва иконка на тупащо се в гърдите човече или поне такова, което си целува ръцете)

    Та нека да кажа и няколко положителни неща - като изключиме суетенето и бързата обработка на GPS-ите, организацията изглеждаше прецизна. Затвореното трасе беше както винаги с много интересни елементи и нови препятствия. Типично за стила на Ромениакс се караше в строящи се сгради и се качваха чак до покрива, преминаваха се люлки и новото тази година бяха рампите и виражите от дърво, както и басеина с нарязани дървени трупи, подобно на пролога на изложението в Австрия тази пролет, които озориха и доста от добрите. А хобитата... хобитата те си знаят. Нашите хобита направо ги жалиме в сравнение с Онези хобита Какво стълпотворение направиха на старта им, думи нямам да го опиша. Един върху друг първо на дърветата, после на пирамидите... купона беше невиждан. Интересното тук е, че пускат и хобитата по този тест, а не като на Ерзберг - предимно профита и шоуто става забележително ... за зяпачите де. На хобитите съм сигурна, че не им е било особено весело ... Дожаля ми много по едно време, понеже мога да ги разбера до болка какво им е било
    После като пуснаха профитата и се видя разликата в карането ... е, тогава вече всички започнахме да ахкаме и охкаме на майсторството. И неразбиращия може да предцени реалната трудност на трасето. А иначе като всички каращи са ниво на горе е трудно за обикновения зяпач да си направи изводите за това какъв *** е трасето.
    Ако трябва да съм обективна самото състезание и затворения кръг е доста опасно. Елементите не са ужасно трудни, но при евентуална малка грешка паданията могат да се окажат жестоки. Имаше много голям брой контузени и изпочупени състезатели, за които имаше и отделно награждаване. Поради тази и още някои причини доста от големите имена вече не участват на Ромениакс. Аз лично напълно ги разбирам.

    Та цялата тази дандания се намираше центъра на Сибиу! Имаше наистина много публика. Беше затворена една от главните улици, на входа на стария град и на това място се помещаваше екстрийм теста.
    От пролога ще сложа малко снимки, а от самото състезание две, най-много три, понеже из интернета поне снимки и филми за Ромениякс, както вече споменах, има много и от всички интересни места. Освен това Жоро вместо да снима, се занимавал с някакви несериозни работи, като да качва тракове! Та нищо кой-знае какво ново и интересно не можем да покажем

    Снимките са предимно от тренировките в деня преди пролога.

    На влизане към данданията:



    Щастлива Ламята сред мотори:



    Малко по-общ план на трасето:



    Ето този вираж си беше направо отвесен и на всичкото отгоре си променяше радиуса. Тук един състезател хвърли мотора и остана да виси за дъските Не успях да го снимам.



    Виражите.
    На следващия ден заваля и за радост на хоби класа бяха отменени.
    За про-то ги пуснаха отново.





    Един майтапчия се качваше по стената над надписа "Xventure"



    Про-тата се качваха на върха на тази сграда и слизаха отстрани по подобни рампи. Един друг шегобиец слизаше от тази платформа на стопи. Не знам, сигурно е сменил дилъра. Изглеждаше страшно. Сградата нбеше поне 6 етажа, а горе няма парапет.

    Абе беше пълно със шегобийци на това състезание





    Това дърво се минаваше или отгоре, или по "Чикин лайн", както любезно бяха обявили организаторите пътечката отстрани на дървото под клоните





    Едната пирамида от дървета:



    В деня на състезанието, за да е по-лесно и благо иначе приятното трасе, мокреха тези дървета с маркуч. Убавиня!

    Не, че като бяха сухи им беше лесно. Ама защо да е трудно, като може да е и още по-трудно?



    И разбира се както винаги незаменимата купчина големи камъни и две канари.




    Любимите дървета на Хоби клас



    Голям въргал падна тука! Изглеждат доста по-безобидни отколкото са!
    В момента, в който се исчистеше една линийка с по-малко дръвца, се намираше кой да я попълни



    Ето това препятствие ковстваше поне няколко счупени крайника, доста криви кормила и минимум една скъсана верига.





    Ето на този състезател не му провървя. Първо падна лошо на рампата и веднага след това се хвърли по този начин наистина много неприятно:



    Буса беше сложен отпред за проформа, все едно се качват по него

    На излизане от сградата;



    И на влизане:



    Къде ще ходиме без басейн с гуми



    Доста интересна сграда точно до теста. Приличаше на Гъба Печурка - Чернобилка.



    Та ако мога да се изразя поетично, денят на пролога беше изпълнен с адреналин и емоции, вятър в косите и болки в гърдите, пламък в очите и пирони в крайниците.

    Ето ни в хотела, обработвайки любимите на всички ГПС-и



    По едно време кабелята бяха станали толкова много, че заприличаха на порция странни китайски спагети с ралзичен размер и цвят.
    И всевъзможни модели и моделченца GPS-на всевъзможни места. Лудница, но нашите, не знам как, успяха да се оправят и то на ниво.

    Шефа, разбира се е над тези неща



    По скоро клони към тези неща



    Или пък тези:



    Ето и както обещах три снимки от навигацията (явно никой не е смогнал да иде да снима следващите дни, когато аз си тръгнах).

    Висяхме на този екстрийм няколко часа да чакаме някой да мине, но явно протата вече бяха минали.



    Изглежда много по-кофти на живо от колкото на снимката.



    Това не го знам къде е.

    И това, но е показателно.
    Само да вметна, че по това време духаше вятър и валеше и температурите бяха ужасно ниски.







    С прескърбие трябва да заявя, че не съм присъствала на заснемането на тези кадри:





    Уж обещах "представяне накратко" на състезанието, но както винаги се олях в многословието си, но така или иначе повечето читатели зяпат само снимките

    Край на Първа част.

    Очаквайте довечера или утре втората и същинска част - културна обиколка на Европейската столица на културата за 2007-ма Сибиу.
    Също така и посещение на етно-техно парк "Аура" ала Етъра, в гората край Сибиу и снимки на старинни къщи алпийски (карпатски) тип, характерни за различните краища на Румъния, видовете производства преди два века, грижовно събрани и пренесени в този парк от цяла Румъния.
    Последно редактирано от Иван Алексиев; 24-11-08, 15:29.
    DCRT®

  • #2
    До: RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!

    Не знам дали някога сте чували за град Сибиу, аз до сега не бях. Но останах очарована от града, атмосферата, историята му и начина, по който тя е съхранена. Пътуването покрай Карпатите на север към Трансилвания оставя назад това, което наричаме "Влашко" и се потапяме в напълно различна атмосфера.
    През 14 града век е бил важен търговски и занаятчийски център и най-важния германски етнически град, който заедно със седемте града дали немското име на Трансилвания, което в превод означава "седем крепости". Първото нещо, което се откроява от всичко, което сте виждали до сега е архитектурата. В саксонските села има каменни къщи с покриви с плочи и задни дворове, наредени в безупречни редици по улицата. Това е традиция, свързана с Централна Европа, която е напълно различна от всичко останало в Румъния.
    Град Сибиу има определено средновековна атмосфера. Имаш чувството, че си се върнал векове назад във времето, разхождайки се вечер по малките старинни улици а около теб светят фенери и в далечината се вижда най-високата кула на катедралата. Чуваш всяка стъпка и шум наоколо, а в далечината се чува тихата музика на някое заведение. Още малко и пред теб ще пребяга сянката на Квазимодо
    Градът има две нива: горна част, в която се намират повечето от историческите обекти на Сибиу и долна част. Те са свързани със стълби, построени през 13 век. Големият площад е историческото сърце на града. Както и с повечето централни площади в средновековните градове, това е мястото, където са се провеждали публични митинги и екзекуции. Малкият площад е заобиколен от запазени средновековни сгради, най-вече занаятчийски къщи и работилници, до ден днешен обитаеми и поддържани.
    Тук се открива първата болница в Румъния, първото училище, първият музей, първата аптека, първата фабрика за хартия и първата книга на румънски е отпечатана в Сибиу. Музеят Брукентал, първият по рода си в Румъния и вторият в Европа, съдържа художествените колекции и библиотеката на Самюел фон Брукентал, бивш губернатор на Трансилвания. В прочутата му резиденция има картини на Рубенс, Ботичели, Ван Дайк и Тициан, както и други картини на известни художници. Списъкът с музеите продължава: Историческият музей, Фармацевтичният музей, Музеят за оръжия и ловни трофеи, Природонаучният музей и Музеят за парни локомотиви. Естествено нямаше време да посетя нито един, само си преписах един списък от интернет за местата които искам да видя, но така си и остана...
    Успяхме да обиколим само Астра, за която ще дойде думата малко по-късно.
    Годините на управление на Чаушеску - презирал и ненавиждал този град, са оставили своя белег, за щастие - минимален.
    Саксонска Трансилвания и в частност Сибиу са нещо като другата Румъния, демек нейната пълна противоположност. В града се говори по-скоро немски, отколкото румънски. И да - почтиниой не говори английски, което ме поставяше доста често в неудобно положение
    Новият град също е чист и спретнат, който много повече напомня на австрийски, отколкото на румънски град.


    Специално за състезанието движението се отклоняваше и регулираше чрез тъй наречения регулировчик, който жестикулираше с още по-голямо въображение дори и от най-отракания наш такъв



    Тва е хотел Рамада, в който се помещаваше организацията на състезанието. Европейска работа



    До него е хотел Континентал, на самия вход на стария град;



    На входа на стария град:









    Това не е музей, а фоайето на един хотел.







    Големият площад:





    Ламя на голям площад





    По повод международния празник на пожарникарите имаше изнесена изложба на старинни водоноски.





    Първият железен мост - Моста на лъжците:



    Катедралата. Придава на града неповторим чар. Кулата и се вижда още при спускането от прохода в Карпатите към Сибиу.





    До сега не бях влизала в катедрала. Изглеждаше... различно и някак си пусто. Без нито една икона.

    Стълбите към долния град:











    Тука съм се снимала с една стара дружка



    Ще се изям от яд, Не посетих нито един замък, дори и този на Граф Дракула Пуста отпуска, много кратка

    Следват малко нощни снимки, чрез които отчасти се предава неповторимата атмосфера на града.
    Има множество заведения и антикварни магазини, обзаведени с вкус и стил. Кухнята е сравнително балканска и съответно поносима за нашите стомаси. По погрешка като вечеряхме ни донесоха 'Българска салата", която всъщност беше наш'та Гръцка салата .. трябва в крайна сметка да се разберем коя салата на кого е





    Навсякъде са опънати транспаранти и плакати на състезанието.

    Големия площад вечер:











    Отново Моста на лъжците.









    Стълбите към долния град:



    Ето тука съм сигурна, че видях да притичва Квазимодо!







    Никъде другаде не съм виждала такива прозорчета на покривите на къщичките. А в Сибиу всички къщички имаха такива. Сякаш непрекъснато те гледат хиляди очички





    И за завършек една зимна снимка на Сибиу на фона на Карпатите, която открих в интернет.



    Следва ...
    DCRT®

    Коментар


    • #3
      До: RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!

      Браво! Страхотна си! Евалла!

      Коментар


      • #4
        До: RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!

        Продължаваме с обиколка на етно-техно парк Астра, който се намира в една горичка в покрайнините на Сибиу, по пътя към някои от най-китните селца, които съм посещавала. Къщите там също са старинни, но спретнати и поддържани, боядисани в ярки цветове. Явно общината влага доста средства за поддържането на духа на тези местенца. Иначе хората там си живеят типично по селски и усещането, че си прескочил в друго време неимоверно се засилва. В едно село има поне 2 църкви и една катедрала. За огромно съжаление снимки от там почти няма

        Националния музеен комплекс АСТРА е най-големият открит музей в Европа. Този етнографски музей се простира върху огромна площ и има над 300 старинни сгради, разглобени и пренесени в музея през 60-те години на миналия век. Там има водни и вятърни мелници, гигантски преси за вино, плодове и олио, заводи за гориво и други структури, представляващи архитектурните стилове от цялата страна.
        Пред всеки един експонат има табло с черно-бели снимки от оригиналното положение на сградата, хората, които са я обитавали и процеса по разглобяването, пренасянето и възстановката и. Разбира се, всички обяснения бяха на румънски Комплексът включва Музея за саксонска етнография и народно изкуство "Емил Сигерус" и Музея за световна етнография "Франц Биндер".
        До музея може да се стигне с трамвай, който всъщност е втория такъв в Европа.

        На връщане от единия екстрийм се запътихме към Астра, и минахме през едно от онези селца, за които говорех. И то точно по време на неделния пазар. Всички обитатели на селцето бяха наизлезли на площада, спретнати в най-новите си дрехи







        Пускаха конете сами да си ходят на паша







        Малко по-надолу по пътя за Астра се откриха ето тези гледки:



        И вече в самия музей:







        Църквата, в която имаше служба по това време:



        Уникални архитектурни обекти...









        Възтановката на тези къщички беше изумителна...







        Много от тях бяха със сламени покриви, доста високи и стръмни, за да не протичат.
        Интересното при почти всички къщички беше, че долния етаж е или на подпори или имаше стопански помещения, но не и жилищни.Живее се на втория етаж.







        Зидария с кал и дърво:

















        DCRT®

        Коментар


        • #5
          До: RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!





































          Водна мелница, една от най-големите.



          Позабавлявахме се малко и с едни топки...
          Нещо като праисторически боулинг Само че без дупки в топката, и ми беше бая трудно да я подхвана.



          Тази къщичка удивително много прилича на Бабоягината обител



          Това е стопанска постройка, която е служела за складиране и мелене на жито.





          Тази е била ръчна мелница. Не успях и да я помръдна... не знам как са мелили жито с нея, но определено са били по-яки и от ендуристи в ръцете



          Отново водна мелница, доста странен тип. Явно за бързо течащи води.







          И върлите донкихотови противници:



          Различни модели, разбира се. Тази е била с възможност за реглаж според силата на вятъра.







          А тук има и пералня



          Е, не е модерна като Перла 05, но явно е вършела работа





          Доста снимки ми се губят, особено една - с изложба на работещи макети на различните типове мелници и преси.
          Не намирам нито една снимка на преса - имаше доста интересни, с едни огромни чукове,
          Също и един интересен кладенец, който е на принципа на нефтените помпи.
          И една огромна мелница, задвижвана от коне - поне 20 броя, впрегнати и се въртят в кръг и задвижват огромно дървено зъбно колело със сменяеми зъби, което задвижва едно друго, много по-малко.

          Удивиелно добре е пресъздаден и интериора на къщите.
          Сякаш преди 5 минути бебето е било в коша, а хотата са станали от масата точно преди да надникнеш през малкото прозорче...



          Чорбаджийска къща













































          После завършихме посещение на зоопарка, който се намира непосредствено до музея, където се запознах с едни маймуни които много обичаха пуканки, една боа, и едни много гальовни сърни и елени, пет изключително мързеливи лъва, които се търкаляха в какви ли не пози, неестествени дори и за моя черен мързел вкъщи

          На снимките няма и 3% от това, което може да се види в комплекса. Главата ти по някое време направо гръмва.
          Да не говорим, че мястото е уникално за излети а в центъра има две езерца, в които може да се излезе с лодка.
          Района наоколо е уникален за ендуро ... въобще Сибиувци са едни много щастливи хора.

          За съжаление моята отпуска беше привършване и трябваше да си замина предсрочно.
          Ако някога имате неблагоразумието да пътувате към края на Септември от Румъния с влак, то непременно трябва да си вземете поне 3 чифта чорапи + едни вълнени, 3 ката ватени блузи и пухено яке и поне една грейка. А не като мене да си забравите якето (тук бих сложила емоиконка с човече, което се самообесва и изчезва безкрайно). Всъщност проблема не беше в румънския влак ами българския, който взех от Букурещ. Едно, че пътувах 22 часа с 3 часово чакане в умрелия от студ Букурещ, ами като се качих във вагона на милото ни БДЖ с надеждата да се стопля открих, че само при нас няма отопление. Впоследствие заключиха този, който беше за пренасочване към Истанбул, понеже щастливците от нашия вагон отиваха да се топлят там. На всичкото отгоре при всяко друсване всички прозорци във влака зейваха, а като тръгне да спира зейваха и вратите. Чудничко. Още се проклинам за това, че не взех автобуса - беше ми притеснено дали ще се оправя в лудницата в Букурещ.
          Попаднах на едни англичани в купето, чието хоби беше да пътуват с влакове из Европата ( а си мислех, че ендуристите сме мазохисти...). Явно за тях това е екзотика Та разговориха се те с една румънка, която видите ли знаеше английски Та тя обясни, че в Румъния по-скоро се говори френски или немски. Рядко се случва някой да заговори на английски. Разказа за парадокса Букурещ - сигурно един от най-скъпите градове в Европа. Цените били поне 4 пъти по-високи от където и да било другаде, освен в Констанца. Освен това, понеже явно девойката беше служител в международна компания, занимаваща се и с недвижими имоти, беше осведомена относно цените на имотите в Букурещ, сравнени с тези, например в Швейцария. Цената на тристаен апартамент в Букурещ е равна на тази на средно голям хотел из курортите в Швейцария. Направо се чудя как така Швейцария не гъмжи от Румънци-хотелиери
          Не успях да се занеса до центъра на Букурещ понеже, както споменах - нямах яке (боже какъв студ брах тия 22 часа). Но малкото, което видях от него ми се стори ужасно депресиращо. Мрачно и дъждовно, сиви и еднакво безвкусни сгради, безкрайно задръстване и сиви и подтиснати хора по улиците - точно както си го представях. Едни младежи с големи раници, които срещнах отново във влака (явно е модерен този тип туризъм из източна Европа на запад) обсъждаха именно това, колко ужасен и депресиращ град е това. Знам, че в самия център на Букурещ има доста забележителности, но така и не ми се отвори парашута да ги видя. Сигурна съм, че и София буди такива настроения в чужденците, защото и аз я виждам такава. И искрено си пожелавам някой ден да живея в град, подобен на Сибиу.
          Нататък по пътя минахме през много селца и градчета, и ако не беше границата и Дунав мост, надали щях да забележа кога сме влезнали в България. Но ако трябва да сме честни ми направи впечатление колко повече производства има в Румъния. И колко по-напред са от нас във всяко едно отношение, при все, че са си ... Причините мисля трябва да се търсят сред наш'те мили "народни" представители. Водим ги единствено с една магистрала в повече.

          Та това е края на приключението, наречено Сибиу. Надявам се да ви се е понравило и да сте прекарали малко приятни минути в една по-различна атмосфера. Не знам до колкото умело съм успяла да я пресъздам, но със сигурност мога да ви кажа, че е невъзможно да усетите неповторимия аромат на старо дърво и тишината на средновековните улички съчетан с тътена на едноцилиндровите двигатели и миризмата на бензин с масло, без да сте отишли до там. Ако го направите по време на Ред Бул Ромениакс, то със сигурност ще се насладите на сблъсака на две тотално различни епохи, коя от коя по-уникални и очарователни.

          ПС: Снимките и обработката са на Жоро Хаджиев. Моя фотоапарат беше в кома
          Последно редактирано от Иван Алексиев; 24-11-08, 15:26.
          DCRT®

          Коментар


          • #6
            До: RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!

            Благодаря ти!Беше ми много интересно.
            Прости мя Господи,че чух вся премудрости твои,но бидох простак и невозползвaхся.

            Коментар


            • #7
              До: RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!

              Браво Ива, страхотен разказ. Несъм и предполагал за тази страна на Румъния, защото и аз я познавам само от негативната й такава. Явно това е някакво съхранено местенце и много си го ценят.
              Като гледам снимките това не дели от някое австрийско градче
              Запали ме догодина да ида да погледам хем ромениакса хем тази екзотика
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #8
                До: RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!

                Супер си ! Репортажът е страхотен, страхотен !!!
                Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                Коментар


                • #9
                  До: RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!

                  Браво Ивче,браво страхотен разказ страхотни снимки човек като гледа къде си била и какво си видяла благородно би ти завидял.s4f.
                  Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                  Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                  Коментар


                  • #10
                    До: RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!

                    Браво на колежката за репортажа !
                    Така увлекателно го е написала, че все едно съм бил там !
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #11
                      До: RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!

                      Браво!!!Много хора наистина познават северната ни съседка само от негативната и страна,но след този блестящ репортаж,поне за тези които присъстват тук това се промени.Благодаря!!!!Поздрави.
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #12
                        До: RedBull Romaniacs, Сибиу и една по-различна Румъния!

                        Благодаря, страхотно един различен поглед на Румъния.
                        Изключително интересно.
                        Живот на колела.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X