Преди известно време в една тема бях писал че се заглеждам по Дискавари и най-накрая станах горд собственик на такъв всъдеход. Забавих се малко с фукането но исках да разбера малко повече за него,а какъв по-добър повод от експедицията Емине-Ком. След като успешно завърши мероприятието с ръка на сърцето мога да кажа че Дискавари е много добър експедиционен всъдеход който се справя еднакво добре по черни пътища и по магистралата.
Моят всъдеход е Land Rover Discovery I от 1997г с двигател 300tdi ,четериврато купе,климатик и т.н.
Първите ми впечетления за интериора са ,че вътре е просторно и на двата реда седалки (за двете седалки кучкарника нямам коментар),при сгъване на задния ред се отваря много пространство за багаж.. Таблото е сравнително опростено и достъпно от шофьорското място,прекрасна видимост към часовниците на таблото.Имам само лека забележка относно едно скърцане вътре в таблото ,но предполагам че е от неправилен монтаж на касетофона. Имам забележки към бравите на вратите ,не работят добре особенно на задните и на петата врата.Съмнявам се в механизма за детското заключване.
Двигателя е с чудесна динамика и мощност която позволява движение в различни терени.На експедицията имаше наклони от 40-45градуса на които двигателя с подходящите предавки беше в стихията си.
Скоростите са много добре подбрани и не позволяват загуба на мощност при промяна на предавките. Бързите и бавните предавки са невероятни.На бързи по магистралата вдигнах 160км/ч и можеше и още,вътре в купето не се усещаше скороста. На бавните имах такава мощност че тежките наклони можех да потегля така че все едно съм на равно и сменях предавките във възходящ ред без проблем. Много добре са подбрани (сравнявам ги с TLC 70 която имах преди време)и нямам абсолютно никакви забележки.
Окачването е с приятна возия и по черните пътища не уморява а по асвалта си е направо комфортно
На прехода Емине-Ком ми се случи следната неприятна авария.На задния кардан има монтирано гумено каре което се скъса много тъпо. При спускане по едни камъни не бях блокирал междуосовия блокаж и така натоварих въпросното каре което се скъса. Успях да монтирам ново каре (от Лада Нива) като временно решение и така завърших експедицията.Глупавото от моя страна бе че след края на експедицията покарах с включен блокаж по асвалта и доведе до скъсването на “новото”каре.
Управлението е с нормално усилие,нито много тежко ,нито много леко.Приятно е да караш с такова управление по черни пътища и по магистрала.Усеща се нормално пътя.
Това са първите ми впечетления ,от тук на татък престои монтиране на нова брони,лебедка,експедиционен багажник и ще ви информирам своевременно.
Моят всъдеход е Land Rover Discovery I от 1997г с двигател 300tdi ,четериврато купе,климатик и т.н.
Първите ми впечетления за интериора са ,че вътре е просторно и на двата реда седалки (за двете седалки кучкарника нямам коментар),при сгъване на задния ред се отваря много пространство за багаж.. Таблото е сравнително опростено и достъпно от шофьорското място,прекрасна видимост към часовниците на таблото.Имам само лека забележка относно едно скърцане вътре в таблото ,но предполагам че е от неправилен монтаж на касетофона. Имам забележки към бравите на вратите ,не работят добре особенно на задните и на петата врата.Съмнявам се в механизма за детското заключване.
Двигателя е с чудесна динамика и мощност която позволява движение в различни терени.На експедицията имаше наклони от 40-45градуса на които двигателя с подходящите предавки беше в стихията си.
Скоростите са много добре подбрани и не позволяват загуба на мощност при промяна на предавките. Бързите и бавните предавки са невероятни.На бързи по магистралата вдигнах 160км/ч и можеше и още,вътре в купето не се усещаше скороста. На бавните имах такава мощност че тежките наклони можех да потегля така че все едно съм на равно и сменях предавките във възходящ ред без проблем. Много добре са подбрани (сравнявам ги с TLC 70 която имах преди време)и нямам абсолютно никакви забележки.
Окачването е с приятна возия и по черните пътища не уморява а по асвалта си е направо комфортно
На прехода Емине-Ком ми се случи следната неприятна авария.На задния кардан има монтирано гумено каре което се скъса много тъпо. При спускане по едни камъни не бях блокирал междуосовия блокаж и така натоварих въпросното каре което се скъса. Успях да монтирам ново каре (от Лада Нива) като временно решение и така завърших експедицията.Глупавото от моя страна бе че след края на експедицията покарах с включен блокаж по асвалта и доведе до скъсването на “новото”каре.
Управлението е с нормално усилие,нито много тежко ,нито много леко.Приятно е да караш с такова управление по черни пътища и по магистрала.Усеща се нормално пътя.
Това са първите ми впечетления ,от тук на татък престои монтиране на нова брони,лебедка,експедиционен багажник и ще ви информирам своевременно.
Коментар