Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Lock-rite locker за Сузуки Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Lock-rite locker за Сузуки Самурай

    От доста времем гледам ето това чудо lock-rite locker ясно ми е че става за Самурай но имам няколко питания първо на какъв принцип работи тази блокировка ,от това което прочетох ми стана ясно че е автоматична и че няма нищо общо с ЛСД.Второ ще пасне ли на Сантана Самураи защото моя е такъв и незнам реално има ли разлики в моста освен че е по широк от стандартния самурайски.
    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
    тел.088четири 9едно9 4нула4
    -------------------------------------------------------

  • #2
    До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай

    Мисля , че вече бе писано по въпроса . Това е постоянно зацепен(блокиран) диференциал , който ОТЦЕПВА НАЦЯЛО ненатовареното колело ... и произтичащите от това звуци и последствия .

    Коментар


    • #3
      До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай

      според мен ако няма парички за 100% блокаж тип АРБ по евтиния вариант е двойна ръчна спирачка или автомотичния блокаж.
      по принцип блокажите са много необходими по траялите са неизбежни но ако машината е за разходка при наличието на лебедка
      се излиза от почти всяка ситуация.
      аз карам с заден 100% блокаж и двойна ръчна спирачка.
      поздрави

      Коментар


      • #4
        До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай

        Работи на същия принцип като ЛСД, само че преплъзването е доста ограничено. Постоянно е зацепен и при голямо натоварване допуска разлика в оборотите на двете колела като прещраква.
        Перфектен е за катерене на скали. В калта малко влошава управляемостта. На сняг става интересно.
        Маркан кара с такъв и може да разкаже по-подробно какви са плюсовете и минусите.

        Коментар


        • #5
          До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай

          Зенит аз вече имам две ръчни ефекта е голям ма днеска и двете се разкачиха ще трябва нещо да ги попреработя явно ,а иначе благодаря за отговорите ситуацията ми се изясни.
          ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
          тел.088четири 9едно9 4нула4
          -------------------------------------------------------

          Коментар


          • #6
            До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай

            Старият САМУРАЙ на Aleksmotors има монтирана такава ДЖАДЖА на задният диференциал, но не забелязвам някакви извънземни разлики в поведението на джипката. Минава оттам от където минавам и АЗ без НИКАКЪВ блокаж.
            Май всичко опира до задкормилното!
            Като не влезеш с подходяща скорост или неправилно подходиш, или волана ти не е насочен на където трябва .... и 5 бокажа да включиш все си си в ГЬОЧА.
            Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
            http://www.cardomain.com/ride/2562837

            Коментар


            • #7
              До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай

              Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
              Старият САМУРАЙ на Aleksmotors има монтирана такава ДЖАДЖА на задният диференциал, но не забелязвам някакви извънземни разлики в поведението на джипката. Минава оттам от където минавам и АЗ без НИКАКЪВ блокаж.
              Май всичко опира до задкормилното!
              Като не влезеш с подходяща скорост или неправилно подходиш, или волана ти не е насочен на където трябва .... и 5 бокажа да включиш все си си в ГЬОЧА.
              Е не е точно така. Ако говориш за кал, наистина засилката доста помага. Ама някой хора карат по дерета и скали. А там със засилка следва чупене. И като застанеш на кантар(понякога е неизбежно) без блокажи, можеш да си висиш до второ причастие.

              Коментар


              • #8
                До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Е не е точно така. Ако говориш за кал, наистина засилката доста помага. Ама някой хора карат по дерета и скали. А там със засилка следва чупене. И като застанеш на кантар(понякога е неизбежно) без блокажи, можеш да си висиш до второ причастие.
                А понякога тия блокажи на точни такива места не ти дават никакво минаване!Защото просто си отиват разни части!
                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                Коментар


                • #9
                  До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Е не е точно така. Ако говориш за кал, наистина засилката доста помага. Ама някой хора карат по дерета и скали. А там със засилка следва чупене. И като застанеш на кантар(понякога е неизбежно) без блокажи, можеш да си висиш до второ причастие.
                  От тук си минавам и без блокаж. (снимка 1.)
                  А това е джип с LSD блокаж и го вадихме с 3 лебетки 2 отпред и 1 за тавана. Окопа се и със 4-те колела. (снимка 2)
                  Така че работата е според зависи
                  Абе добре си е да си го има блокажчето, и КАТО притрябва да те измъкне евентуално. Иначе дали си окопан с 2 или с 4 колела пак ползваш същия жокер - ЛЕБЕТКА.
                  Прикачени файлове
                  Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                  http://www.cardomain.com/ride/2562837

                  Коментар


                  • #10
                    До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай

                    Троши се със засилка в локвите на междуселските пътища.
                    Аз за офроуд говорех. Там със засилка не може. Не че трошенето е по-малко.
                    Това са първите тестове, часове след монтажа.

                    http://www.liveleak.com/view?i=2f8_1204544539

                    Коментар


                    • #11
                      До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Троши се със засилка в локвите на междуселските пътища.
                      Аз за офроуд говорех. Там със засилка не може. Не че трошенето е по-малко.
                      Това са първите тестове, часове след монтажа.

                      http://www.liveleak.com/view?i=2f8_1204544539

                      Не ме разбра!Да блокажите помагат страшно много на такива места!Минават се но неможе само с тях.Айде да ги има пак но да няма тези ходове нещата ще са по различни.Но найстина от блокажи има смисъл но карането се променя тотално!Усобенно ако си свикнал с минаването на ръчка!
                      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X