От доста времем гледам ето това чудо lock-rite locker ясно ми е че става за Самурай но имам няколко питания първо на какъв принцип работи тази блокировка ,от това което прочетох ми стана ясно че е автоматична и че няма нищо общо с ЛСД.Второ ще пасне ли на Сантана Самураи защото моя е такъв и незнам реално има ли разлики в моста освен че е по широк от стандартния самурайски.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Lock-rite locker за Сузуки Самурай
Свий
X
-
До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай
според мен ако няма парички за 100% блокаж тип АРБ по евтиния вариант е двойна ръчна спирачка или автомотичния блокаж.
по принцип блокажите са много необходими по траялите са неизбежни но ако машината е за разходка при наличието на лебедка
се излиза от почти всяка ситуация.
аз карам с заден 100% блокаж и двойна ръчна спирачка.
поздрави
Коментар
-
До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай
Работи на същия принцип като ЛСД, само че преплъзването е доста ограничено. Постоянно е зацепен и при голямо натоварване допуска разлика в оборотите на двете колела като прещраква.
Перфектен е за катерене на скали. В калта малко влошава управляемостта. На сняг става интересно.
Маркан кара с такъв и може да разкаже по-подробно какви са плюсовете и минусите.
Коментар
-
До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай
Зенит аз вече имам две ръчни ефекта е голям ма днеска и двете се разкачиха ще трябва нещо да ги попреработя явно ,а иначе благодаря за отговорите ситуацията ми се изясни.ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
Коментар
-
До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай
Старият САМУРАЙ на Aleksmotors има монтирана такава ДЖАДЖА на задният диференциал, но не забелязвам някакви извънземни разлики в поведението на джипката. Минава оттам от където минавам и АЗ без НИКАКЪВ блокаж.
Май всичко опира до задкормилното!
Като не влезеш с подходяща скорост или неправилно подходиш, или волана ти не е насочен на където трябва .... и 5 бокажа да включиш все си си в ГЬОЧА.Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
http://www.cardomain.com/ride/2562837
Коментар
-
До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай
Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнениеСтарият САМУРАЙ на Aleksmotors има монтирана такава ДЖАДЖА на задният диференциал, но не забелязвам някакви извънземни разлики в поведението на джипката. Минава оттам от където минавам и АЗ без НИКАКЪВ блокаж.
Май всичко опира до задкормилното!
Като не влезеш с подходяща скорост или неправилно подходиш, или волана ти не е насочен на където трябва .... и 5 бокажа да включиш все си си в ГЬОЧА.
Коментар
-
До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеЕ не е точно така. Ако говориш за кал, наистина засилката доста помага. Ама някой хора карат по дерета и скали. А там със засилка следва чупене. И като застанеш на кантар(понякога е неизбежно) без блокажи, можеш да си висиш до второ причастие.https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM
Коментар
-
До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеЕ не е точно така. Ако говориш за кал, наистина засилката доста помага. Ама някой хора карат по дерета и скали. А там със засилка следва чупене. И като застанеш на кантар(понякога е неизбежно) без блокажи, можеш да си висиш до второ причастие.
А това е джип с LSD блокаж и го вадихме с 3 лебетки 2 отпред и 1 за тавана. Окопа се и със 4-те колела. (снимка 2)
Така че работата е според зависи
Абе добре си е да си го има блокажчето, и КАТО притрябва да те измъкне евентуално. Иначе дали си окопан с 2 или с 4 колела пак ползваш същия жокер - ЛЕБЕТКА.Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
http://www.cardomain.com/ride/2562837
Коментар
-
До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай
Троши се със засилка в локвите на междуселските пътища.
Аз за офроуд говорех. Там със засилка не може. Не че трошенето е по-малко.
Това са първите тестове, часове след монтажа.
http://www.liveleak.com/view?i=2f8_1204544539
Коментар
-
До: Lock-rite locker за Сузуки Самурай
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеТроши се със засилка в локвите на междуселските пътища.
Аз за офроуд говорех. Там със засилка не може. Не че трошенето е по-малко.
Това са първите тестове, часове след монтажа.
http://www.liveleak.com/view?i=2f8_1204544539
Не ме разбра!Да блокажите помагат страшно много на такива места!Минават се но неможе само с тях.Айде да ги има пак но да няма тези ходове нещата ще са по различни.Но найстина от блокажи има смисъл но карането се променя тотално!Усобенно ако си свикнал с минаването на ръчка!https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар