Обява

Свий
Няма добавени обяви.

какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

    Първоначално публикуван от VoiD Преглед на мнение
    сигурно в хановер ще го докарат, но как да организирам самото докарване (в контейнер може би? ) а тази инспекция после къде трябва да я направя (каква е процедурата? - от германия няма да мога да я докарам на ход, понеже ще е без регистрация, така че ще трябва на автовоз, а като дойде в бг какво/къде правя?) и изобщо дали излиза по-изгодно да си го внасям от US?
    Вземи се обади в някоя от фирмите дето с това се занимават, от типа на Вашингтон Моторс или V8 моторс, координатите им можеш да намериш в мобилето - продават разни Кадилаци и Линкълни, или в Автобазар или нещо от тези списания. За техните коли те поемат ангажимент за регистрация. Само си плащаш - от тях всичко останало.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

      А сигурни ли сте, че въобще е възможно да се поръча чисто нов автомобил от магазина от там? Не твърдя нищо със сигурност, защото не съм го преживявал лично, но човек занимаващ се с това ме е разказвал, че не е толкова просто. Става, но с доста организация и време. Според него не можело просто да я вземеш от магазина и да я натовариш на контейнера както си е без номерата. Води се реекспорт и е забранен, за да защитава дилърите им в другите държави. Трябвало да се регистрира там и да се изчака определен период от време(май беше 90 дни). Чак тогава можело да се изнесе като втора употреба. И точно това правели фирмите, които се занимават с това.
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

        И на 90 дни в България се води нов - щом не е минал 6 месеца.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

          Като гледам в тази тема все повече преобладава явлението banned ,да не изпразните форума модератори !
          JEEP PATRIOT, 2.0CRD , 2008
          JEEP CHEROKEE XJ ,SPORT 4.0L 2000
          JEEP COMMANDER, 4.7L , 2009
          JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4.7L H.O , 2005 OVERLAND 0878102108 -Иван

          Коментар


          • До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

            Първоначално публикуван от PAJERO-PININFARINA Преглед на мнение
            Като гледам в тази тема все повече преобладава явлението banned ,да не изпразните форума модератори !
            Ако имате какво да кажете по същество на темата, кажете го......Ако обратното - мълчете. Защото празднословие се приема за спам. И не се толерира на тази территория. Има си нарочена: Спам, чат дискусии, кошче и всичко което не е за останалите форуми!

            Също ще Ви обърна внимание, че поради това, че Модераторите си вършат добра работа тук, този форум съществува в този си вид, и привлича все нови и нови членове.
            Ако смятате че Модераторите не си вършат добре работата си, винаги имате възможност да се обърнете към Администраторите.
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • Впечатления от Jeep Patriot

              здравейте колеги!
              в случай, че още някой се интересува от темата, искам да споделя впечатления от снощния тест драйв на Jeep Patriot малко се отече работата, но нямаха до сега регистриран тест автомобил и затова едва вчера ходих (след някакви журналисти, които бяха обсебили колата в понеделник и вторник )
              конфигурация на колата: 2.4 бензин безстепенен автоматик, 5 места (опция за 7 няма), Limited ниво на оборудването
              още в началото искам честно да си призная, че исках да тествам Liberty 2008, което още не е дошло в БГ, и бях малко предубеден за патриот-а. въпреки това, обаче, мисля че количката е един перфектен ГРАДСКИ СУВ без особени претенции за оф-роуд.

              Какво НЕ ми хареса:
              - малко е малка колата, но все пак вътре е изненадващо удобно (включително и на задните седалки);
              - ниска е (голям минус!) - по-ниска е от моето чероки'98, но все пак е по-висока от нисан кашкай например (не става дума само за клирънса, а и за позицията на водача спрямо пътя);
              - автоматичните скорости определено не са на ниво тук - наистина добре изцеждат двигателя (който става доста шумен в такива моменти), но това се случва едва след достигане на определени обороти (колко точно не мога да кажа), т.е. колата не може да се "изцеди" на ниските предавки. мисля си, че 2.0 дизел (единствения друг вариант за двигателя) въпреки ръчните скорости ще е още по-слабичък

              Какво ми ХАРЕСА:
              + много добра возия (включително и през дупки ), стабилна е в завой дори с по-висока скорост (сравнявам с моя джип и с нисан X-Trail);
              + много добро (и леко) управление;
              + вътре е доста удобно, а и облегалките на задните седалки могат да се отпускат назад (естествено за сметка на багажника);
              + таблото е добре осветено, всичко ти е пред погледа без обаче да те разсейва (мултифункционалния волан определено помага за целта);
              + достатъчно големи (високи) странични огледала.

              фаровете даваха добра осветеност, но не мога точно да преценя, понеже тествахме само градско (отидох след 18:15 когато излязох от работа). багажника според мен е достатъчен, въпреки, че е по-малък от този на х-трейл и на моето чероки, но е горе-долу колкото на кашкай.

              като цяло - един наистина МНОГО ДОБЪР ГРАДСКИ СУВ!! определено е по-добър от кашкай и х-трейл по мое мнение. единственото предимство на каптивата тук е, че е доста по-голяма. все пак ще изчакам до март, за да видя и либърти (въпреки, че ще се предлага само автоматик ). тогава вече ще тегля чертата и ще трябва окончателно да избера нещо.

              ами това е. надявам се и на някой друг (освен на мен) да му е полезно инфо-то по-горе. ако има въпроси/коментари много ще се радвам

              Коментар


              • До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                Цените в САЩ може да проверите тук- http://www.autotrader.com
                Където пише ZIP напишете примерно 30269,след това изберете марката , модела,годините, нов/стар/смесено.Чрез допълнително заплащане (около 35-40$)може да се провери историята на избрания автомобил.От дилър цената е винаги поне 1000 $ отгоре за такси.Контейнер до България(от ист.крайбрежие)e 1500-2000$ . Няма нужда да се пращат до Германия колите да минават техн.преглед-става и у нас.Остава само някой да има за губене поне два дена за уреждане на подробностите.И не е гаранция че като ви кажат че колата е обслужвана с най-най и всичко е ОК-слагат наливно масло,не сменят филтрите и абеееее и тук локумджии.На края да не стане евтиното по-скъпо.

                Коментар


                • Внос от САЩ

                  за цените за транспорт и техн.преглед действително си прав (и аз си поиграх да проверя ). времето за губене не е кой-знае какъв проблем, НО нямам никой познат в сащ, който да купи колата на място.
                  употребяваните ги изключвам тотално, защото без да съм я карал аз кола няма да купя (освен ако не е нова и не съм я пробвал преди това тук). така, че за съжаление варианта за внос от сащ отпада

                  П.С. оказва се, че е възможно да се заяви кола от дилър на марката в европа, от страна където даден модел се предлага с друга конфигурация. Например Jeep Liberty '08 в БГ се предлага само автоматик, но в UK и норвегия/швеция се предлага и с ръчни скорости. недостатъкът е, че не можеш да си избереш екстрите (цвят, ниво на оборудване и т.н.) - казват ти какво имат "някъде там" и ако си съгласен ти го докарват, но не можеш да променяш нищо по колата...

                  Коментар


                  • До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                    Ако ще е JEEP най-добре да е Гранд Чероки.Тук Либърти и Командер нещо не ги тачат много.По принцип Крайслер не се славят с надеждни автомобили и цените им бързо падат,виж Хонда и Тойота са на другия полюс,след това Нисан и малко странно но Митсубиши също не държат цена.Може би по-удачно е да се вземе кола от България,по-скъпо но поне ще е в гаранция.

                    Коментар


                    • До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                      Първоначално публикуван от tangi Преглед на мнение
                      Ако ще е JEEP най-добре да е Гранд Чероки.Тук Либърти и Командер нещо не ги тачат много.По принцип Крайслер не се славят с надеждни автомобили и цените им бързо падат,виж Хонда и Тойота са на другия полюс,след това Нисан и малко странно но Митсубиши също не държат цена.Може би по-удачно е да се вземе кола от България,по-скъпо но поне ще е в гаранция.

                      ТУК това къде е ? И защо си на мнение че Крайслер не правят надежни автомобили?
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • Размисли и страсти относно VW Tiguan

                        здравейте отново! в случай, че още някой следи темата, реших да споделя малко лично впечатления относно VW Tiguan (не намирам никой да се е изказал по въпроса и във форума за VW).
                        значи така... отидох просто така в събота към обед до порше софия изток (на късмет - до сега винаги колата или беше заета или просто я нямаше там). този път, обаче, колицата си седеше кротко на паркинга и успях да я тествам (най-после! ). тестовия маршрут беше предложен от дилъра и беше по околовръстното в посока пловдив и на първото кръстовище в дясно и нагоре към витоша и обратно (общо било 5км. и им бил стандартен тестов маршрут). колата беше стандартната тигуан-а: 2.0 дизел, автомат, базово оборудване за най-нисък клас (+кожен волан и кожен скоростен лост).
                        първото ми впечатление беше от интериора - достатъчно просторно и от пред и отзад. напълно достатъчно място за 4рима. таблото ми добадна - приятно и прегледно разположение на уредите (все пак на Jeep Patriot беше много по-контрастно и лесно за следене). мястото на шофьора е височко - по-високо от патриот-а, но по-ниско от каптива. ГОЛЕМИ прозорци, което лично на мен ми беше малко неприятно и определено ме накара да се почувствам по-скоро като в лека кола, отколкото в СУВ (за джип тука не може да се говори). изключително приятна возия, добре поема и дупките (във всеки случай по-добре от дилъра ). автоматичната скоростна кутия определено ме впечатли - ничщо общо с тази на патриот-а, която беше доста тромава. тугуан-ата набира много добре и достатъчно бързо (почти като с ръчни скорости, даже за себе си не съм сигурен дали бих оскорил по-бързо с ръчка отколкото се справяше автоматика). изключително безшумен двигател (пак за разлика от патриот и даже от каптива). управлението е супер - отреагира много пъргава дори и на леко движение на волана.
                        сега какво не ми допадна особено:
                        * спирачките определено "коват" здраво (може и аз да не съм им свикнал, но на другите модели, които пробвах нямаше друг такъв случай, освен може би X-Trail);
                        * много неудобни странични огледала - странно са скосени - явно за да се впишат по-добре в линията на колата, която малко прилича на сапунерка (както повечето нови коли напоследък ), но пък аз по-принцип харесвам по-ръбести коли, така че тук мнението ми не е много обективно. за съжаление, обаче, огледалата са така скосени, че перектно се вижда колата и малко от другата лента, но почти изцяло се отрязва погледа по-назад и ако някой те изпреварва ще е доста сложно да го видиш навреме ;
                        * твърда возия - осезаемо се усещат завоите (особено с по-висока скорост), както и по-резките маневри;
                        * прекалено малкия багажник - според мен не може да побере повече от 2 средно големи сака и .... толкоз - повече място просто НЯМА ;
                        * няма нормална резервна гума (дори като екстра!) - имаш прекрасния "избор" между маломерното колелце (и тесен багажник) и пяна+компресор (и малко по-дълбок багажник);
                        * прекалено високата цена - базовия модел на 2.0 дизел, автомат Track&Field излиза около 57 000лв. с ДДС, но с някой сравнително скромни екстри (като ксенон, тъмни стъкла, темпомат и система за паркиране) цената рязко скача до 67000 , което според мен е страшно много за един такъв автомобил.

                        в заключение:
                        страшно ми хареса като возия и пътно поведение (може би най-много от всички тествани до момента коли!) все пак неприятно ми беше, че вътре се почувствах като в лека кола (може би заради големите прозорци, не знам). можели са да го направят малко по-висок, с по-голям багажник (но не за сметка на купето, което си е ОК) и доста по-евтин - все пак попада в класа на Jeep Patriot, който е с около 17000лв. по-евтин със същите екстри (само без ксенон, защото американците не предлагали ). няма и възможност за 7 места (дори "маломерни") и съответно те товарят с ДДС-то .

                        друго, което сподели дилъра (въпреки че за мен не е определящо, но все пак ако някой иска да знае): за БГ пазара за 2008 се полагали 250 бр. тигуан-и, от които вече около 200 били поръчани, а след изчерпване на бройката поръчките се отлагали за 2009 . още нещо неприятно, е че МНОГО се чака за кола - ако се навиеш да купиш от вече поръчаните бройки (с каквото оборудване им се е откъснало от сърцето) ще чакаш "само" 3 месеца (или 11 седмици както казаха), а ако искаш нещо "по-така" (включително и автоматик!) ще почакаш "само" някакви си МИНИМУМ 6 месеца

                        ами това е. надявам се да съм бил полезен. в най-скоро време се надявам да ми се обадят и за тест на Jeep Liberty 2008

                        Коментар


                        • До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                          Браво. Много полезно.

                          Коментар


                          • До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                            Браво колега доста изчерпателно ! Добре е когато се изказват мнения от опит а не наизуст.Liberty сигурно ще е по-добро от PATRIOT но и ЦЕНАТА ще бъде ПО-ДОБРА !
                            УСПЕХ !
                            JEEP PATRIOT, 2.0CRD , 2008
                            JEEP CHEROKEE XJ ,SPORT 4.0L 2000
                            JEEP COMMANDER, 4.7L , 2009
                            JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4.7L H.O , 2005 OVERLAND 0878102108 -Иван

                            Коментар


                            • новото Cherokee '08

                              здравейте!
                              тази събота (15.март) пристигна така очакваното от мен ново чероки снощи след работа минах да го видя в шоурума. кофти е че има само една бройка и нямаше как да го пробваме , така че мога да споделя само впечатления от външния вид - МНОГО МИ ХАРЕСА ! голямо, ръбато и високо - идеалния автомобил вътре е достатъчно просторно (поне отпред, задните седалки са малко сгичкани, но все пак е по-просторно а и по-лесно се влиза отколкото в моя джип). големи и хубави огледала (за разлика от тигуан), седалките са по-твърди от тези на останалите СУВове, които гледах, но не е болка за умиране. багажника е доста висок и според мен товаренето/разтоварването ще е леко трудно, а и ми се струва че е по-малък (багажника де) от моя в момента
                              предлага се само с един двигател: 2.8 дизел на мерцедес, само автоматик (с типтроник). таблото е приятно (не крещящо шарено) осветено и много прегледно. предвключването на 4х4 режимите става електронно с бутон (махнали са 2рия лост, който според мен беше много готин и приятно допълваше интериора, но ...) има избор между 2WD (само задно), 4WD (АУТО - прехвърля въртящия момент до 100% между предния и задния мост) и 4WD (LOW) - бавни. фаровете за мъгла не са в предния спойлер (като на патриота), а са обединени с фаровете (нещо не ми вдъхват много доверие, понеже идват доста високо и не знам какъв ще е ефекта в мъгла...)
                              малко неприятно ми стана вътре, понеже изглежда някак си "пластмасов" - не знам как да го обясня по-добре не е толкова зле, колкото в патриота, но все пак е някак си "пластмасово" - явно това е модерно напоследък
                              ходовата част била взаимствана от Wrangler, но пък резерваната гума е завряна ПОД багажника, което според мен е страшно неудобно (особено ако наоколо е кално, ставаш на прасе докато извадиш гумата, но да не се отклонявам...)
                              цената (с моите екстри) излиза около 71 ооо лв с ддс, а с всички екстри (вкл. така популярния стъклен покрив, чиито смисъл лично на мен ми убягва ) излиза около 81 000 лв. с ддс.
                              еднственото притеснително (според мен) е доста високия разход - извънградско под 12/100 и на градско под 14/100 няма как да се слезе (заводския разход го дават съответно 9.5 и 12/100) висок ми се струва този разход за нов автомобил някак
                              ами това е, на пръв поглед - толкоз да се надяваме, че ще мога и да го покарам, макар и за малко
                              --------------------------------------------------------------
                              за момента колебаниято ми за нов автомобил се свежда до следните варианти:
                              1. новото чероки (много ме кефи като цяло, но ме притеснява високия разход, а и не знам как вози все още);
                              2. тигуан - не ми каресва особено на външен вид, но пък има добра возия и динамика; не ми харесва прекалено високата цена - 67 000лв. с ддс, което ми се вижда прекалено за малко по-голям голф (тигуана е базиран на платформата на голф 5);
                              3. някаква съвсем нормална кола (например Mercedes C220) - излиза колкото тигуана (е, вярно, с по-малко екстри, но пък не е голф в края на краищата ) или Toyota Corolla Verso или пък нещо друго и аз не знам...

                              та аз продължавам да се колебая и да избирам... успех на другите колеги, пред които стои подобен избор!
                              Последно редактирано от VoiD; 20-03-08, 14:37.

                              Коментар


                              • До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                                Гледам в mobile.de - тигуан с цена 64000 евро.Някой знае ли какво вдига така цената и дали и в България стават по-скъпи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X