Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се преборих с явлението ШИМИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се преборих с явлението ШИМИ

    Здравейте,първо искам да благодаря на колегите qadra и kinex за публикациите им по въпроса ! Въпреки че се занимавам с ремонт на автомобили от доста години до сега не бях се сблъсквал с този потресаващ проблем.Докараха ми един Grand Cherokее Limited с такъв проблем,като се качих да го пробвам и изпаднах в ужас Захванах се за напречната щанга,която държи моста за купето и действително имаше луфт.Космическата сума ,която поискаха за нея ме принуди да избия старите тампони и да импровизирам с присаждане на други такива. Сложих такива от Ford,бяха с точния размер и станаха на пръв поглед перфектно но уви !!!!!
    Джаскането продължи с пълна сила,когато тръгнеш в началото е слабо и колкото повече км минаваш толкова по-силно ставаше тресенето и тогава се насочих към демпфера сменихме го с нов оригинален ефекта беше нулев. Когато размърдах кормилото на място при загасен ДВГ гумите стояха на място а се мърдаше купето..... направо да умреш от смях Пак се захванах с щангата и махнах Фордовите тампони.В Казанлък има една фабрика занимаващи се с хидравлика,там нося да ми ремонтират хидравличните рейки когато текът. На програмен струг изработват всякакви хидравлични маншети,уплътнения от гума ,тефлон и др. Изработиха ми тампони във формата на макара,които набих в ушите на щангата а през средата метална втулка под доста сериозен натяг.Стана много твърд тампон и когато монтирах щангата на място тя нямаше никакво движение. Първия тест беше с кормилото на място,при най-лекото движение на кормилото гумите се движеха ,а шасито не помръдваше.Когато потеглих нямаше и спомен от нестабилност ,кормилото просто заспа не се усещаха вече никакви трептения.Бях се преборил успешно с явлението ШИМИ. Гумата от която направихме тампоните беше някаква немска невероятно здрава,плътна и на всичко отгоре масло-устойчива и цялата им изработка струваше 25 лв. с втулките. И така вече съм 100% убеден че проблемите се дължат на тази щанга. Хубавото е че тук във форума човек може да прочете
    за тези неща и да се насочи в правилната посока.
    Последно редактирано от diskusa; 28-01-08, 23:20.
    Стефан Дянков

  • #2
    До: Как се преборих с явлението ШИМИ

    Много полезно, браво и мерси за публикацията!
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: Как се преборих с явлението ШИМИ

      наистина полезна информация аз се боря отдавна с това явление без успех.не знам къде бъркам унибала нямa никакъв луфт чисто нов не би трябвало да има този проблм или там си иска само твърд тампон.
      поздрави

      Коментар


      • #4
        До: Как се преборих с явлението ШИМИ

        Браво
        .
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          До: Как се преборих с явлението ШИМИ

          Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
          наистина полезна информация аз се боря отдавна с това явление без успех.не знам къде бъркам унибала нямa никакъв луфт чисто нов не би трябвало да има този проблм или там си иска само твърд тампон.
          поздрави
          При моят случая не само не остана никакъв луфт при надлъжно натоварване на щангата, но дори и при усукване не се получава никакво изместване.Това го постигнах с подложни шайби от двете страни,чийто вътрешен диаметър позволява да се нанижат върху металната втулка от двете страни и лягайки върху тампона странично и при стягането на болтовете тези шайби се впиват в тампона странично и го блокират допълнително. Ефекта е поразителен и мисля че ще тези тампони ще издържат дълго време,защото гумата е много качествена.
          Стефан Дянков

          Коментар


          • #6
            До: Как се преборих с явлението ШИМИ

            Браво на теб
            ако се наложи смяна да тампона при мен, мога ли да те помоля да поръчаш да изработят и за мен... тампони
            LZ1RED

            Коментар


            • #7
              До: Как се преборих с явлението ШИМИ

              Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
              Браво на теб
              ако се наложи смяна да тампона при мен, мога ли да те помоля да поръчаш да изработят и за мен... тампони
              Нямаш никакъв проблем трябва ми само размерите на отвора на щангата след като е избит оригиналния тампон . Няма да ми представлява трудност.
              Стефан Дянков

              Коментар


              • #8
                До: Как се преборих с явлението ШИМИ

                Тампоните на ZJ(1 на предната и 2 на задната) и на WJ(2 на предната), са еднакви.

                Коментар


                • #9
                  До: Как се преборих с явлението ШИМИ

                  браво, вече знаем кой ще ни направи тампони при нужда

                  а ние ще черпим де, то си е ясно
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #10
                    До: Как се преборих с явлението ШИМИ

                    А тампони за двигател могат ли да направят? Не че няма, но искам нещо по-здраво.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Как се преборих с явлението ШИМИ

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      А тампони за двигател могат ли да направят? Не че няма, но искам нещо по-здраво.
                      Колко по-здраво.
                      Оригиналния тампон на двигателя кара без проблем 150 000 (6-7 години)

                      Коментар


                      • #12
                        До: Как се преборих с явлението ШИМИ

                        Скъсах на даихацуто. Сигурно от дъртост. 17 годишна е.
                        Има някакви си, не са и много скъпи. Питам, за да съм наясно ако го скъсам и него, дали може нещо да се направи по въпроса.

                        От общо четири се къса най-често тоя. Някъде из интернет четох че при по-сериозно каране били нещо като консуматив. И то точно тоя, дето го скъсах аз.

                        Затова питам. Като го сменя, бих дал железата от стария да ми го възстановят там, ако е възможно разбира се.

                        Тия, дето ги продават, може и китайски да са. Има и много добро китайско, но все пак си имам едно на ум.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Как се преборих с явлението ШИМИ

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Скъсах на даихацуто. Сигурно от дъртост. 17 годишна е.
                          Има някакви си, не са и много скъпи. Питам, за да съм наясно ако го скъсам и него, дали може нещо да се направи по въпроса.

                          От общо четири се къса най-често тоя. Някъде из интернет четох че при по-сериозно каране били нещо като консуматив. И то точно тоя, дето го скъсах аз.

                          Затова питам. Като го сменя, бих дал железата от стария да ми го възстановят там, ако е възможно разбира се.

                          Тия, дето ги продават, може и китайски да са. Има и много добро китайско, но все пак си имам едно на ум.
                          Тампоните са много сложно нещо. Особенно на двигателя.
                          Според мен трудно някой може да направи по-здрав тампон от оригиналния.
                          Проблема явно е в ментетата.
                          Но нека не се отклоняваме от темата.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Как се преборих с явлението ШИМИ

                            Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
                            При моят случая не само не остана никакъв луфт при надлъжно натоварване на щангата, но дори и при усукване не се получава никакво изместване.Това го постигнах с подложни шайби от двете страни,чийто вътрешен диаметър позволява да се нанижат върху металната втулка от двете страни и лягайки върху тампона странично и при стягането на болтовете тези шайби се впиват в тампона странично и го блокират допълнително. Ефекта е поразителен и мисля че ще тези тампони ще издържат дълго време,защото гумата е много качествена.
                            добре ше пробвам отзад сам по този начин правих шайби да няма грам луфт.
                            само ги развъртам накрайниците и качвам отпред то е ясно че унибала няма ка да стане това губи се смисъла от него тогава..
                            оригинално шангата не е плътно направена само втулката седи плътно в ухото а тампона има разстояние което позволява да има усукване нещо като унибала но в по малъка размер.
                            при мен това се превръща в голям проблем признавам че с новия заден кардан малко е по добре но едното с другото си няма нищо общо.
                            друг вариант остава подмяна на гуми дакажем че мойте след като са на 50.000км вече са си изпяли песента.
                            поздрави

                            Коментар


                            • #15
                              До: Как се преборих с явлението ШИМИ

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              А тампони за двигател могат ли да направят? Не че няма, но искам нещо по-здраво.
                              За за изработка на тампони за двг трябва специална матрица и да се пекът под налягане няма кой да се занимава да прави матрици ,а направата и е сложно нещо и излиза скъпо т.е. няма смисъл. А според мен твърдите тампони ще предават вибрации по купето и усещането няма да е приятно. Тази гума за тампоните е готов материал във формата на цилиндър и се обработва чрез струговане на много високи обороти.
                              Стефан Дянков

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X