Здравейте,първо искам да благодаря на колегите qadra и kinex за публикациите им по въпроса ! Въпреки че се занимавам с ремонт на автомобили от доста години до сега не бях се сблъсквал с този потресаващ проблем.Докараха ми един Grand Cherokее Limited с такъв проблем,като се качих да го пробвам и изпаднах в ужас Захванах се за напречната щанга,която държи моста за купето и действително имаше луфт.Космическата сума ,която поискаха за нея ме принуди да избия старите тампони и да импровизирам с присаждане на други такива. Сложих такива от Ford,бяха с точния размер и станаха на пръв поглед перфектно но уви !!!!!
Джаскането продължи с пълна сила,когато тръгнеш в началото е слабо и колкото повече км минаваш толкова по-силно ставаше тресенето и тогава се насочих към демпфера сменихме го с нов оригинален ефекта беше нулев. Когато размърдах кормилото на място при загасен ДВГ гумите стояха на място а се мърдаше купето..... направо да умреш от смях Пак се захванах с щангата и махнах Фордовите тампони.В Казанлък има една фабрика занимаващи се с хидравлика,там нося да ми ремонтират хидравличните рейки когато текът. На програмен струг изработват всякакви хидравлични маншети,уплътнения от гума ,тефлон и др. Изработиха ми тампони във формата на макара,които набих в ушите на щангата а през средата метална втулка под доста сериозен натяг.Стана много твърд тампон и когато монтирах щангата на място тя нямаше никакво движение. Първия тест беше с кормилото на място,при най-лекото движение на кормилото гумите се движеха ,а шасито не помръдваше.Когато потеглих нямаше и спомен от нестабилност ,кормилото просто заспа не се усещаха вече никакви трептения.Бях се преборил успешно с явлението ШИМИ. Гумата от която направихме тампоните беше някаква немска невероятно здрава,плътна и на всичко отгоре масло-устойчива и цялата им изработка струваше 25 лв. с втулките. И така вече съм 100% убеден че проблемите се дължат на тази щанга. Хубавото е че тук във форума човек може да прочете
за тези неща и да се насочи в правилната посока.
Джаскането продължи с пълна сила,когато тръгнеш в началото е слабо и колкото повече км минаваш толкова по-силно ставаше тресенето и тогава се насочих към демпфера сменихме го с нов оригинален ефекта беше нулев. Когато размърдах кормилото на място при загасен ДВГ гумите стояха на място а се мърдаше купето..... направо да умреш от смях Пак се захванах с щангата и махнах Фордовите тампони.В Казанлък има една фабрика занимаващи се с хидравлика,там нося да ми ремонтират хидравличните рейки когато текът. На програмен струг изработват всякакви хидравлични маншети,уплътнения от гума ,тефлон и др. Изработиха ми тампони във формата на макара,които набих в ушите на щангата а през средата метална втулка под доста сериозен натяг.Стана много твърд тампон и когато монтирах щангата на място тя нямаше никакво движение. Първия тест беше с кормилото на място,при най-лекото движение на кормилото гумите се движеха ,а шасито не помръдваше.Когато потеглих нямаше и спомен от нестабилност ,кормилото просто заспа не се усещаха вече никакви трептения.Бях се преборил успешно с явлението ШИМИ. Гумата от която направихме тампоните беше някаква немска невероятно здрава,плътна и на всичко отгоре масло-устойчива и цялата им изработка струваше 25 лв. с втулките. И така вече съм 100% убеден че проблемите се дължат на тази щанга. Хубавото е че тук във форума човек може да прочете
за тези неща и да се насочи в правилната посока.
Коментар