Обява
Свий
Няма добавени обяви.
За любителите на здравите пружинни окачвания
Свий
X
-
До: За любителите на здравите пружинни окачвания
Не е въпросът дали е имал каска на ташаците. Ами какво е останало от способността на колата да се движи.
Работата е тоя-оня да се замислят за ЕКСПЛОАТАЦИОННАТА ценност на нелепите пружинни окачвания и напречните торсиони, и на ресорните.
Коментар
-
До: За любителите на здравите пружинни окачвания
Е,ако беше с ресьори,каква би била разликата.Като гледам,пружината си стой на мястото,не се вижда да са откъснати щанги или амортисьор.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
До: За любителите на здравите пружинни окачвания
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеНе е въпросът дали е имал каска на ташаците. Ами какво е останало от способността на колата да се движи.
Работата е тоя-оня да се замислят за ЕКСПЛОАТАЦИОННАТА ценност на нелепите пружинни окачвания и напречните торсиони, и на ресорните.0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
До: За любителите на здравите пружинни окачвания
Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнениеИ ако беше с ресьори,нямаше да влезе вътре,така ли?
".Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
До: За любителите на здравите пружинни окачвания
Първоначално публикуван от taran Преглед на мнениеИ на мен,това ми е интересно,и ако е с ресори,как ще се запазят експлотационните качества на машината?То аз може да гледам опростенчески на въпроса,ма това ми звучи като"ако си с пружинно окачване,по-лесно ще се блъснеш в стена
".Последно редактирано от Scrapheap; 10-01-08, 19:28."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: За любителите на здравите пружинни окачвания
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеНе е въпросът дали е имал каска на ташаците. Ами какво е останало от способността на колата да се движи.
Работата е тоя-оня да се замислят за ЕКСПЛОАТАЦИОННАТА ценност на нелепите пружинни окачвания и напречните торсиони, и на ресорните.
Сега ще се почнат едни теории физични реакции и сили на усукване скорост дебелина на ламарини и редукторни мостове......накрая ще се стигне до космоса и...Абе само ЛУАЗС.
Коментар
-
До: За любителите на здравите пружинни окачвания
Чудя се, как това дърво е заобиколило гората от реактивни щанги. Че не ги е и изкривило.
Ебати умниците. Я разкажете за излишните телчета и лагерчета около ресорите.
То, верно глупостта ходи не само в гората.
Коментар
-
До: За любителите на здравите пружинни окачвания
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеЧудя се, как това дърво е заобиколило гората от реактивни щанги. Че не ги е и изкривило.
Ебати умниците. Я разкажете за излишните телчета и лагерчета около ресорите.
То, верно глупостта ходи не само в гората.0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
До: За любителите на здравите пружинни окачвания
Не фи, ми хи. Даже така: хи-хи. От кога тия неща държат напречни натоварвания? Особено тръбните? А ударни?
Който е рисувал УАЗът е чувал тва-онова. Та не му е слагал ни тръбички по окачването, ни презервативчета, ни ластичета. Еле па да чака на тях да подпират колелата, та да не падне цялата кола.
Коментар
-
До: За любителите на здравите пружинни окачвания
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеСтефане, а какво ще кажеш за това?
https://htftp.offroad-bulgaria.com/Djambazov/11122006(002).jpg
https://htftp.offroad-bulgaria.com/Djambazov/11122006(003).jpg
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар