Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За любителите на здравите пружинни окачвания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За любителите на здравите пружинни окачвания

    с безброй щанги под колата:

    http://wwwboards.auto.ru/chevrolet/263203.html

  • #2
    До: За любителите на здравите пружинни окачвания

    баси късмета.
    направо го е заковал.

    Коментар


    • #3
      До: За любителите на здравите пружинни окачвания

      Не е въпросът дали е имал каска на ташаците. Ами какво е останало от способността на колата да се движи.
      Работата е тоя-оня да се замислят за ЕКСПЛОАТАЦИОННАТА ценност на нелепите пружинни окачвания и напречните торсиони, и на ресорните.

      Коментар


      • #4
        До: За любителите на здравите пружинни окачвания

        Е,ако беше с ресьори,каква би била разликата.Като гледам,пружината си стой на мястото,не се вижда да са откъснати щанги или амортисьор.
        Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

        Коментар


        • #5
          До: За любителите на здравите пружинни окачвания

          Да, тоя се е пребил. А оня с коланите - досущ като жив.
          Нямаш съчинение по картинка за начинаещи за домашно. Мисли.
          Каквото искаш разбира се.

          Коментар


          • #6
            До: За любителите на здравите пружинни окачвания

            Матрьошка

            Коментар


            • #7
              До: За любителите на здравите пружинни окачвания

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Не е въпросът дали е имал каска на ташаците. Ами какво е останало от способността на колата да се движи.
              Работата е тоя-оня да се замислят за ЕКСПЛОАТАЦИОННАТА ценност на нелепите пружинни окачвания и напречните торсиони, и на ресорните.
              И ако беше с ресьори,нямаше да влезе вътре,така ли?
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #8
                До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                И ако беше с ресьори,нямаше да влезе вътре,така ли?
                И на мен,това ми е интересно,и ако е с ресори,как ще се запазят експлотационните качества на машината?То аз може да гледам опростенчески на въпроса,ма това ми звучи като"ако си с пружинно окачване,по-лесно ще се блъснеш в стена
                ".
                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                Коментар


                • #9
                  До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                  Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                  И на мен,това ми е интересно,и ако е с ресори,как ще се запазят експлотационните качества на машината?То аз може да гледам опростенчески на въпроса,ма това ми звучи като"ако си с пружинно окачване,по-лесно ще се блъснеш в стена
                  ".
                  Виж сега- ако беше Нива, въпреки пружинното окачване това не може да се случи, защото съветските машини са ремонтопригодни и живеят там, където другите не могат и т.н. А от това парче дърво става чудесен кардан Мислете и не задавяйте глупави въпроси А както е известно УАЗът е най-безопасната кола на света - щото е на листове
                  Последно редактирано от Scrapheap; 10-01-08, 19:28.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #10
                    До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                    Не е въпросът дали е имал каска на ташаците. Ами какво е останало от способността на колата да се движи.
                    Работата е тоя-оня да се замислят за ЕКСПЛОАТАЦИОННАТА ценност на нелепите пружинни окачвания и напречните торсиони, и на ресорните.
                    Стефко пак е прекалил с антифриза.Ами ако беше с листове и мертека можеше да е по нагоре и тогава край.Логиката деца е не караите УАЗ или листов Вранглер а само летящи килимчета.

                    Сега ще се почнат едни теории физични реакции и сили на усукване скорост дебелина на ламарини и редукторни мостове......накрая ще се стигне до космоса и...Абе само ЛУАЗС.

                    Коментар


                    • #11
                      До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                      Стефане, а какво ще кажеш за това?

                      Последно редактирано от Yaro; 10-01-08, 21:42.

                      Коментар


                      • #12
                        До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                        Чудя се, как това дърво е заобиколило гората от реактивни щанги. Че не ги е и изкривило.
                        Ебати умниците. Я разкажете за излишните телчета и лагерчета около ресорите.
                        То, верно глупостта ходи не само в гората.

                        Коментар


                        • #13
                          До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                          Чудя се, как това дърво е заобиколило гората от реактивни щанги. Че не ги е и изкривило.
                          Ебати умниците. Я разкажете за излишните телчета и лагерчета около ресорите.
                          То, верно глупостта ходи не само в гората.
                          Ако Фи-40/60 е телче...от какво ли е направен УАЗ-а...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #14
                            До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                            Не фи, ми хи. Даже така: хи-хи. От кога тия неща държат напречни натоварвания? Особено тръбните? А ударни?
                            Който е рисувал УАЗът е чувал тва-онова. Та не му е слагал ни тръбички по окачването, ни презервативчета, ни ластичета. Еле па да чака на тях да подпират колелата, та да не падне цялата кола.

                            Коментар


                            • #15
                              До: За любителите на здравите пружинни окачвания

                              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                              Майсторлък Митак какво да ти кажат.



                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X