Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Къде е мястото на Патрол-ите...?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

    Първоначално публикуван от горби Преглед на мнение
    Първоначално публикуван от V93
    Да не те плаша, ама не мисля, че ще можеш да постигнеш някакво сериозно понижение на разхода. Някаква икономия ще можеш да получиш, ако смениш калните гуми с нещо по-шосейно, а и да си съобразиш стила на каране с характера на машината. Все пак това нещо НЕ е градска лека кола, а камионче, на което мястото му е в гората. Не че не може да оставя зад себе си леки коли по светофарите ...

    Моят разход (смесено) се върти там някъде - около 15. При едно дълго и спокойно пътуване до Варна и обратно слезе до около 14.
    Вярно е, че аз карам с 33" гуми за кал и постоянно зацепени хъбове, но и без това разходът ще си е висок, особено ако човек е свикнал с лека кола.
    аха... да не се тормозя тогава в догадки кое не е наред.... Явно си е наред.... Просто ми трябва време да предодолея шока от 5.50 лева/100км. с метан до ... чакай да сметна - 30 лева/100км. с камиона...... Еххх, хубаво си мислех да взема някой 5 - 6 хил.куб. бензин и да му сложа метан... Ама там цифрите за метановия инжекцион и акциза на мотора ще ме возят с Патрола 1-2 години поне.....
    От личен опит мога да споделя, че голяма кубатура бензин с газов инжекцион обаче (при мен 4.0л. бензин + BRC газов инжекцион), като лева на километър се връзва около същата кубатура дизел. Тоест:

    При мен разхода варираше 25-30л./100км. газ, което си е между 14 и 16 на 100км. дизел. И съответно в моя случай (и за моите предпочитания) аз предпочитам дизела (ред неудобства при бензина, за мен).

    Коментар


    • #62
      До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

      Първоначално публикуван от горби Преглед на мнение
      ... Просто ми трябва време да предодолея шока от 5.50 лева/100км. с метан до ... чакай да сметна - 30 лева/100км. с камиона...... Еххх, хубаво си мислех да взема някой 5 - 6 хил.куб. бензин и да му сложа метан...

      "Камионистите" имат въпросчета: Колко тежи инвентарът, необходим за метана? Какъв запас от ход би могъл да очакваш с едно зареждане?

      По-ниският разход на километър добре, ама от по-продължителните разходки и преходи съм виждал достатъчно шофьори на газифицирани джипки, които след около 100-на километра започват да се оглеждат за бензиностанция, дето да има газ, и ми е много добре позната картинката на зареждащи "газови запалки" и кротко чакащи отстрани "нафтови печки" ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #63
        До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

        Това (автономността) също натежа като аргумент когато обмисляхме какъв да е джипа, макар ползването му в оффроуд ще е по-скоро изключение, все пак ще е "детевоз"..... И другото - да не се съобразяваме пак с огромния балон в багажника.... На мерседеса например големия багажник е пълен до половината с метановата бутилка. Сега изникват разни въпроси като ще ходим на почивки из България и близката чужбина - с Патрол-ския багажник и пренебрежението на джипа към вида пътища ли ще обикаляме или с Мерседеския полубагажник, комфортната возия и изискването за перфектни пътища.....
        Май ще остане Мерседеса да ходя по конференции и семинари из страната сам ....

        Коментар


        • #64
          До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

          yaro: имах предвид метан.... Там сметките няма да са същите..... Но пък автомността, дори и със сто литрова бутилка ще е някъде около 120-130 км.....

          Коментар


          • #65
            До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

            Много големи разходи вадите бе хора. Вярно, че за У60 говорите, но 260-тката дълга не е по лека от късия ГР. Чисто градско софийско със 31" МТР е най-много 13.5/100 зимата и 12-12,5 лятото. И това е по километраж, а реално е около 11-12 (толкова си и беше наистина като го карах с шосейни 29" (колкото са оригиналите). Извън градско (до морето със спокойно каране 80-100) не ме замеряйте с камъни, ама разхода ми беше 8.3/100 по километраж със 31" кобри (сметнете -10% а оригиналния размер гуми)....Може би начина на каране има значение, едно време като работих в една фирма имахме една служебна 190-тка. Много вървеше. Караше се основно градско или от София до Козлодуй по норматив 90 мин. (195 км) та разхода варираше м/у 14 и 30 според драйвъра...
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • #66
              До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

              Ами мога да твърдя че с турбинката от навара стана по пъргав и разхода падна поне с 2-3л на 100км започва да зацикля от 1700 до1900 2000 оборота ве4е е във вихара си до като стандартната е някаде към 2000 2200. Имам обаче малко работа по синхронизирането на тази турбинка с клапана на горивната помпа. Забелязъл съм 4е се резка до кам 3000 оборота и после утихва започва сякаш да вкарва повече гориво защото започва да пропушва,горивото изпреварва въздуха ще ми трябва къдърен турбинист за тази настроика и се чудя дали аз да експериментирам ,щом сам си напасвах турбината защо пък да не се опитам да си я настроя. Писнало ми е от велики професори които са силни само на думи взимат манги и нищо не праВят,такъв идиот ми съсипа работещата турбина щот ми течеше малко масло от сегмента на Всмукателната перка реши че може да я направи като нова.Когато след ремонта които ми струваше 400лв не мина и 5км тя блокира ремонтира я 2-ри път същото беше,побеснях свалих турбината и реших да видя какво е правил и тук диде трагедията ,оста на перките престърганавтулките от фосфорен бронс гнездата на фтуклите с корекция от 0.8мм този човек не беше чувал явно за циментована повърхност на оста за дебаланс на перките и за фтукли от графитен бронз които не се струговат а са отливки защото графитния бронз е малко по твъд от писец на молив и се рони но ниама да изпадам в подробности а теча от турбината ми е бил от тънко масло. А на колегата -- проблема с пушенето при палене бих казъл; че проблема ти е в системата за подгрявяне болка на почти 80% от патрулите с този мотор.Платката за подгрева ти се намира под джапката в краката на пасажера от дясната страна ниско доло има пластмасова кора като я истръгнеш щ,е я видиш ламаринена кутиика, другия вариант е двоино подгряващите свещи те са с отделно замасяване АБЕ ДОМЪРЗЯ МЕ ВЕЧЕ ДА ПИША АКО ИСКАШ ЗВЪНИ ТЕЛ.МИ Е 0898 446216 ИЦО ЩЕ ТИ ОБЯСНЯ АКО СИ ОТ ВАРНА ОЩЕ ПО ДБРЕ сигурно ви писна от мен за това лека вечер и ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ.
              Човек се учи с много практика:D

              Коментар


              • #67
                До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

                Първоначално публикуван от hristo20000 Преглед на мнение
                А на колегата -- проблема с пушенето при палене бих казъл; че проблема ти е в системата за подгрявяне болка на почти 80% от патрулите с този мотор.Платката за подгрева ти се намира под джапката в краката на пасажера от дясната страна ниско доло има пластмасова кора като я истръгнеш щ,е я видиш ламаринена кутиика, другия вариант е двоино подгряващите свещи те са с отделно замасяване АБЕ ДОМЪРЗЯ МЕ ВЕЧЕ ДА ПИША АКО ИСКАШ ЗВЪНИ ТЕЛ.МИ Е 0898 446216 ИЦО ЩЕ ТИ ОБЯСНЯ АКО СИ ОТ ВАРНА ОЩЕ ПО ДОБРЕ
                Ееее, ха недей да си толкова мързелив де! По-добре да напишеш тук, каквото знаеш, отколкото да почнат да ти звънят за едно и също нещо тия, дето карат Патрули ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #68
                  До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

                  и мен ме интересува това с пушенето и блока паля трудно свещите са нови пуши и после като загреее е чук (проблема може и да е друг) главата не е спукана мериха правиха нещо гледаха маистори клапаните може да не са наред ... но се пак ми е интересно теориата за блока и подгрева управлението долу

                  а за разхода незнам кой какво прави разхода в град София в центъра (централна поща) всеки ден ходя на работа с него е под 15 обикновено околу 14 скороста е околу 80 км/ч, извънградско до морето 12 при 110 -130

                  Коментар


                  • #69
                    До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

                    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                    Много големи разходи вадите бе хора. Вярно, че за У60 говорите, но 260-тката дълга не е по лека от късия ГР. ...
                    Не се наемам да твърдя, че всичко ми е наред по горивната система.
                    При стягането на Патрула там не е пипано. Може би няма да е зле да се хвърли едно око на дюзи и т.н., ама май на доста малко места отбират от дизели и имат необходимото оборудване, та досега още не съм посмял да пусна някой да пипа там.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #70
                      До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

                      Аз махнах оригиналните свещи и сложих обикновени сутрин подгрявам с бутонче, като запаля работи добре след 6-7сек. почва да притриса и да пуши като натисна бутончето за подгряване спира, това ме навява на мисълта че е проблем с подгрева.По принцип след подгряване и стартиране на мотора подгряването продължава още известно време тази функция изпълнява въпросната платка за подгрева тя продължава да подава ток към свещите но с по малък волтаж и постепенно го намаля това е моето мнение а ВАШЕТО
                      Човек се учи с много практика:D

                      Коментар


                      • #71
                        До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

                        Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                        Не се наемам да твърдя, че всичко ми е наред по горивната система.
                        При стягането на Патрула там не е пипано. Може би няма да е зле да се хвърли едно око на дюзи и т.н., ама май на доста малко места отбират от дизели и имат необходимото оборудване, та досега още не съм посмял да пусна някой да пипа там.
                        Да, така е (за малкото места отбиращи от дизели). Прал ли си дюзите? Аз го направих на две джипки и резултата беше добър, особено при дизела. Това в Митвас, над Фулдата.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

                          Първоначално публикуван от hristo20000 Преглед на мнение
                          Аз махнах оригиналните свещи и сложих обикновени сутрин подгрявам с бутонче, като запаля работи добре след 6-7сек. почва да притриса и да пуши като натисна бутончето за подгряване спира, това ме навява на мисълта че е проблем с подгрева.По принцип след подгряване и стартиране на мотора подгряването продължава още известно време тази функция изпълнява въпросната платка за подгрева тя продължава да подава ток към свещите но с по малък волтаж и постепенно го намаля това е моето мнение а ВАШЕТО
                          Точно така е.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

                            аз за тоя блок четох много... полужението е слендото даваш наконтакт греят три свещи после още толкова време (което първо време и второ, определят се от датчика за температура в блока на двигателя) греят 6 те но едните свещи са с напрежение на половина от първите щото се през ддва пъти по голямо съпротивление и оня блок долу съобразено със скороста и време откак е запален подгрява свещите след тия времена грубо още две минути ....

                            в ръководството дето е качено в по горните теми има 3-4 слаида по въпроса ... мнгого му е сложна системата с тия две релета аз направих една глупост понеже имаше проблем подадох директно на единиа мост плиус ) и си еба мамта не го правете после смяна на релета и свещи само тоя блок не съм сменял ....

                            ако има някои глям оптимист може да нправим експеримет моя пали трудно да сложим за едно палене сутрин неговия блок на моята и ако проблема изчезне ще се зане че е това

                            има и много детайлна схема за тестване на този модул кои крачета се мерят колко време и какви напрежния трябва да има ....

                            Коментар


                            • #74
                              До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

                              Това обяснява някои неща. Аз сутрин и в най студените дни паля от 1/2. След като изгасне лампата чакам още 1-2 сек. и се чува че отлепя релето. Врът и готово. После обаче се почва едно димене - неудобно ми е от комшийте. Щом позагрее (2-3 мин) и почва да работи леко и равномерно, а отзад е свеж планински въздух... Някой ми казваше, че е от подгрева, ама аз не разбирах какво общо има той след паленето. Е сега май разбрах....
                              Technical Rescue Direct - life lies in courage
                              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                              Коментар


                              • #75
                                До: Къде е мястото на Патрол-ите...?

                                Я кажете сега кое е наи удачното масло за двигателя. Според ауто дата този мотор трябва да работи с минерално масло-15/40. А колкото до подгревете свещи от по 10лв и едино бутонче и всичко е топ
                                Човек се учи с много практика:D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X