Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

    Продължение на темата "Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители "
    MG RACING

  • #2
    До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

    Интересно.
    Това пък защо.
    Аз в коша не пиша.

    Коментар


    • #3
      До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

      Темата съвсем се отплесна и за мен това е най доброто което можах да направя.Та тук и е мястото дискусията може да продължи.
      MG RACING

      Коментар


      • #4
        До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

        Съмнявам се да продължи.
        Така се загуби смисъла.
        Карай.
        Само съжалявам че не можах да обясня на Стефан отказа си да мисля.
        Последно редактирано от kinex; 30-12-07, 14:04. Причина: пг

        Коментар


        • #5
          До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

          И дребни други подробности. Може да издухаш ресурсите на страната си за да стигнеш до нечувани висоти в правенето на самодвижещи се каляски. А може на същата цена да тръгнеш към бъдещето. Въпрос на ценностна система.
          Айде сега инженере, да се върнем от гланцовите списания в досадата. Имаше едно време едни книжки тип Принципи на проектирането, Конструиране, ...
          Висока надеждност? Никви ядове. Всеки знае как се постига - малки допуски, точни сглобки. Много високи класове - много хубав агрегат. Хубаво, ама това предполага заводско сглобяване. Няма ядове - капсулираме всичко. В гаранционният си срок всичко работи на 6. Публиката ридае от възторг. А после за 1 000 автомобила пращаме части с камиони, за 10 000 - вече трябва да строим железопътен клон, защото трябва да им пращаме цели агрегати. Понеже още в идеологията е заложен агрегатен ремонт, и нищо друго.
          А като не можеш да осигуриш такава поддръжка щото пари, разстояния, метео, кво да е друго, тогава ти се налага да строиш агрегатите ремонтируеми. Тогава вместо десет вагона части ще трябва да пратиш един кашон. Което променя всичко и прави излишна сложната, свръхскъпа и силно уязвима инфраструктура.
          Какво още не знаеш, еле па ти? Ми вземи да си кажеш че те мързи да пишеш, и чакаш аз да влача чувалите.

          Коментар


          • #6
            До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

            защо срещу европеиското , та нали почти всички европески маистори са избягали руски спицялисти, заради доброто заплащане
            sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

            Коментар


            • #7
              До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              И дребни други подробности. Може да издухаш ресурсите на страната си за да стигнеш до нечувани висоти в правенето на самодвижещи се каляски. А може на същата цена да тръгнеш към бъдещето. Въпрос на ценностна система.
              Айде сега инженере, да се върнем от гланцовите списания в досадата. Имаше едно време едни книжки тип Принципи на проектирането, Конструиране, ...
              Висока надеждност? Никви ядове. Всеки знае как се постига - малки допуски, точни сглобки. Много високи класове - много хубав агрегат. Хубаво, ама това предполага заводско сглобяване. Няма ядове - капсулираме всичко. В гаранционният си срок всичко работи на 6. Публиката ридае от възторг. А после за 1 000 автомобила пращаме части с камиони, за 10 000 - вече трябва да строим железопътен клон, защото трябва да им пращаме цели агрегати. Понеже още в идеологията е заложен агрегатен ремонт, и нищо друго.
              А като не можеш да осигуриш такава поддръжка щото пари, разстояния, метео, кво да е друго, тогава ти се налага да строиш агрегатите ремонтируеми. Тогава вместо десет вагона части ще трябва да пратиш един кашон. Което променя всичко и прави излишна сложната, свръхскъпа и силно уязвима инфраструктура.
              Какво още не знаеш, еле па ти? Ми вземи да си кажеш че те мързи да пишеш, и чакаш аз да влача чувалите.
              За пореден път твое мнение ме убждава в правотата ти.Искам само да вметна ,че при определени условия ,ресурса на машините се съкращава в пъти и в нея възникват проблеми ,които не сте очаквали ,без значение ,руска ли е японска ли е европеиска...защото като хвърлите една джипка в пустинята ,или в сибир или в тундрата ,проблемите които създава коя и да е машина ще се увеличът в пъти ,че и отгоре и тогава ще осъзнаете колко е хубаво да има части.
              много преди старта...

              Коментар


              • #8
                До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

                Още по-лошо е. Щом изначално залагаш ремонт на агрегатите, вече трябва да се откажеш от особено точни настройки, моменти на затягане, сложни специализирани инструменти и стендове. Цената е това - по-малко безгрижно джиткане и повече въртене на гайки. Но си запазваш възможността цялата тая история да се движи и работи. В това число - за канибалска поддръжка. Като цяло, независимо от относително по-ниската надеждност на елементите, транспортната система запазва много по-висока живучест и работоспособност.

                Коментар


                • #9
                  До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

                  Стефане, ще ти го кажа като русофил на русофил:

                  Не превръщай калпавата руска изработка в стратегия за ремонтнопригодност.

                  Има една област, където качеството и надеждността е много по-важно от всичко друго - космическата техника. Там никой не гледа цената, а за "ремонтопригодност" изобщо не може да става и дума (не говоря за "Хабъл", където цената е не космическа а галактическа).

                  Погледни комуникационните спътници - американците все още имат работещи GPS сателити от 1992 година!

                  Руските спътници

                  Американските спътници

                  Сигурно си чел Черток Ракеты и Люди - там той много подробно описва стратегията на съветското ракетостроене и причините за успехите: една от ключовите е било дублирането на всички системи. Важните системи са били обезпечени с две резервни такива. Да, това работи. Обаче, струва пари и нещо много по-важно - струва тегло, което в космонавтиката е по-скъпо от парите.

                  Преди време, като студент, имах доста познати от МАИ
                  (Московский Авиационный Институт). Даже те признаваха, че руското качество е по-ниско, и това е причината за "превъзходството" на руснаците по брой спътници - според тях, един американски спътник вършеше толкова работа, колкото 3-4 руски такива.

                  Които пък струваха десетократно повече.

                  Ремонта на детайли или замяна на агрегати също не беше въпрос на стратегия. Просто в екстензивната съветска икономика беше по лесно да изпросиш ("выбыть у начальства") нов ескаватор отколкото гарнитура за двигателя на стария, който пък в последствие се канибализира за ремонта на третия ескаватор.

                  Ефективност - ето с какво американците спечелиха Студената война!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

                    Колко много приказки.Та чак заключвани и преместване на темата.Да ме извинява Йордан Колев за цитата,ама май всичко тръгна от тук:
                    Зверска верижна машина
                    Някой ден трябва да обединим сили и да направим подобна техника. Имам голямо желание, но не съм сигурен, че ми е по силите и знанията да направя такова нещо.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

                      Извинявам се,но не се сдържах...

                      http://www.vbox7.com/play:b6c1064b
                      MG RACING

                      Коментар


                      • #12
                        До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

                        Първоначално публикуван от Станислав_ Преглед на мнение
                        Продължение на темата "Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители "
                        Защо не преместихте темата в този подфорум?
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=31
                        Мисля, че въпреки многократно предъвкваната дискусия(За и против руското) от тази
                        тема има какво ново да се научи.Поне на мен ми беше интересна.Не, че не мога да я
                        чета и тук, но нека разграничаваме спама от спора.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

                          Първоначално публикуван от traktorist Преглед на мнение
                          Защо не преместихте темата в този подфорум?
                          http://forum.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=31
                          Мисля, че въпреки многократно предъвкваната дискусия(За и против руското) от тази
                          тема има какво ново да се научи.Поне на мен ми беше интересна.Не, че не мога да я
                          чета и тук, но нека разграничаваме спама от спора.
                          тука си е добре , темичката
                          sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

                          Коментар


                          • #14
                            До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

                            Аха. Нали не искаш да кажеш, че аз определям стратегическата политика на руснаците? Не само в автомобилостроенето. Просто знам кво пише в учебниците им по много неща, и ви го казвам. Не само по автомобилостроене. Като не щете - не четете. Но моите знания срещу чии да е кръчмарски заявления - извинете, господа. Това не е въпрос на филии и фобии. Уморих се.
                            Американците правят прости спътници и нищо друго. Ресурсът за нормална пилотирана космонавтика вече не им стига. При положение че крадат от цял свят кво да е, че и специалисти и пари. Руснаците правят и такива спътници. Освен гигантският комплекс който вози хора и живее в космоса. Или това не иска ресурси? Или също го крадат от някъде на готово?
                            Макар че не виждам кой знае колко общо с пътното строителство и усвояването на огромни и крайно враждебни за живеенето, и за транспорта между другото, територии.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Западното срещу руското...автомобили конструкций и още нещо

                              Първоначално публикуван от Станислав_ Преглед на мнение
                              Извинявам се,но не се сдържах...

                              http://www.vbox7.com/play:b6c1064b
                              Ама им тича тунинга на жигулетата, не можеш да отречеш
                              На мен първата ми кола беше червена Лада 1500 "след основен ремонт"...
                              Много харчеше , много бягаше, но и много се чупеше и най-вече грееше. Така си изгни на двора и отиде за скраб.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X