Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спортно или работно АТВ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Спортно или работно АТВ

    Здравейте. Засега съм твърд аматьор в бранша. Обичам да карам в планината, калта и да преминавам през трудно проходими местности. Имам спортно АТВ. Не съм карал работно. Интересува ме работното АТВ дали е по добро от спортното АТВ за такива цели?

  • #2
    До: Спортно или работно АТВ

    НЕ.

    Коментар


    • #3
      До: Спортно или работно АТВ

      Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
      НЕ.
      Бе може да се поспори. Недей да си толкова категоричен

      Коментар


      • #4
        До: Спортно или работно АТВ

        Първоначално публикуван от Десислав Преглед на мнение
        Бе може да се поспори. Недей да си толкова категоричен
        Плюсове и минуси на едното и другото?

        Коментар


        • #5
          До: Спортно или работно АТВ

          И аз смятам че може да се поспори

          Коментар


          • #6
            До: Спортно или работно АТВ

            И какво му е по доброто на работното от това че вози по меко и по трудно затъва в кал.! Аз като видя кал я заобикалям, пък и такава кал в която можеш да затънеш не съм виждал. Аз не съм имал проблем с моето. Може да се спори ако има 50см. кал като в филмчетата в "you tube".
            А наклони особено странични а...?
            Та адаш къде ще минеш ти? а аз няма да мина? Даи едно място в БГ и тестваме.

            Коментар


            • #7
              До: Спортно или работно АТВ

              е то си е въпрос и на задкормилно устройство
              Николай Гогов 0898676912

              НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

              Коментар


              • #8
                До: Спортно или работно АТВ

                Човека каза, че е аматьор. С работното ще му е по-лесно.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #9
                  До: Спортно или работно АТВ

                  Приятели, благодаря за коментарите.
                  Разбрах, че според вас разликата не е кой знае колко голяма. Важното е да имаш желание и възможности. Благодаря.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Спортно или работно АТВ

                    В къщи си имаме и работно сузуки уинсън 4Х4 и спортно ямаха раптор 350
                    работното: плюсове: автоматик е тръгва малко по-бавно, но набира бързо тъй като сивити придавката винаги държи двигателя в режим на максимален въртящ момент.
                    Управлява се по-лесно и ти оставя свободни ръце, крака при каране. Лесно се включва задна ск.
                    С включено 4х4 се слиза /това според мен е по важно от качването в някои случаи/ и по- най стръмния наклон, а се качва даже и по телена ограда /сина ми така ни обърна/, т.е. преодолява и неподвижни препятствия с лекота. Качвам го на платфрмата както е закачена за джипа без да слагам скарата за товарене.
                    Върви в сняг неутъпкан 40 см. /миналата зима по-голям не можах да намеря/. Има проходимост на планински катър можеш да се движиш бавно и сигурно.
                    С включено 4х4 на лигав терен /сняг, кал/ е толкова устойчиво, че дори се губи кефа от управлението му.
                    Като го караш не пръска и не слизаш от него целият в кал.
                    Има багажници /преден и заден/ товарим се на него цялото семейство /2+дете 8 г./ + голям сак и ни остава напълно свободен преден багажник. И има 2 допълнителни жабки за дребни предмети.
                    Има теглич. Извлачва на плажа голям скутер от морето /на бавни и 4Х4/
                    Удобно е да се монтира лебедка. Купил съм но за сега не съм закъсвал и затова още не съм я монтирал.
                    Има три фара, които правят ден в гората и можеш нощем да караш със слънчеви очила.
                    Голям клиренс лесно се обръща, но преодолява 70-80 см. водно препятствие ако караш бавно с включени бавни.
                    минуси: при здрав тормоз от моя страна /сняг, кал, скокове, и т.н..../ гори 13л./100 км.
                    От този тормоз счупих предна полуоска, а и другата вече чука яко....
                    Шарнирите са заварени и са част от носача /сигурно са скъпи/
                    Изобщо по-скъпо излиза и като рез. части и като първонач. инвестиция, но определено си заслужава.
                    Не може да се кара на 2 гуми предницата е тежка.
                    Не стои тежкарско /гъзарско/, някой фенове на спортните им викат "косачки"
                    спортното плюсове: по леко е като кг. може да се кара на задни гуми.
                    Удоволствието е по-голямо, като звук на двг., визия, и т.н.т... Създава по-голяма емоция.
                    По стабилно, тъй като е по-ниско.
                    Определено гори по-малко.
                    Отделни шарнири, лесно се рециклират, няма предни полуоски.
                    Като се обърнеш лесно се обръща в нормално полож. без чужда помощ.
                    минуси:по-малка проходимост. за да преодолееш препятствие трябва да се засилиш, а ако не можеш се връщаш отново и отново ако не си затънал.
                    На първа ск. без газ се движи с около 6-7км/час и не може да се минава през дълбоки реки.
                    лошо осветление в тъмно е опасно да се кара заради клони, дупки и т.н.т.
                    По неудобно, тръска и не можеш да си освободиш ни ръка ни крак като караш.
                    Няма къде да сложиш освен в раница нещо което ти е нужно, дори и бензин...
                    Трудно /бавно/ специално за раптора се превключва на задна ск.
                    Ще пробвам да покарам и двете атвета и пак ще пиша ...
                    Всяко има своите добри и лоши страни, зависи на кой какво му е нужно..........
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #11
                      До: Спортно или работно АТВ

                      Е това е приказка!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Спортно или работно АТВ

                        Много благодаря за информацията!!!!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Спортно или работно АТВ

                          За мен работното е по сигурно по възможност с Автоматични Скорости

                          Коментар


                          • #14
                            До: Спортно или работно АТВ

                            за мен Спортното си е S-класата на АТВ-тата

                            Коментар


                            • #15
                              До: Спортно или работно АТВ

                              Първоначално публикуван от evolution4x4 Преглед на мнение
                              за мен Спортното си е S-класата на АТВ-тата
                              Нещо си объркал. "S-класата" до колкото знам, като понятие е дошло и се е наложило в нашия език от моделите на Мерцедес известни със следните плюсове:
                              1 Меко и конфортно окачване
                              2 По-голяма собствена маса осигуряваща пасивна безопасност на пътниците
                              3 Голям брой екстри създаващи конфорт на пътниците.
                              Да разгледаме спортните и работните четириколки по същите тези критерии:
                              1 Меко и конфортно окачване: на лице е в много по-голяма степен при работните,
                              2 По-голяма собствена маса осигуряваща пасивна безопасност на пътниците: във всички случаи водят работните и
                              3 Голям брой екстри създаващи конфорт на пътниците: ами пак работните превъзхождат: Преден и заден багажници, 4Х4, блокаж на предния мост на някои модели, предавка за бавни скорости, теглич, куплунг 12v за запалка или допълнителен фар, или др., лебедка, ел. управление на кормилото /не хидравлика както го наричат/ и др.
                              Извода за S-класата на АТВ-тата си го направи сам.

                              А да не си помислите, че пренебрегвам спортните-напротив удоволствието при тях е огромно, но по аналогия не мога да ги нарека S-класата на АТВ-тата.
                              P.S. И за превода на "ютилити" от англииски по-скоро трябва да означава приложен, отколкото работен. Нека някои разбиращи този език, да го обяснят по-добре.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X