Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Парно WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Парно WJ

    Благодаря за предложението! Ще го имам предвид.

    Коментар


    • #32
      До: Парно WJ

      Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
      Разпечатай го. Отиди в Балканстар (защото е сигурно, че там има DRBIII устройство) и ги помоли да ти рекалиброват климатика. Покажи им този бюлетин, за да са напълно наясно какво точно да направят и приготви едни 50 лв. Толкова ще ти вземат за труд.

      Другото, което можеш да направиш, е да провериш дали ти се нагрява много контролният панел на климатика. Моят на пипане направо леко пари.
      А моят пари и то здраво, ако е проблем външната/повърхностна температура на това устройства е по-логична вместо да го сменям да изследвам причините поради които, то се загрява до такава висока температура и да отдела или източниците на топлина от устройството ли да преместя термодатчика. Но при всички случаи едни 4-600лв. нямам излишни за даване.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #33
        До: Парно WJ

        Това с нагряването е моя хипотеза, не е потвърдена информация.

        Коментар


        • #34
          До: Парно WJ

          Колеги! А на WJ къде се намира и дали има филтър на парното или климатроника?
          Car audio & Off road club TETEVEN
          Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
          GAZ 69 0ff Road '76

          Коментар


          • #35
            До: Парно WJ

            Първоначално публикуван от Ivaylo_Jankov Преглед на мнение
            Колеги! А на WJ къде се намира и дали има филтър на парното или климатроника?

            Ако имаш предвид филтър на купето,намира се под пластмасовата решетка под чистачките,от дясната страна на колата.Ако някой преди теб не е слагал,значи нямаш и първия път трябва да си поръчаш комплект-филтър с "кутия" за него.А после вече само филтъра може да сменяш.Аз си купих от И-бей (непомня вече колко струваше,че купувах и други неща).Сменя се лесно,става и без да махаш чистачките ама доста по трудно.Виж това......http://www.wjjeeps.com/cabinair.htm
            Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
            0877стоидевет215–Радослав

            Коментар


            • #36
              До: Парно WJ

              Благодаря колега!Намерих решетката ама на нея и зад нея няма нищо,възможно ли е парното да ми е слабо от това ,че нямам филтър.
              Car audio & Off road club TETEVEN
              Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
              GAZ 69 0ff Road '76

              Коментар


              • #37
                До: Парно WJ

                Първоначално публикуван от Ivaylo_Jankov Преглед на мнение
                Благодаря колега!Намерих решетката ама на нея и зад нея няма нищо,възможно ли е парното да ми е слабо от това ,че нямам филтър.

                Значи не е слаган филтър и ако искаш да слагаш първия път ще ти трябва комплект."Слабо" в смисъл че духа слабо или духа негорещ въздух?Тук вече да кажат по запознатите.Лично според мен това че нямаш филтър неможе да е причината.
                Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                0877стоидевет215–Радослав

                Коментар


                • #38
                  До: Парно WJ

                  В Балканстар отделно филтър не продават. Не знам защо. Направо ми дадоха с кутия. Моят си имаше кутия.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Парно WJ

                    Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                    В Балканстар отделно филтър не продават. Не знам защо. Направо ми дадоха с кутия. Моят си имаше кутия.
                    А на какви пари е?
                    Car audio & Off road club TETEVEN
                    Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
                    GAZ 69 0ff Road '76

                    Коментар


                    • #40
                      До: Парно WJ

                      Не си спомням. Обади се и питай.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Парно WJ

                        здравейте и аз има гранд самоче 3,1 двигател нещто и с мойто парно става температурата ми показва между 80-90 градуса а същевремено духа хладко да не кажа и студено на какво може да се дължи

                        Коментар


                        • #42
                          До: Парно WJ

                          Провери ли за грешки в AZC модула? Прави се така:
                          ENTERING THE AZC SELF-DIAGNOSTIC MODE
                          To enter the AZC self-diagnostic mode, perform the
                          following:
                          (1) Depress the a/c and recirc buttons at the same
                          time and hold. Rotate the left temperature control
                          knob clockwise (CW) one detent.
                          (2) If you continue to keep the a/c and recirc buttons
                          depressed, the AZC control module will perform
                          a Segment Test of the Vacuum Fluorescent (VF) display.
                          In the Segment Test you should see all of the
                          display segments illuminate as long as both buttons
                          are held. If a display segment fails to illuminate, the
                          vacuum fluorescent display is faulty and the a/c
                          heater control must be replaced.
                          (3) After viewing the Segment Test, release the
                          A/C and Recirc buttons and the display will clear
                          momentarily. If a 0 is displayed, then no faults
                          are set in the system.
                          Ако има е хубаво да си ги запишеш и изтриеш и после пак да видиш какво е натрупало? Тук е описано как се трият.
                          Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                          http://save-gery.org/bg

                          Коментар


                          • #43
                            До: Парно WJ

                            здр.направих това рестартирах климатроника и пак сащтото духа си хладно.Стрелката стои точно под средната чертичка независимо дали ще го надував или ще карам по бавничко това добрелие не знам, но ми прави впечетление че като задържа а/с и Recirc бутоните ми излиза от 56-59 задаржам а/с показвасе 0 след малко пак го включих пак си показваше от 56-59 изглежда нешто не правя ли ?

                            Коментар


                            • #44
                              До: Парно WJ

                              Колега обясни моля те по опдробно за настройките на климатроника и ако може на български като за полицай.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Парно WJ

                                AZC самодиагностиращ РЕЖИМ
                                За да влезнете в AZC-диагностичен режим, се изпълнява
                                следното:
                                (1) Натиснете A / C и Recirc (рециркулация на въздуха в купето) бутоните едновременно и задръжте. Завъртете на ляво копчето за контрол на температурата по часовниковата стрелка (CW) едно деление (врътката за температурата в ляво).
                                (2) Ако продължите да натискате A / C и Recirc бутоните, контролният AZC модул ще направи сегмент тест на дисплея.
                                В сегментния тест трябва да видите всички сегменти на дисплея осветени толкова дълго, колкото държите двете копчета натиснати. Ако сегмент на дисплея не се осветява, вакуум флуоресцентния дисплей е повреден и трябва да бъде заменен целия контролен модул.
                                (3) След като сте разгледали сегментния тест, освободете
                                А / C и Recirc бутоните и на дисплея ще се изобразят грешките в системата. Ако се изпише 0, тогава никакви грешки не
                                са записани в системата.

                                За да изчистите натрупаните грешки, докато сте в режим на показване на грешките, натиснете и задръжте за поне 3 секунди бутоните A / C и Recirc.

                                В случая на колегата PLAM2205, 56-59 са грешки които регистрира компютъра след изчистването им (т.е. в момента има проблем .
                                Описанието им е:
                                56 = Right temperature door travel too large
                                57 = Calibration check sum error
                                58 = Engine coolant temp bus message missing

                                59 = Vehicle speed bus message missing
                                На български:
                                56 = Дясната температурна клапа се движи твърде дълго
                                57 = Грешка при Калибриране
                                58 = Липсва информация по шината за температурата на охладителната система
                                59 = Липсва информация по шината за скоростта на превозното средство

                                Надявам се да е достатъчно ясно написано. Ако не е, звъннете ми за да обяснявам по телефона - 0889 043396.
                                Поздрави,
                                Димо
                                Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                                http://save-gery.org/bg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X