Разпечатай го. Отиди в Балканстар (защото е сигурно, че там има DRBIII устройство) и ги помоли да ти рекалиброват климатика. Покажи им този бюлетин, за да са напълно наясно какво точно да направят и приготви едни 50 лв. Толкова ще ти вземат за труд.
Другото, което можеш да направиш, е да провериш дали ти се нагрява много контролният панел на климатика. Моят на пипане направо леко пари.
А моят пари и то здраво, ако е проблем външната/повърхностна температура на това устройства е по-логична вместо да го сменям да изследвам причините поради които, то се загрява до такава висока температура и да отдела или източниците на топлина от устройството ли да преместя термодатчика. Но при всички случаи едни 4-600лв. нямам излишни за даване.
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Колеги! А на WJ къде се намира и дали има филтър на парното или климатроника?
Ако имаш предвид филтър на купето,намира се под пластмасовата решетка под чистачките,от дясната страна на колата.Ако някой преди теб не е слагал,значи нямаш и първия път трябва да си поръчаш комплект-филтър с "кутия" за него.А после вече само филтъра може да сменяш.Аз си купих от И-бей (непомня вече колко струваше,че купувах и други неща).Сменя се лесно,става и без да махаш чистачките ама доста по трудно.Виж това......http://www.wjjeeps.com/cabinair.htm
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
0877стоидевет215–Радослав
Благодаря колега!Намерих решетката ама на нея и зад нея няма нищо,възможно ли е парното да ми е слабо от това ,че нямам филтър.
Значи не е слаган филтър и ако искаш да слагаш първия път ще ти трябва комплект."Слабо" в смисъл че духа слабо или духа негорещ въздух?Тук вече да кажат по запознатите.Лично според мен това че нямаш филтър неможе да е причината.
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
0877стоидевет215–Радослав
здравейте и аз има гранд самоче 3,1 двигател нещто и с мойто парно става температурата ми показва между 80-90 градуса а същевремено духа хладко да не кажа и студено на какво може да се дължи
Провери ли за грешки в AZC модула? Прави се така:
ENTERING THE AZC SELF-DIAGNOSTIC MODE
To enter the AZC self-diagnostic mode, perform the
following:
(1) Depress the a/c and recirc buttons at the same
time and hold. Rotate the left temperature control
knob clockwise (CW) one detent.
(2) If you continue to keep the a/c and recirc buttons
depressed, the AZC control module will perform
a Segment Test of the Vacuum Fluorescent (VF) display.
In the Segment Test you should see all of the
display segments illuminate as long as both buttons
are held. If a display segment fails to illuminate, the
vacuum fluorescent display is faulty and the a/c
heater control must be replaced.
(3) After viewing the Segment Test, release the
A/C and Recirc buttons and the display will clear
momentarily. If a 0 is displayed, then no faults
are set in the system.
Ако има е хубаво да си ги запишеш и изтриеш и после пак да видиш какво е натрупало? Тук е описано как се трият.
Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
http://save-gery.org/bg
здр.направих това рестартирах климатроника и пак сащтото духа си хладно.Стрелката стои точно под средната чертичка независимо дали ще го надував или ще карам по бавничко това добрелие не знам, но ми прави впечетление че като задържа а/с и Recirc бутоните ми излиза от 56-59 задаржам а/с показвасе 0 след малко пак го включих пак си показваше от 56-59 изглежда нешто не правя ли ?
AZC самодиагностиращ РЕЖИМ
За да влезнете в AZC-диагностичен режим, се изпълнява
следното:
(1) Натиснете A / C и Recirc (рециркулация на въздуха в купето) бутоните едновременно и задръжте. Завъртете на ляво копчето за контрол на температурата по часовниковата стрелка (CW) едно деление (врътката за температурата в ляво).
(2) Ако продължите да натискате A / C и Recirc бутоните, контролният AZC модул ще направи сегмент тест на дисплея.
В сегментния тест трябва да видите всички сегменти на дисплея осветени толкова дълго, колкото държите двете копчета натиснати. Ако сегмент на дисплея не се осветява, вакуум флуоресцентния дисплей е повреден и трябва да бъде заменен целия контролен модул.
(3) След като сте разгледали сегментния тест, освободете
А / C и Recirc бутоните и на дисплея ще се изобразят грешките в системата. Ако се изпише 0, тогава никакви грешки не
са записани в системата.
За да изчистите натрупаните грешки, докато сте в режим на показване на грешките, натиснете и задръжте за поне 3 секунди бутоните A / C и Recirc.
В случая на колегата PLAM2205, 56-59 са грешки които регистрира компютъра след изчистването им (т.е. в момента има проблем .
Описанието им е:
56 = Right temperature door travel too large 57 = Calibration check sum error 58 = Engine coolant temp bus message missing
59 = Vehicle speed bus message missing На български: 56 = Дясната температурна клапа се движи твърде дълго 57 = Грешка при Калибриране 58 = Липсва информация по шината за температурата на охладителната система 59 = Липсва информация по шината за скоростта на превозното средство
Надявам се да е достатъчно ясно написано. Ако не е, звъннете ми за да обяснявам по телефона - 0889 043396.
Поздрави,
Димо
Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
http://save-gery.org/bg
Коментар