Обява

Свий
Няма добавени обяви.

и аз се джипосах с един гранд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: и аз се джипосах с един гранд

    В секторната кутия, раздатката и автоматика задължително Мопар.
    За двигателя и диференциалите може и други, стига да се спазва вискозитета.
    Кислороден сензор = ламбда сонда.

    Коментар


    • #17
      До: и аз се джипосах с един гранд

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      В секторната кутия, раздатката и автоматика задължително Мопар.
      За двигателя и диференциалите може и други, стига да се спазва вискозитета.
      Кислороден сензор = ламбда сонда.
      Кинексче има ли значение работи или не ламда сондата когато колата работи на газ.
      Защото аз предимно ще я карам на газ и дали ще повлияе на разхода.
      OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
      www.offroadprimorsko.com
      0899883765

      Коментар


      • #18
        До: и аз се джипосах с един гранд

        Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнение
        Кинексче има ли значение работи или не ламда сондата когато колата работи на газ.
        Защото аз предимно ще я карам на газ и дали ще повлияе на разхода.
        Не ми е ясно.
        Газ ползвам само за запалки.

        Коментар


        • #19
          До: и аз се джипосах с един гранд

          Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнение
          Кинексче има ли значение работи или не ламда сондата когато колата работи на газ.
          Защото аз предимно ще я карам на газ и дали ще повлияе на разхода.
          Според мен има значение.... Когато слагаш газ - лъжеш компа че на бензин, обаче сондите са там и подават своите сигнали към компа. И спрямо техните показания компа променя управлението на ДВГ-то....
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #20
            До: и аз се джипосах с един гранд

            Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнение
            Кинексче има ли значение работи или не ламда сондата когато колата работи на газ.
            Защото аз предимно ще я карам на газ и дали ще повлияе на разхода.
            Извинете, че се обаждам без да са ме питали, но имам малко познания за газифицираните автомобили. Ламбда сондата и да работи вярно, сигналите които връща са такива, че на компютъра му се струва че не работи. Т.е. няма да ти повлияе.
            Това което се слага е т.нар. ламбда емулатор. Той трябва да се върже през реленца на ключа на газта, така че да се включва и замества сигналите от истинската ламбда когато работи на газ и съответно когато е на бензин да не работи.
            Идеята му е, че той винаги генерира сигнали които са като на нормално работещ двигател и по този начин лъже компютъра, че всичко му е наред все едно си работи на бензин (не би трябвало да свети сервизната лампа или да влиза в аварийни режими). Но въпреки това пак няма отношение към харченето. На практика се получава, че при газифициране на един мотор (освен ако не е с газов инжекцион) независимо какъв е - моноинжекцион или пълна инжекция, го превръщаме в най обикновен атмосферен дигател.
            Надявам се да съм бил полезен.
            Поздрави,
            Димо
            Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
            http://save-gery.org/bg

            Коментар


            • #21
              До: и аз се джипосах с един гранд

              Бешле сега разбрах защо си без настроение днес.... Влизам ти в положение. Но все пак на се отчайваи толкова бързо. Може да ти хареса. Пожелавам ти без аварйно.

              Коментар


              • #22
                До: и аз се джипосах с един гранд

                Пристигна гранда.Има няколко забележки за отстраняване,копчето за усилване и намаляне на вентилатора на парното,нещото което ме притеснява е това че като завиеш на място и потеглиш започва да пука нещо като че ли стяга все едно си с блокиран среден диф. на асвалт.Вкарах го на плажа и като му подам газ яко започва да ручи нещо отдолу-назад като му пусна газта спира

                помагайте
                OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
                www.offroadprimorsko.com
                0899883765

                Коментар


                • #23
                  До: и аз се джипосах с един гранд

                  Сложи правилното масло в раздатката. Почти сигурно и веригата е разтегната.
                  Какво му е на копчето на вентилатора.

                  Коментар


                  • #24
                    До: и аз се джипосах с един гранд

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Сложи правилното масло в раздатката. Почти сигурно и веригата е разтегната.
                    Какво му е на копчето на вентилатора.
                    Веригата не прескача за сега но дано се оправи като сменя маслото.Ето снимката на джантите да ги видиш.
                    Прикачени файлове
                    OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
                    www.offroadprimorsko.com
                    0899883765

                    Коментар


                    • #25
                      До: и аз се джипосах с един гранд

                      Е такова виене няма никъде сложих добавки в предния и в задния диф и продължава а вие.Даваш газ вие пускаш спира.Качих го на подемник и не мога да разбера от къде вие.Мамичката му и гранд.И на всичкото отгоре в купето от ляво духа студ някой да помогне с инфо.
                      OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
                      www.offroadprimorsko.com
                      0899883765

                      Коментар


                      • #26
                        До: и аз се джипосах с един гранд

                        Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнение
                        Мамичката му и гранд.И на всичкото отгоре в купето от ляво духа студ някой да помогне с инфо.
                        Сърбах я попарата със студа в ляво, общо взето в тази тема съм писал какво, защо и как. Ако имаш въпроси съм на разположение. Тел 0889 043396.
                        Поздрави,
                        Димо
                        Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                        http://save-gery.org/bg

                        Коментар


                        • #27
                          До: и аз се джипосах с един гранд

                          Някой може ли да разгадае тези кодове на климатроника.20 46 48 54 55 56

                          предварително благодаря.
                          OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
                          www.offroadprimorsko.com
                          0899883765

                          Коментар


                          • #28
                            До: и аз се джипосах с един гранд

                            Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнение
                            Някой може ли да разгадае тези кодове на климатроника.20 46 48 54 55 56

                            предварително благодаря.
                            20 = AI (Recirc) door travel too large-----------------Пътя на рециркулационната вратата(клапата) е много дълъг
                            46 = AI (Recirc) motor was not responding------------Мотора за рециркулация не отговаря
                            48 = Right temperature door was not responding------Дясна температурна клапа не отговаря
                            54 = Left temperature door travel too large-----------Лява температурна врата пътува много дълго
                            55 = Right temperature door travel too small----------Дясна температурна врата пътува много кратко
                            56 = Right temperature door travel too large----------Дясна температурна врата пътува много дълго
                            Последно редактирано от nedos; 19-12-09, 19:16.
                            GRAND CHEROKEE 4.7
                            Добромир Добрев
                            O898633718

                            Коментар


                            • #29
                              До: и аз се джипосах с един гранд

                              Първоначално публикуван от nedos Преглед на мнение
                              20 = AI (Recirc) door travel too large
                              46 = AI (Recirc) motor was not responding
                              48 = Right temperature door was not responding
                              54 = Left temperature door travel too large
                              55 = Right temperature door travel too small
                              56 = Right temperature door travel too large
                              браво колега ама сега ако се намери някой да ги преведе
                              OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
                              www.offroadprimorsko.com
                              0899883765

                              Коментар


                              • #30
                                До: и аз се джипосах с един гранд

                                Мисля, че добре първо да изтриеш кодовете, защото може да са се натрупали от доста време. Някой си противоречат. По принцип климатика помни около кодовете от последните 70 включвания.
                                Та, изтрий ги и запали отново колата и виж кой е активен.

                                CLEARING FAULT CODES
                                Current faults cannot be electronically cleared.
                                Repair must be made to the system to eliminate the
                                fault causing code. Historical fault codes can be
                                cleared manually, or automatically. To clear a historical
                                fault manually, depress and hold either the A/C
                                or Recirc button for at least three seconds while the
                                display is in the fault code mode of operation. Historical
                                fault codes are cleared automatically when the
                                corresponding current fault code has been cleared,
                                and has remained cleared for a number of ignition
                                cycles. The faults have been cleared when two horizontal
                                bars appear in the Test Selector display.

                                Изтриването става като задържиш А/С или Recirc бутона за повече от 3 секунди докато дисплеят е в режим показване на код на грешки
                                GRAND CHEROKEE 4.7
                                Добромир Добрев
                                O898633718

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X