Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

    Между другото, цял ден карам с отворен резервоар и никаква разлика. Та не е и от вентилацията на резервоара. Остава наистина да е клапана за налягането в рейла или помпата. Утре ще го мъча да го оправям тоз клапан и ще пиша с резултата.
    Благодарности на взички отзовали се и специaлни на CAR TEST.
    Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
    http://save-gery.org/bg

    Коментар


    • #17
      До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

      Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
      На 2.7 Grand Cherokee горивоподкачващата помпа е механична, куплирана челно на единия разпределителен вал. Няма електрическа подкачваща помпа. Ако има някакъв пропуск в горивната система или във филтъра, помпата не успява да подкачи гориво и да обезвъздуши системата и двигателя или трудно пали, или ако запали може да гасне. Често причина за пропуск на въздух в системата е самия горивен филтър и свързващите го горивопроводи. На корпуса му има една пробка, през която със спринцовка може да се напълни филтъра с нафта и да се пробва двигателя дали ще заработи. Наскоро на мой приятел на Grand-а заради подобен проблем сменяха дюза /имаше малко повече обратно гориво/, но Jeep-а и след това продължи да пали трудно и с много въртене на стартер, или след като заработи, гаснеше и не можеше да запали изобщо. Проблема се реши със смяна на целия филтър, заедно с корпуса. Сложиха някакъв друг от Mercedes CDI, но без датчика отдолу. Та, мисълта ми е, преди да започнете отново със смяна на дюзи, помпа и т.н. пробвайте да огледате маркучите около горивния филтър, както и самия филтър. Може проблема да се окаже там. Успех!
      P.S. Съжалявам за дублирането. Докато пишех, CarTest™ ме е изпреварил.
      Вече установих че отнякъде влиза въздух в системата, но има ли начин да бъде обезвъздушена, защото сега хептем не може да запали и даже не мога да го преместя в гаража за да го мъча.
      Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
      http://save-gery.org/bg

      Коментар


      • #18
        До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

        Откъде?

        Проблемът не е в обезвъздушаването, а в това че не може да качи налягането или го губи бързо. Мирише ли на нафта?

        Коментар


        • #19
          До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

          Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
          Откъде?

          Проблемът не е в обезвъздушаването, а в това че не може да качи налягането или го губи бързо. Мирише ли на нафта?
          Ами не мирише, обаче в маркуча между двете помпи има въздушна възглавница и в нафтата която идва откъм филтъра също има мехурчета. Течове няма никъде, но все пак по тези маркучи има вакум, а не налягане.
          Поздрави,
          Димо
          Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
          http://save-gery.org/bg

          Коментар


          • #20
            До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

            Първоначално публикуван от dimonrb Преглед на мнение
            Ами не мирише, обаче в маркуча между двете помпи има въздушна възглавница и в нафтата която идва откъм филтъра също има мехурчета. Течове няма никъде, но все пак по тези маркучи има вакум, а не налягане.
            Поздрави,
            Димо
            Ами просто ги смени. И при мен визуално, бяха добри и нетечащи, ама след смяната им нещата се оправиха! На метър ги продават за по 7-8 лева. Стига да не са със някакви специални накрайници. И евентуално нови скоби.

            Коментар


            • #21
              До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              Ами просто ги смени. И при мен визуално, бяха добри и нетечащи, ама след смяната им нещата се оправиха! На метър ги продават за по 7-8 лева. Стига да не са със някакви специални накрайници. И евентуално нови скоби.
              Ами проблема е че наистина са специални накрайниците и маркучите трябва да са си оригинални, ама мисля довечера да надуя с компресора магистралата откъм помпата и да видя откъде ще почне да пропуска, че точно в момента нямам излишни 200 лв за новите маркучи. Ако мога да го закърпя пък по нататък ще ги подновявам.
              Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
              http://save-gery.org/bg

              Коментар


              • #22
                До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                Първоначално публикуван от dimonrb Преглед на мнение
                Ами проблема е че наистина са специални накрайниците и маркучите трябва да са си оригинални, ама мисля довечера да надуя с компресора магистралата откъм помпата и да видя откъде ще почне да пропуска, че точно в момента нямам излишни 200 лв за новите маркучи. Ако мога да го закърпя пък по нататък ще ги подновявам.
                Става и така. "Бишоп" ще ги закрепи задълго.

                Коментар


                • #23
                  До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                  Първоначално публикуван от dimonrb Преглед на мнение
                  Ами проблема е че наистина са специални накрайниците и маркучите трябва да са си оригинални, ама мисля довечера да надуя с компресора магистралата откъм помпата и да видя откъде ще почне да пропуска, че точно в момента нямам излишни 200 лв за новите маркучи. Ако мога да го закърпя пък по нататък ще ги подновявам.
                  Щуцерите (накрайниците), които са пластмасови, откъм филтъра (най-често) се напукват и влиза въздух. Не е въпрос в това дали има налягане или вакуум - и в двата случая в система, в която следва да няма въздух влиза такъв и с обезвъздувашане няма да стане. Щом има мехури - просто си смени маркучите. Преди това се увери, че проблемът не е в самия филтър - понякога от там пуска.

                  При мен проблемът беше, че като работи си тегли нафта и няма грижи. Когато е в покой обаче се стичаше от някъде и палеше не с пипане на ключа, а около секунда - две въртене.

                  Коментар


                  • #24
                    До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                    Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                    Щуцерите (накрайниците), които са пластмасови, откъм филтъра (най-често) се напукват и влиза въздух. Не е въпрос в това дали има налягане или вакуум - и в двата случая в система, в която следва да няма въздух влиза такъв и с обезвъздувашане няма да стане. Щом има мехури - просто си смени маркучите. Преди това се увери, че проблемът не е в самия филтър - понякога от там пуска.

                    При мен проблемът беше, че като работи си тегли нафта и няма грижи. Когато е в покой обаче се стичаше от някъде и палеше не с пипане на ключа, а около секунда - две въртене.
                    Явно имам проблем, при мен откакто съм го купил пали на 2 - 3-ти оборот. А какво имаш предвид с "провери филтъра", от щуцера за пълнене или от маркучите по него, защото иначе не се сещам откъде още може да издиша
                    Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                    http://save-gery.org/bg

                    Коментар


                    • #25
                      До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                      Говоря малко по спомен, но: маркучите (след филтъра) са твърди, пластмаса някаква, не гума. Завършват със щуцери. При мен проблемът беше с този, за изходяща нафта от филтъра. Ако щуцерът е здрав може да изпуска между него и леглото за щуцера във филтъра. Ако и там не е проблемът и си пробвал със смяна на самия филтър значи е тръбите към филтъра, които са си гумени и ще е лесно да ги проследиш за течове или пукнатини. Пробвай да сложиш по малко прозрачен маркуч на входящата нафта във филтъра, за да видиш дали има въздух и там поне да знаеш къде да търсиш.

                      2-3 оборота е нормално.

                      Коментар


                      • #26
                        До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                        Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                        Говоря малко по спомен, но: маркучите (след филтъра) са твърди, пластмаса някаква, не гума. Завършват със щуцери. При мен проблемът беше с този, за изходяща нафта от филтъра. Ако щуцерът е здрав може да изпуска между него и леглото за щуцера във филтъра. Ако и там не е проблемът и си пробвал със смяна на самия филтър значи е тръбите към филтъра, които са си гумени и ще е лесно да ги проследиш за течове или пукнатини. Пробвай да сложиш по малко прозрачен маркуч на входящата нафта във филтъра, за да видиш дали има въздух и там поне да знаеш къде да търсиш.

                        2-3 оборота е нормално.
                        Много благодаря за съветите. Продължавам да дерзая и ще пиша за резултата. Лошото е, че довечера е мой ред да съм детегледачка и няма да мога да го тествам, но като имам резултат ще го споделя. Благодаря на всички включили се по темата.
                        Поздрави,
                        Димо
                        Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                        http://save-gery.org/bg

                        Коментар


                        • #27
                          До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                          А жокера на car-test.какво стана,провери ли клапана?
                          grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

                          Коментар


                          • #28
                            До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                            Първоначално публикуван от robi Преглед на мнение
                            А жокера на car-test.какво стана,провери ли клапана?
                            Направо го смених с нов. В интерес на истината имаше ефект, а й после проверих стария клапан и си показа че не затваря добре. Сега се боря с въздуха в нафтопроводите и според мен той е "големия" проблем. Накрая ще направя един обобщаващ пост, стига да успея да реша проблема.
                            Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                            http://save-gery.org/bg

                            Коментар


                            • #29
                              До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                              Резултата е следния:
                              Нов клапан за рейката - 260 лв. от Евро 07. Имаше нужда от малко преработка, защото върху него имаше едно миниатюрно филтърче, което го нямаше на оригиналния, а и самото то пречеше за да влезне клапана на място, тъй като удължаваше цялата композиция.
                              Проверката на маркучите с надуване и вакум показа че има пропуск от оплътнението на шуцера, който влиза в помпата за ниско налягане. Подмених го с резервно.
                              Също така маркучите, които влизаха във филтъра бяха напукани по края около скобите. Това го коригирах с отрязване на маркуча с около 1 см.
                              Тази сутрин запали като кибрит. Няма го вече гасненето при настъпване и върви като пушка. Игасна и сервизната лампа. Все още има мехурчета идващи от филтъра към помпата за ниско налягане, но поне държи налягането в маркучите.
                              Това е което установих и направих и надявам се този пост да послужи и на други на които им предлагат да им рециклират помпата за високо налягане.
                              Поздрави,
                              Димо
                              Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                              http://save-gery.org/bg

                              Коментар


                              • #30
                                До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                                Браво! Резултатът е важен!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X