До: Бъгито на Кольо
Поред:
1. все още не съм го теглил. Кантара е на 200-300 метра от "полигона", но все не можем да се наканим да идем да ги изтеглим. Когато има резултат ще си кажа
2.Обикновено разхода е 10 литра за една раходка, но силно варира, зависи колко смес му подавам
3.Досега за всичките ни излизания има едно излязло каре, скъсан тампон на двигателя, това на Данчовото бъги, наколко окривени щанги, и на двете бъгита, и май е това. А експлоатацията е безжалостна, здрави са машинките.
4. Разбира се, че съм доволен, при такава експлоатация, ако беше кола отдавна да е завършила земния си път. А окачването, и трансмисията са доста разтоварени-заради тежестта-поне два пъти по-леко от колата за която са разработвани.
Колко по-леки-ще взема да го претегля най-накрая това бъги
А за зимата като няма да имам толкова работа по нивите съм замислил един проект за 4х4, стига да не ме домързи...
Поред:
1. все още не съм го теглил. Кантара е на 200-300 метра от "полигона", но все не можем да се наканим да идем да ги изтеглим. Когато има резултат ще си кажа
2.Обикновено разхода е 10 литра за една раходка, но силно варира, зависи колко смес му подавам
3.Досега за всичките ни излизания има едно излязло каре, скъсан тампон на двигателя, това на Данчовото бъги, наколко окривени щанги, и на двете бъгита, и май е това. А експлоатацията е безжалостна, здрави са машинките.
4. Разбира се, че съм доволен, при такава експлоатация, ако беше кола отдавна да е завършила земния си път. А окачването, и трансмисията са доста разтоварени-заради тежестта-поне два пъти по-леко от колата за която са разработвани.
Колко по-леки-ще взема да го претегля най-накрая това бъги
А за зимата като няма да имам толкова работа по нивите съм замислил един проект за 4х4, стига да не ме домързи...
Коментар