Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2.5 92г. пуши

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Паджеро 2.5 92г. пуши

    До gogomax,колега така е онзи ден в сервиза влезе кола в 23.00 вечерта и трябваше да се смени мотора и колата да работи до сутринта .Момчето имаше клиент за тази кола да я продаде .Какво мислиш ,че стана ?В 8.00 сутринта всички бяхме доволни ,и собственика ,и продавача и на нас се плати както трябва.
    0887 526 564/ 0897 933 755 /

    Коментар


    • #17
      До: Паджеро 2.5 92г. пуши

      Искам да попитам тука, за да не пускам нова тема. Колко литра масло за двигателя ще ми трябва???

      Коментар


      • #18
        До: Паджеро 2.5 92г. пуши

        6.7 литра

        Коментар


        • #19
          До: Паджеро 2.5 92г. пуши

          Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
          Има кой да свърши всичко. Вчера нямах време да пиша. На първо четене излиза, че е само гарнитурата.

          Принципно не вдявам много и затова задавам повечко глупави въпроси. Много се сдухах като го видях да дими оня ден. Направо се побърках. Обещаха ми го готов за вторник, но ще поживеем и ще видим...

          Още веднъж благодаря на всички. Приятно изкарване на почивните дни
          Здравей,

          Много внимавай кой какво прави! Аз минах през толкоз сериозни неприятности и толкоз хвърляне на пари и нерви, че не можеш да си представиш. Наистина всички разбират от всичко и най на края Андро подаде ръка и на мен и ме заведе при неговите майстори. Доволен съм и от тогава май няма проблеми. Казвам май, защото се иска малко време, че да се разбере. Прегледай и мойта тема и ще разбереш за какво става дума.
          GSM: 0898 554713
          Уебсайт: BULEXTREME.com

          Коментар


          • #20
            До: Паджеро 2.5 92г. пуши

            Здравейте на всички. Мина месец откакто дадох начало на тази злощастна за мен тема. След като най-лошите опасения на всички в семейството се оказаха реалност реших, че ще се почуствам по-добре ако споделя премеждията ни с вас.

            В началото. По време на огледа останахме много доволни от цялостния вид и състояние на машинката. Не тропаше, нямаше излишни и странни шумове, не пушеше, моторът работеше отлично, джипът ускоряваше отлично. Всичко във вътрешността работи безотказно (с изключение на копчетата за регулиране и прибиране на огледалата, които бяха оправени за нула време). Три дни след новата придобивка с брат ми решихме да си направим разходка, понеже софийското поле ни е под балкона. Тогава валеше и счетохме, че това ще удачен момент да поизкаляме паджерото - мерак какво да се прави. Дотук добре. Отбихме се за гориво, напълнихме резервоара догоре и десет минути след като напуснахме бензиностанцията започнаха да се нижат облаци светлосинкав дим от ауспуха. Това доведе и до началото на тази тема, точно по празниците в началото на месеца.

            На баща ми, който ръководи спасителната операция, от дългогодишен приятел бяха препоръчани добри и надеждни майстори, които приеха да се заемат с работата по празниците. Именно поради тази причина баща ми, който по моето скромно мнение е невероятен специалист в сферата на дизеловите двигатели, прие да дадем джипа на сервиз.

            Оттук нанатък всичко тръгна надолу. На втория ден от "работния период" отидихме да видим докъде са я докарали двамата "специалисти". Оказа се, че за малко повече от ден и половина работа те едва бяха извадили дреболиите, които възпират достъпа до блока, колекторите и т.н. При първата среща те само откликваха с това "да знаеш каква красота е под капака" с надеждата да замажат положението . При това положение бащата отсече, че той ще си довърши ремонта. Буквално ДВА ДНИ след това бяха сменени нацъфтялата глава, с нова напълно оборудвана, всички гарнитури, ремъци филтри, масло и уплътнения. Паджерото запали още на първия ден (9 май). През следващите няколко дни на принципа "проба-грешка" бяха направени и по-фините настройки - тук ще трябва да ме извините, ама не вдявам почти нищо от двигатели. Затова ще поспестя подробностите.

            Равносметката. Първоначално имахме оферта за чисто нова напълно оборудвана и готова за полагане глава за 4D56T от Англия на стойност 750 лева. За жалост обаче изпуснахме влака и нямаше време да се търси друга. С голямо нежелание започнахме да обикаляме прословутия "Симеон", където се натъкнахме на добър употребяван екземпляр в магазина на един привидно учтив ливанец. Новата глава с всички чаркове бе спазарена за 700 лева с условието, че ако не свърши може да бъде, забележете, върната без проблем! Приятно изненадани и с олекнали джобове се отправихме към гаража.

            Ами това е. Прощавайте за много/голословието, но съм си такъв. Ако съм пропуснал нещо ще добавям. "Насладете" се на снимките, пазете се от пишман майстори и си глезете машините. Пожелавам на всички милиони безаварийни километри и весело лято!!!
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от killyou; 29-05-09, 13:25. Причина: правописни грешки

            Коментар


            • #21
              До: Паджеро 2.5 92г. пуши

              Бреййй...
              Не е като да не съм виждал спукани глави (бях злощастен собственик на Чероки 2.1тд в продължение на две години)... ама чак такова чудо
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #22
                До: Паджеро 2.5 92г. пуши

                прави ти чест,че споделяш,дано си извадил късмет с главата!
                нема да е зле да споделиш къде са въпросните "специалисти",не че аз ще се засила,но евентуално някой колега от София да не се гавне... и друг път да слушаш, и аз съм ял дървото от бързане,така ,че вече не бързам

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X