Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с подгряването!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с подгряването!!!

    Първоначално публикуван от vasss Преглед на мнение
    ..ако си поиграеш може и да я докараш и да показва ама...за не предобриш па нещо друго.....
    Е мерси, мъча се да внимавам аз съм като докторите "ПЪРВО НЕ ВРЕДИ"...и т.н.
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с подгряването!!!

      Преди да гледате релета и да разглобявате, просто може да закачите един мултицет, или дори обикновена лампа, към едната свещ. Веднага ще се види какво стига до там, и за колко време. При подаване на контакт би трабвало поне няколко секунди до тях да стига постоянно ток. После може да почна да подава и на пресекулки - например през секунда - две, с цел да не прегреят свещите. Но в началото би-трябвало да има едни 3-5 секунди постоянно напрежение. Може да има напрежение и след запалване за известно време, а може и да няма - въпрос на конкретно техническо решение.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с подгряването!!!

        Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
        Този колега се занимава с климатици и съм чувал добри референции за работота му.
        Подкрепям напълно. Много читав и разбран човек.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с подгряването!!!

          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          подгряването е с две релета (някъде някой каза "Куик глоу" или нещо подобно) и нямаше поставена индикаторна лампа естествено аз сложих, но загрелия двигател не пожела да си включи "подгрева" и не разбрах дали работи, нормално ли е да е няма, ако е с "Куик глоу"
          Системата е Супер куик глоу и е с две релета и допълнителен резистор. Ако си вързал крушката директно на шината със свещите може и да не се вижда, защото в определени моменти им се подават 6V. Там се гони пределна температура на самата свещ и ако например не е оригинална става мазало. Виж схемата и графиката в линка
          https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...dvigatelya.pdf

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с подгряването!!!

            ако е свързал към шината/разбира се грамотно/ нема начин да не показва,първите 2-3 секунди със сигурация се подава 12V,вече като запали се подава неколкократно 6V,тогава може и да не показва,пък и за какво му е,нема да прави коледна украса

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с подгряването!!!

              12 волтова крушка свети и на 6 волта. Че дори и на 4.5.

              Ама, китайските мултицети са по 10 лева, а в колата така или иначе е полезно да имаш такова.

              Неоригиналните свещи наистина правят така. При мен системата е подобна, но с едно реле. В зависимост от температурата, подава известно време 12V постоянно. После започва да подава пак 12V, но на пресекулки, докато не му мина таймаута или не запалиш двигателя. След запалване на двигателя пак подава постоянно 12V за известно време, и накрая спира.


              Съвсем не е изключено да са свещи. Но с едно включване на мултицета за 2 минути ще установиш дали всичко останало е в ред, вместо директно да се набутваш за свещи, а те да се окажат изправни,
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с подгряването!!!

                Бяха ми умрели батериите на "мишката без опашка" и йок компютър (а и други задачи
                Значи крушката е сложих на арматурното табло, щот` нямаше, ама след получените от вас ценни указания се оказва че си няма на този модел по принцип (куик глоу) а за захранването и работата на свещите - до релетата стига 12V, но според ( още веднъж благодарско на "Паджеровод") предоставената информация при топъл мотор си не работят т.е. "Хънтърски" ще си го тества "дома на хладно" ...и после За сега остава проблема със здравите но несветещи лампи на 4х4то при доказано работеща "суперселект"
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с подгряването!!!

                  Благодрая ти дядо Владо! След няколко опита рано сутрин установих, че прилично пали колата при даден контакт и изчакване поне 10 секунди преди завъртане на ключа! Също дърпам и до средата ръчния смукач! Обаче проблема с лампите на таблото на 4х4то остава! Прегледах схемите, които ми изпрати, но не можах да се преборя и лампите и така не искат да светнат! Ако някой се е справил с подобен проблем нека пише!
                  Поздрави!!!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с подгряването!!!

                    ако е така както казваш/ а в това не се съмнявам/ положението не е никак розаво...щом при тея жеги нагряваш поне 10 секунди и дърпаш ръчната газ до средата...взимай мерки,че зимата е далече,но 100% ще дойде а тогава не те виждам изобщо с паленето

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с подгряването!!!

                      Здравейте колеги!Искам да попитам, някой ремонтирал ли е електрониката за подгряването на паджеро 2.5 тди,дълга база с куик глоу запалване.След внимателното ровене по форумите не открих такава информация.Според схемите ,които изтеглих,посочени във форума,проверих параметрите ,които трябва да покрият съответните датчици,релета,свещи за подгряване и всичко ,което е описано от Братята Руснаци.при замерването на блока(намира се в купето до пасажера)от него не излиза напрежение,което трябва да задеиства релетата,които"чакткат"при пускане на двигатела и няколко пъти след това.Подадох напрежени+ на 2-рото реле и системата си заработи,но това не е интелигентното решение.Ще се радвам,ако някои има информация и я сподели.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с подгряването!!!

                        Мисля, че няма да има проблем да се ремонтира.
                        Лошото е, че най-подробната схема, която съм виждал изглежда примерно така:

                        https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...Quick-Glow.jpg

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с подгряването!!!

                          Благодаря за схемата!Мисля да е погледне,някой с по големи разбирания от моите.Поискаха ми в София за ремонт около 250-300 лв.без дори да я погледнат. В интернет саитове видях цената и около 250 евро в Англия,150 долара в Америка и 25 евро в Малаазия.
                          Проблема на моята електроника е,че "първоначалното подгряване"липсва.В процес на палене и в момента в ,който двигателя запали,тогава вече се чуват релетата да "чаткат".Всъщност не съм сигурен дали трябва да се чуват релетата при вклучен контакт и преди стартера да е привел двигатела в работа,но мисля че това е индикация ,че работят.Няма лампи на таблото ,които да дават информация,че процеса е налице.
                          Паджеровод,моляте даи още малко инфо относно подгряването.
                          Благодаря предварително

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с подгряването!!!

                            Пусни едно търсене с "Super Quick Glow". Говорили сме по темата.
                            Щом релетата започват да тракат след като двигателя завибрира, може да има лош контакт на датчика за температура. Едно почистване и се оправя, често явление е.
                            Повече тук

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с подгряването!!!

                              И аз съм на същото мнение. Почисти си всички датчици по двигателя контактите на релетата (Моите са между акумулаторите японец е пак 2.8 с Quick glow) пък тогава тръгвай по майстори, че ще ти изкарат скапана цялата кола. Колегите от форума по-добре ще ти помогнат. Това е моето реле http://cvetoslav.snimka.bg/automobiles/auto.46449.14622121
                              И светка лампа за подгряването ама само сутрин и то за една секунда или по-малко но светка има си я на таблото.
                              [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                              [/FONT]

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем с подгряването!!!

                                Преди време ми се беше случвало, снощи пак се случи.

                                Доскоро имах една стара аларма, която се включваше в движение и мотора изгасваше. Веднага я махнах и до преди няколко дни нямах проблеми.

                                Незнам дали има общо, но наскоро джипа беше в сервиз и откакто си го взех този проблем пак се появи. Както си караш изписуква нещо отпред и джипа прекъсва за момент. Снощи обаче изписука и изгасна напълно. Лампичките на таблото(подгряване, масло итн) въообще не светват(както когато изгасваше заради алармата).

                                Преди го оправях като включа и изключа контакт и после с дистанционното, но тъй като си мислих че тази аларма вече съм я зачеркнал от оборудването, изхвърлих и дистанционното.

                                Някакви идеи какво да гледам и как да го подкарам, за да можем да отидем до жичкаджия?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X