Здравейте,
При ниски обороти се чува едно тракане / резониране от изпускателната система на Вранглера. Отначало мислех, че нещо се е разкачило и махнах бронята на раздатката да видя какво става отдолу и установих, че тракането идва от гърнето намиращо се под въпросната броня. Все едно вътре нещо се отчупило и при определени обороти резонира. Видях че в него влизат кабели и предположих е там се намира ламбда сондата.
Притеснява ме ако го закарам ауспухджия да не почне да ми свети engine check-а или да ми се промени работата на двигателя ако отреже / смени гърнете.
Някой правил ли е модификации по въпросното гърне намиращо се при бронята и как са се отразили. Благодаря Ви предварително.
При ниски обороти се чува едно тракане / резониране от изпускателната система на Вранглера. Отначало мислех, че нещо се е разкачило и махнах бронята на раздатката да видя какво става отдолу и установих, че тракането идва от гърнето намиращо се под въпросната броня. Все едно вътре нещо се отчупило и при определени обороти резонира. Видях че в него влизат кабели и предположих е там се намира ламбда сондата.
Притеснява ме ако го закарам ауспухджия да не почне да ми свети engine check-а или да ми се промени работата на двигателя ако отреже / смени гърнете.
Някой правил ли е модификации по въпросното гърне намиращо се при бронята и как са се отразили. Благодаря Ви предварително.
Коментар