Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    А къде ги продават тия рула и колко метъра ако не тайна,
    щото имам идея да сменям и моите подкалници

    На бул. "Н. Вапцаров" при движение от ТВ кула по посока "Кошарите", малко след светофара на семинарията има един магазин за лагери, ремъци и т.п., та в него.
    Гумата беше на рула. Имаше с дебелина 3 и 4 мм. Ширината на рулото май беше около 1.20, а цената беше на килограм. Доста тежи тази гума, та продавачката през цялото време бучеше, че щяла да каже на шефа си повече да не зарежда от нея.
    Това беше през лятото на миналата година, та не съм сигурен дали сега ще има.

    Иначе първите впечатления от новите разширители са добри. Вече бяхме отвикнали да можем да виждаме през страничните стъкла като е кално ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Благодаря
      ще проверя тия дни има ли, няма ли
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Благодаря
        ще проверя тия дни има ли, няма ли
        Ако няма обади се,при мен има от 1мм до 10мм със и без плат,обикновенна и маслоустойчива.

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          На бул. "Н. Вапцаров" при движение от ТВ кула по посока "Кошарите", малко след светофара на семинарията има един магазин за лагери, ремъци и т.п., та в него.
          Гумата беше на рула. Имаше с дебелина 3 и 4 мм. Ширината на рулото май беше около 1.20, а цената беше на килограм. Доста тежи тази гума, та продавачката през цялото време бучеше, че щяла да каже на шефа си повече да не зарежда от нея.
          Това беше през лятото на миналата година, та не съм сигурен дали сега ще има.

          Иначе първите впечатления от новите разширители са добри. Вече бяхме отвикнали да можем да виждаме през страничните стъкла като е кално ...
          В момента правя същото на Тойота но от 1,5мм гума,защо си сложил 4мм не ми е ясно,освен ако не си намерил по-тънка.

          Коментар


          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от gena Преглед на мнение
            В момента правя същото на Тойота но от 1,5мм гума,защо си сложил 4мм не ми е ясно,освен ако не си намерил по-тънка.
            Ами, в магазина имаше само 2 варианта - 3 и 4 мм ...

            П.П. В интерес на истината, дори и да имаше толкова тънка гума, колкото ти използваш, едва ли бих взел, защото не бях сигурен че по-тънката ще стои добре на разширителите. Предишните ми разширители, от които бях доволен, едно, че не бяха от най-тънките, но и по краищата бяха профилирани, което ги усилваше и стояха добре.
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 01-04-09, 08:41.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Ами, в магазина имаше само 2 варианта - 3 и 4 мм ...

              П.П. В интерес на истината, дори и да имаше толкова тънка гума, колкото ти използваш, едва ли бих взел, защото не бях сигурен че по-тънката ще стои добре на разширителите. Предишните ми разширители, от които бях доволен, едно, че не бяха от най-тънките, но и по краищата бяха профилирани, което ги усилваше и стояха добре.
              2мм с плат е много удачно.

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Първоначално публикуван от gena Преглед на мнение
                2мм с плат е много удачно.
                За съжаление, не съм срещал по магазините такава. Тази, която използвах, първо я видях на бегачката на друг колега и конкретно ми казаха откъде е взета.

                Ще видим колко ще изкара. Засега гумата е хваната директно с рапидки, а подкалниците отпред - и с щипки, където е възможно. Ако вземе да се къса, може би ще търся подходяща лента от ламарина, която да сложа върху гумата, преди да се навият рапидките.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация





                  Срещнах се днес с две дръвчета, които доволно потриха клонки при вида на творението ти...
                  Чавдаре, да не би партизанското му име да е Варненска превъзходна ?
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Да не останем по назад, днес направихме малък ненаучен тест на ходовете в лабораторни условия.








                    Според ръководителя на лабораторията, показаният резултат е на нивото или по-добър от резултатите на един УАЗ, едно Паджеро и една Тойота, но отстъпва на постиженията на "Баба Яга" и особено на тези на един американец в процес на подготовка.

                    Като се има предвид, че при теста Патрулът беше с 2-те си щатни стабилизиращи щанги + ограничителни колани, които спират хода на 2-3 см преди пълното разтягане на амортисьорите, показаното е съвсем прилично с оглед на това, което ще се очаква от окачването през следващите месеци.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Да не останем по назад...

                      Сега го видях че е с нови гуми май? Кажи нещо повече за тоя саймекс.

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Сега го видях че е с нови гуми май? Кажи нещо повече за тоя саймекс.
                        За съжаление, не е Саймекс, а кайманите, които са от миналата година. За тях мога да ти кажа, че са гадно тежки, на кал копаят доста прилично, но на скорост над 40 на сухо и твърдо джипът трудно се удържа в пътя.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          За съжаление, не е Саймекс, а кайманите, които са от миналата година. За тях мога да ти кажа, че са гадно тежки, на кал копаят доста прилично, но на скорост над 40 на сухо и твърдо джипът трудно се удържа в пътя.
                          Оф... помислих че си намерил оня силвърстоун - МТ, 33-ките.

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            бихте ли споделили как решавате проблемите с изобилието от маншони и гумени уплътнения, включително тези на прозорците

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от bubi Преглед на мнение
                              бихте ли споделили как решавате проблемите с изобилието от маншони и гумени уплътнения, включително тези на прозорците
                              Не се сещам за чак толкова много маншони и гумени уплътнения. Досега май съм опирал само до гумичките на спирачните апарати.
                              Лека-полека сигурно ще се превърнат в проблем уплътненията на прозорците. Това на предното стъкло е доста пострадало от възрастта и ударите на клоните, но все още се държи, макар, че пуска по малко вода при проливен дъжд или миене с водоструйка. Гумените уплътнения на задните (отварящи се) прозорци на късата база също са се поодървили от възрастта и се отделят от металната рамка, поради което се късат от клоните и под тях се набива кал.
                              Металната рамка засега се държи и не е констатирана някаква по-сериозна корозия. Засега се боря да забавя процеса на скапване като с помощта на силикон и лепило лепя гумата по рамката.

                              Ама моята е лесна. Ако толкова стане проблемно задържането на задните стъкла на мястото им, винаги мога да резна задната част и да стане на пикап, както доста от другите бегачки.

                              Иначе може и да се поръча комплект рамка и уплътнение на задните стъкла, но цената ми се вижда соленичка - преди година-две беше 370 лв за 1 брой.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Някой да знае какво търси под капака на Патрула този тъмен балкански субект?

                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X