Отдавна ми се иска да разбия един мит които съм чувал.Митът е,че G класата е с по лоши ходове на мостовете спрямо Тойота и някои други джипки.Винаги съм смятал,че дългите носачи, разположението на също така дългите пружини, по-близо до центъра на моста,са все предпоставки за добра артикулация на мостовете при МБ G.
Горчивата истина е че въпреки всички предпоставки Г класата се представя плачевно на рампата. Въпреки дългите пружини и носачи има няколко лимитиращи фактора които силно ограничават ходовете на окачването. В момента работя точно по този въпрос - отстраняване на тези фактори без нарушаване на сигурността.
Това разбира се не е болка за умиране, все пак Гто не е конструирано за роккроулер, а и дори със заводското окачване се представя повече от добре в реални условия. Както всички знаем, рампата дава представа само за част от релните възможности на автомобила.
А иначе рампата на Влади е построена точно както трябва, познайте защо
Ако е за окачването: отпред ОМЕ 874 /40мм/, отзад ОМЕ 875 /50мм/
Задната гума е на около 2-3 см от земята. Дънера не знам колко е висок, но до някъде може да се добие представа по размера на гумата 33" /Силвърстоун/
Ако е за окачването: отпред ОМЕ 874 /40мм/, отзад ОМЕ 875 /50мм/
Задната гума е на около 2-3 см от земята. Дънера не знам колко е висок, но до някъде може да се добие представа по размера на гумата 33" /Силвърстоун/
Ясно не се разбрахме,ама нищо...
Ето малко снимки и от мен.Не е естакада,така че не се брои.Но пък може да са интересни.Гумите са 35х11,5х16 Силвърстоун.
Въжето е опънато в опит да се изтегли назад загаснало 3-литрово Паджеро.Дърпахме го напреки на коловозите,че по тях не стана...
Интересно.С тези амортисьори и пружини,пружината не пада.Излиза и после си влиза...
Опит за максимално качване по естакадата. Теста е направен от собственика на Jeep-па, Иван. Нагоре гумите боксуват и колата не се движи. По нагоре изисква и блокаж. Това е и максималния ход на окачването след което лявата гума се отделя от бетона. Ходът е добър. Прави впечатление, че ходовете между отделните джипове е много минимална.
Голди, не си се похвалил, честито и със здраве да се кара.
Темата с рампата е супер и съжалявам, че съм изпуснал, като сте се забавлявали с Иван. В тая връзка имам въпрос: С какво окачване е твоя Гранд? Видях на Ванката Гранда отзад, така нареченото 5 линк окачване, ако не се бъркам нещо, де. Твоя не е ли 3 линк и ако е така, можеш ли да направиш сравнение на ходовете?
Поздрави!
Коментар