Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Варианти за отопление на Land Rover Defender

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Варианти за отопление на Land Rover 90

    Първоначално публикуван от viknrg Преглед на мнение
    Ето малко снимки от мен
    Аууууу много готино камионче.(това не е от срам, а завист)
    Трябва да има парно!При тази проста инсталация - термостат, после промиване на радиатора и вероятно ще черпиш ако те мързи идваш да ти пазя страх на мързела
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #17
      До: Варианти за отопление на Land Rover 90

      Радиаторче мисля,че няма.Единствения видим проблем е,че ключето не работи на най високата степен,но дори и да работи съм сигурен,че няма да може да загрее купето.Остават вариантите печка или радиатор с вентилатори!

      Коментар


      • #18
        До: Варианти за отопление на Land Rover 90

        Основното питане е, духа ли от дупките за парното горещо или не. Ако е хладко до топло, нещо има гнило. Ако е мнго слабо, пак. Имаше някой с подобен проблем, степените на парното не работещи, май се оказа моторчето на парното и след ремонт се оправи. Сякаш беше на Цецо диското, и го оправяха с Дядо Владо, но не съм сигурен. Комай най-добре е да го навестиш да ти пази мързела и току виж се оправи...

        Коментар


        • #19
          До: Варианти за отопление на Land Rover 90

          Ще го навестя с удоволствие

          Коментар


          • #20
            До: Варианти за отопление на Land Rover 90

            Първоначално публикуван от viknrg Преглед на мнение
            Радиаторче мисля,че няма.
            мисля, мисля, ама това не го разбрах
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #21
              До: Варианти за отопление на Land Rover 90

              Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
              Основното питане е, духа ли от дупките за парното горещо или не. Ако е хладко до топло, нещо има гнило...
              Абе, Насов, не заблуждавай човека!
              Ти сядал ли си някога в Land Rover 90/110 или Defender, чието парно да духа горещо??? Я разкажи...

              Ако мотора достига оптимална работна температура (макар и след някакво време работа) проблем няма.

              Коментар


              • #22
                До: Варианти за отопление на Land Rover 90

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                Абе, Насов, не заблуждавай човека!
                Ти сядал ли си някога в Land Rover 90/110 или Defender, чието парно да духа горещо??? Я разкажи...

                Ако мотора достига оптимална работна температура (макар и след някакво време работа) проблем няма.

                Не на абе, моля, все пак като модератор трябва да даваш пример
                Еднаж съм карал Дифендъра на Борко, и съм се возил няколко пъти, само лятото уви. Мотае ми се, че след рождения му ден призори беше клич и съм си пуснал парното, но ще вземе да се окаже, че е лъжа. Все пак е странно как може ако говорим за Defender спецялно, с 200тди примерно, какъвто имам аз в диското, да има разлика в температурата, която духа директно. По спомени от прочетено тук, съм Чел, че си духа бая топло, може и аз нещо да бъркам. Твоето бившо тд5 и то ли духаше хладко? За 90/110 незнам, преди 200тди нямам допир. Като цяло знам, че се отопляват трудно, но баш да духа хладно ми се струва нереално.
                Малко ми се струва пресилено твърдението, че въпросните машини нямат парно, на базата на прочетеното и на базата на моето Диско, което просто не разбирам как може да духа горещо при положение, че е с 200тди и някой Defender 200тди, не. Все пак допускам, че може много да съм се объркал, но си го и пиша, да не подвеждам някой. Та ако ти се струва, че спамя, кажи ми ти, в колко технически изправни 90/110 и Defender-а си сядал, та да не духа горещо от парното и как си го обесняваш този феномен? Особено за 200/300тди ми е много интересно...

                Коментар


                • #23
                  До: Варианти за отопление на Land Rover 90

                  Утре ще лекувам мързела при ДЯДО ВЛАДО и ще пиша какво се е случило

                  Коментар


                  • #24
                    До: Варианти за отопление на Land Rover 90

                    Колега
                    С кой двигател е машинката и колко конски сили е? Извинявам се за оффтопика
                    Land Rover Defender 110SW 300tdi

                    Коментар


                    • #25
                      До: Варианти за отопление на Land Rover 90

                      А някой ползвал ли е печки тип духалки за кола които се включват в запалката,мой колега каза че е ползвал и е доволен в Метро били окло 20лв.Иначе аз в моето Диско имам парно когато е загряла колата което мисля е основния "проблем " че бавно загрява

                      Коментар


                      • #26
                        До: Варианти за отопление на Land Rover 90

                        Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                        Колега
                        С кой двигател е машинката и колко конски сили е? Извинявам се за оффтопика
                        Първоначално публикуван от viknrg Преглед на мнение
                        90-тката е 86-та година.Незная как се води този двигател.
                        2.5 Перкинс, в зависимост от модификация, с турбина или не от малко над 70 до 80 и нещо коня.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Варианти за отопление на Land Rover 90

                          Вече имам нормално парно!С помоща на колегата Дядо Владо решихме проблема.Между вентилатора и радиаторчето на парното са се събирали всевъзможни боклуци в разстояние на 23 години и след отстраняването им и промивка на радиаторчето,парното заработи нормално.Е,не мина и без проблеми,което е нормално за стара кола,като моята.Тъй като се наложи да разглобяваме таблото,се оказа,че материала,от които е направено е остарял яко и се чупи много лесно.Ако някой има идея от къде може да се намери табло,ще бъда благодарен,ако я сподели с мен.
                          Последно редактирано от viknrg; 23-02-09, 08:44.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Варианти за отопление на Land Rover 90

                            Първоначално публикуван от dulo Преглед на мнение
                            А някой ползвал ли е печки тип духалки за кола които се включват в запалката,мой колега каза че е ползвал и е доволен в Метро били окло 20лв.Иначе аз в моето Диско имам парно когато е загряла колата което мисля е основния "проблем " че бавно загрява
                            Анатема!! Не си и помисляй за тия печки. Пробвах. Ако духа студено-добре. Но включи ли се калориферит, дърпа яко ток, осезателно намаляват оборотите на вентилатора и имаш просто една нагрята тухла. Много трудно размразява предното стъкло/частияно/, а за отопление и дума неможе да става. Резултат: течащ 30 А бушон /беше капал по кората над педалите/. Изобщо сигурно духалката е силно сертифицирана, но на Околовръстното /.
                            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Варианти за отопление на Land Rover 90

                              Първоначално публикуван от viknrg Преглед на мнение
                              Вече имам нормално парно!С помоща на колегата Дядо Владо решихме проблема.Между вентилатора и радиаторчето на парното са се събирали всевъзможни боклуци в разстояние на 23 години и след отстраняването им и промивка на радиаторчето,парното заработи нормално.Е,не мина и без проблеми,което е нормално за стара кола,като моята.Тъй като се наложи да разглобяваме таблото,се оказа,че материала,от които е направено е остарял яко и се чупи много лесно.Ако някой има идея от къде може да се намери табло,ще бъда благодарен,ако я сподели с мен.
                              А какво сваляхте от таблото? На моя парното е изцяло от външната страна. Парното ми няма степени и работи само на една степен - изведена с външно ключе. Лостчето отваря и затваря някаква клапа, но не зная за какво. Днес поръчах нов механизъм и ще съм благодарен за всякаква информация касаеща демонтажа и монтажа му.
                              "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                              Коментар


                              • #30
                                До: Варианти за отопление на Land Rover 90

                                По молба на колегата viknrg пускам и снимките от ремонта
                                Сваля се вентилатора и парното (4 болта в двигателния отсек), и се промива радиатора вътрешно с водоструийка. Докато беше на колата, промивката от по-отдалечени маркучи не даде резултат водата си излизаше чиста после директната струя на входа и изхода на радиатора вадеше мътилка (ръжди), а антифриза на колата си е син и бистър. Външната промивка отпред (снимка 1) изглежда върши работа ..... но при отваряне (снимка 2) се вижда, че не е направено нищо следва работа с прахосмукачка , дълги пинсети и др. подръчни средства до отстраняване в максимален размер на събраната през годините гняс и втора водоструйка. В случая "гняста" плътно затваряше 1/3 от площа на и без това малкия радиатор (вижда се от снимката с цигарената кутия мах 20/20 см)
                                Блока парно/вентилатор е сглобен с поп нитове (поне на тази кола) и варианта е или да се реже с тънък диск на флекса (ако собственика не гледа или е взел валидол) или да се пробият четирите нита които държат съпротивлението и да се отвори дупката от снимка 2. При сглобяването е добре да се пробият и два отвора (Ф6 примерно) отдолу до радиатора за да може проникналата вода да се оттича, а не да се изпарява в купето. Ако блока е на мястото си отворите се пробиват най-в дясно гледано отпред, където е обходния канал за студения въздух, за да не се пробие радиатора.
                                Снимка 1. Е все едно поглед от купето към радиатора (от местото на пътника)
                                Снимка 2. Е все едно поглед от задния край на десния калник в моторния отсек към блока ОиВ
                                П.П. Ако някой с повечко знания от мен смали формата на снимките ще черпя кутия "лимонови резанки"
                                Прикачени файлове
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X