Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пали но след това гасне

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пали но след това гасне

    Става въпрос за Паджеро 2,8 турбо дизел на 160 000 км 1996 г.Когато е студен пали лесно но работи около минута и след това гасне.За да запали отново трябва да върти повече време и след това докато загрее трябва да го държа на 3000 оборота след което няма проблем.Казаха ми че е от горивонагнетателната помпа но не ми се вярва тъй като месля че километрите са реални и ми се струва рано да е износена.Знам че има хора които са се сблъсквали с тоза праблем ако може да ми кажете каква може да бъде и къде мога да отида да го поправят ще бъда благодарен.
    Последно редактирано от dr_pelov; 13-12-07, 09:13.

  • #2
    До: Пали но след това гасне

    Имал съм същият проблем с дизелово Пежо. Причината беше, че нафтата или по-скоро парафина от нея при много ниски температури запушваше филтъра за груба очистка. Той беше стъклен и много хубаво се виждаше цедката, покрита с парафин. Пробвай с антидепресант-добавка за нафта. Ако не се оправи, значи може да смуче малко въздух от някъде и горивото от горивопровода да се отцежда обратно към резервоара (или асвалта). Работи докато изразходи горивото от помпата и филтъра и после въртиш докато успее да подкачи отново. Не вярвам ГНП да има нещо общо с проблема.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      До: Пали но след това гасне

      Първоначално публикуван от dr_pelov Преглед на мнение
      Става въпрос за Паджеро 2,8 турбо дизел на 160 000 км 1996 г.Когато е студен пали лесно но работи около минута и след това гасне.За да запали отново трябва да върти повече време и след това докато загрее трябва да го държа на 3000 оборота след което няма проблем.Казаха ми че е от горивонагнетателната помпа но не ми се вярва тъй като месля че километрите са реални и ми се струва рано да е износена.Знам че има хора които са се сблъсквали с тоза праблем ако може да ми кажете каква може да бъде и къде мога да отида да го поправят ще бъда благодарен.
      Здр. имал съм и този проблем и беше запушена сондата т.е. цедката в резервоара от "хубавата" ни нафта.След като дв. разварти горивото т.е. го позагрее нямаше проблем ама виж погледни и филтрите преди да бараш помпа за която се съмнявам да и има нещо.Поздрави.

      Коментар


      • #4
        До: Пали но след това гасне

        Преди месец отстраних същия проблем.Оказа се че помпата е здрава но предния семеринг пропуска въздух,от там идва и проблема.
        За да разбереш че проблема е такъв най-добре смени входящия и изходящия маркучи към и от горивния филтър и когато угасне провери дали има в системата въздух.

        Коментар


        • #5
          До: Пали но след това гасне

          Първоначално публикуван от zdravk0 Преглед на мнение
          Преди месец отстраних същия проблем.Оказа се че помпата е здрава но предния семеринг пропуска въздух,от там идва и проблема.
          За да разбереш че проблема е такъв най-добре смени входящия и изходящия маркучи към и от горивния филтър и когато угасне провери дали има в системата въздух.
          Да, и аз мислех за такава работа.
          Но за маркучите - добре е да се сменят с прозрачни такива, за да се виждат евентуално мехурчетата въздух. Така става ясно: ако до ГНП-то няма мехурчета, а на изхода се появяват, значи в него има неплътност. Ако е преди ГНП-то - значи е от филтъра и така...

          Коментар


          • #6
            До: Пали но след това гасне

            Мой пропуск /за прозрачността на маркучите/ извинете.Според мене не може да са другите причини щом проблема е само при студен двигател.Аз даже при смяната на маркучите с прозрачни сложих и едно невъзвратно клапънче между горивния филтър и ГНПто.А за да се изключи напълно вероятността от задръстена сонда или теч от магистралата след резервоара може да се подаде гориво към филтъра
            от шише с нафта но пак при студен двигател.

            Коментар


            • #7
              До: Пали но след това гасне

              Мой приятел също има подобен проблем, правихме теста с мехурчетата и имаше такива. Въпроса ми е къде го смениха въпросния семеринг, и имаш ли някаква информация за него - размери, номер...
              Мерси предварително.
              Don't hunt IF you can't kill
              първо 0883 после 333 накрая 448

              LZ1BGD

              Коментар


              • #8
                До: Пали но след това гасне

                Първоначално публикуван от zdravk0 Преглед на мнение
                Преди месец отстраних същия проблем.Оказа се че помпата е здрава но предния семеринг пропуска въздух,от там идва и проблема.
                За да разбереш че проблема е такъв най-добре смени входящия и изходящия маркучи към и от горивния филтър и когато угасне провери дали има в системата въздух.
                Това се оказва някаква детска болест при 2.8 мотора, доста често срещан проблем както го е описал колегата, наблюдава се при студен двигател и при продължителен престой на автомобила с изключен двигател.

                Коментар


                • #9
                  До: Пали но след това гасне

                  Първоначално публикуван от biogaz Преглед на мнение
                  ...наблюдава се при студен двигател и при продължителен престой на автомобила с изключен двигател.
                  А дали може и използването на биодизел да помогне в това отношение?!...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Пали но след това гасне

                    Може, той е известен с пораженията си върху гумените уплътнения и маркучи, но все пак малко с проблема в семеринга на помпата, са карали на биодизел. Просто четейки английския форум на Паджеро, за 2.8ТД , това е най-често срещаният проблем. Другият масово дискутиран проблем е при паленето на студено. Други болежки 2.8 май няма.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Пали но след това гасне

                      Някой има ли номера или размери на този семеринг? Евентуално сервиз където може да бъде сменен?
                      Don't hunt IF you can't kill
                      първо 0883 после 333 накрая 448

                      LZ1BGD

                      Коментар


                      • #12
                        До: Пали но след това гасне



                        Евентуално сервиз...
                        Тази дума ми е непозната, не мога да ти помогна...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Пали но след това гасне

                          Абе не че и аз я знам тая дума, ама Паджерото е на един познат и само дава зор. Виждал съм на снимки ГНП на 2,8 със свалено зъбно колело и се вижда семеринга, ама като гледам как кофти е пъхнат... страх ме е при изваждането му да не прецакам нещо - примерно да драсна по оста и т.н.
                          А може би има някакъв специален начин и/или инструмент за тази цел но аз незнам.
                          Don't hunt IF you can't kill
                          първо 0883 после 333 накрая 448

                          LZ1BGD

                          Коментар


                          • #14
                            До: Пали но след това гасне

                            бе то е повече от ясно,че е на някой познат,ма тогава и какво толлкова те боли...ваденето не требе да го плаши познатия де,виж за слагането)),че като се бастиса и новия си е проблемация

                            Коментар


                            • #15
                              До: Пали но след това гасне

                              Семерингите са 2 вида, едната 31мм(като на снимката), другата 30мм. Номера на помпата е важен при поръчката им. Има един тип семеринги които уплътняват и в двете посоки.
                              I get High by going Down

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X