Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо hummer H1 не става за offroad?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

    Е как, ти не си ли чел темата от началото ?!?

    Дефиниция, регламент:

    Истински Офроуд (определение):

    Член 1: Се провежда ЗАДЪЛЖИТЕЛНО в гора толкова гъста че Н1-ца да не може да мине

    Член 2: Съдържа гърбици задължително толкова остри че Н1-ца да се закантари.

    Член 3: Всичкото - задължително в местност в която няма ключета 16ки в радиус от два парсека, или поне 700000 сажена.

    Член 4: Предполага ТОТАЛНА забрана да си носиш необходимите инструменти в багажника ако случайно все пак си с Н1-ца. Това би влезнало в разрез с член 5ти.

    Член 5: Съдържа специален етап "взимане назаем на инструмент от местното население", по хронометър.


    Абе руснаците имаха една реклама която идеално описваше тази дисциплина: "Ето, вижте ! Когато потопите списанието на конкуренцията в сярна киселина - разпада се !!! А вижте, нашето като го потопиш в минерална вода - НИЩО МУ НЯМА !!!"
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
      Е как, ти не си ли чел темата от началото ?!?
      абе аз четох
      ама това твоето синтезираното ма фърли у оркесътро
      смея се с глас тука и ме гледат странно
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

        Обаче УАЗ-ката е секси

        Коментар


        • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
          Обаче УАЗ-ката е секси
          Айде да питаме Стефан...

          Коментар


          • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

            Е на коя друга кола ремонтното ръководство се казва Камасутра? Ту ти отдолу, ту тя отгоре. Казано е: Ако ти трябва секс нощем - ожени се. Ако денем - вземи си любовница. Ако непрекъснато - купи си УАЗ.
            Имах и време и пари. После се забърках с уазовете.
            Обаче ако тръгнете заедно - никой няма да ти го завре отзад. Може да се счупи той, може и ти. Но ще минете и ще излезете. И работата не е как да топнеш ключа в локвата масло, после в пясъка, и да не изпусне гайката. С ключовете някак ще стане, работата е че те стигат. Без всякакви немислими детайли и консумативи, регулировки и недекларирани засади, без които свети само лампата "Да го духаш". И които не могат да се сведат само до непознаване на материалната част. Е, в рамките на само един живот.

            Коментар


            • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

              Мммм....дааа.... Тук продължават да се раждат култови лафове. Скоро темата подозирам ще се озове в правилния раздел, но това по никакъв начин няма да помрачи достойнствата и.
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                Нещо ми напомня в тази тема на Студената война, никой не приема доводите на другият, Фактите не значат Нищо и Великият Съветски Съюз знае и може всичко, по това време в "за рульом" прочетох култовото изказване (цитирам по памет) "Нашият Авто пром Настигна , а скоро и ще задмине западните образци .... по Обем на багажника, брой врати и колела"


                А за Офроуда, аз до сега съм навъртял доста километра, без голям екстремизъм и съм забелязал еднин интересен факт, на разходките всички минават, рядко някой закъсва - издърпват го и продължават, много, много рядко някой се отказва/отпада, обикновенно поради страх за външният вид на колата и по-рядко поради неподготвеност (гуми за мъгла) и/или технически проблем!
                Та това е за Офроуда, трябва Нормална "Джипка", да не ти Пука и Мерак за разходки!
                А дискусиите в стил по-по-най са малко странни, ама щом някой го кефят

                За Н1-то аз вече казах, ако ми го подарят - ще го карам и (надявам се) ще му се кефя, няма да си купя, защото съм "социално слаб" за него

                Коментар


                • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  Е как, ти не си ли чел темата от началото ?!?

                  Дефиниция, регламент:

                  Истински Офроуд (определение):

                  Член 3: Всичкото - задължително в местност в която няма ключета 16ки в радиус от два парсека, или поне 700000 сажена.
                  Ъъъъ, това бих го променил на: местност, където ключета 16ки с лопата да ги ринеш, но 5/8" са на четири дни с DHL, а резбата на скъсания болт е BSF (стъпка 14).

                  Коментар


                  • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                    яя
                    ставал

                    ето доказателство

                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                      Да,става,ама това е Н2.
                      Ей сега си боядисвам диференциалите розови.

                      Коментар


                      • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                        Това не е Х1. Предлагам ви да кажете не защо не става, ами защо става. Ако и тая тема да не ми харесва, щото универсални машини няма, и ако не става за едно, то става за друго и обратното...

                        Коментар


                        • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          яя ставал
                          ето доказателство
                          ...
                          Май пак се отплесваме от темата, която е за H1, който няма нещо общо с показаното, освен марката Hummer
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                            сори за спама в иначе така сериозната и технически издържана тема, ама вие и модела ли видяхте
                            аз имах проблеми с намирането на возилото на снимката
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                              За ключовете мноо просто: подобни размери много рядко се използват при разпространените коли тук. Само гордите собственици на американските возила се допират до подобни......Съответно не можеш да спреш някакъв дървар с ИФА/ТАТРА/ЗИЛ, и да му поискаш да ти услужи с ключе 13/16-ти, примерно.....Ремонтопригодност в полеви условия.
                              Аха, разбирам. Но не мислия че това е проблем когато караш хамър. Ключове нямя да ти трябват.
                              Между другото, тука използваме и двата стандарта за ключове. И всъщност много от гаиките и болтовете в моя пикап ( американски боклук) са в метрични стандарти.
                              CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                              http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                              http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                              Коментар


                              • До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                                Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                                .... Предлагам ви да кажете не защо не става, ами защо става. ...
                                Ами хайде така да пробваме. Според мен трябва да става защото:

                                1. Има рамна конструкция.
                                2. Има добър дизелов двигател 6.5л, 300 к.с., здрава скоростна и раздатъчна кутия.
                                3. Има 40 см клиренс в заводска комплектация
                                4. Има 37" гуми в заводска комплектация
                                5. Има редукторно предаване на движението (не казвам мост да не стане объркване)
                                6. Има лебедка в заводската комплектация
                                7. Има система за промяна на налягането в гумите в движение
                                8. Има голяма товароносимост (над 1000 кг)
                                9. Има нисък център на тежестта
                                10. Има три принудителни блокажа в заводска комплектация.
                                11. Full time 4x4
                                12. Има повече заводски защити (бул бар, защита на агрегатите и пода) от всяка друга заводска машина предназначена за цивилното население
                                13. Има шнорхел в заводска комплектация.
                                14. Има най-добрите ъгли на атака (свесове) за заводска машина
                                15. Има много аксесоари за подобряване на определени заложени от производителя параметри.
                                Сигурно има още много, но не съм познавач на модела...
                                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X