Колеги като сте отпушвали моторите си,дали не ви се намира за продан шнорхела на airbox? http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=39069
Извинете ме,че се вмъквам така в темата но много малко хора влизат в раздел ”Купувам” поздрави!
Колеги като сте отпушвали моторите си,дали не ви се намира за продан шнорхела на airbox? http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=39069
Извинете ме,че се вмъквам така в темата но много малко хора влизат в раздел ”Купувам” поздрави!
Колега не мисля че на мен някога ще ми трябва за това ще ти го подаря ама в момента не съм в БГ не знам колко спешно ти трябва ,аз маи ще си идвам за коледа ама ако си на зор мога да помоля моя племеник да ти го изпрати обади се по скайп или пиши на лични.
Колеги като сте отпушвали моторите си,дали не ви се намира за продан шнорхела на airbox? http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=39069
Извинете ме,че се вмъквам така в темата но много малко хора влизат в раздел ”Купувам” поздрави!
Koлега моя също няма да ми трябва ако го искаш.....
Koлега моя също няма да ми трябва ако го искаш.....
Здравейте,много благодаря за предложението и на двамата,тъй като варианта от UK е по сложния ще поробвам вариант BG. NTTonev тъй като си от Калофер мога да предложа вариант за получаване по Еконт за моя сметка и с наложен платеж,моля предложи цена и да се разберем още веднъж ви благодаря за отзивчивостта.
Моите координати за връзка са :
тел +359887293098
skype; miitko.dimitrov
mail; bno@mail.bg
може и на лично съобщение.
А ето и от мен начин за вливане на още мощност на двигателя,макар че 450 има даже излишна мощност в гората....пак според мен естествено Става въпрос за полиране на всмукателните и изпускателните отвори на главата,с което се постига по-малко съпротивление и съответно по-качествено напълване с горивна и по-качествено изчистване на цилиндъра от изгорелите газове.Това естествено е свързано с разглобяване на двигателя.
Работата е много трудоемка,на мен ми отне почти цял ден търкане с разни турбини,шкурки и шлайф пасти до постигане на огледален блясък.
А резултат има ли ?
Че тия работи ако ги предобриш ефектът е отрицателен
Да..да... трябва да се внимава да не се променят размерите на отворите защото,ако се увеличат се променя скоростта и налягането на входящия въздух т.е.падат и се получава обратен ефект-не добро пълнене на цилиндъра,и наистина има логика защото като се увеличи обема на смукателния колектор от много лъскане се получава един вид разтоварваща подналягането камера. Аз не съм я карал Ямахата преди и нямах представа как е било,но собственика каза че имало доста добър ефект.Преди 15-тина години си бях правил Жигулката така направо ги късах тук по Шипка
По принцип за тия работи има различни "школи". При прав канал някои специалисти твърдят че е по-добре да се оставят стените грапави, по този начин въздушният поток в тръбата се плъзга по застиналия въздух по стенита на тръбата. При засукани канали обаче идея нямам как е.
Леле Митак, много тунинг от както я видях последния пътАма демпфер упорито не щеш да сложиш
А че там е най-доброто място за ГПС-а, всички го видяхте от мене
0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар