До: TLC HJ60...като феникс от пепелта
Тук ще се борим
Най големия проблем беше охладителната система затова започнах оттам. Нов радиатор Нисънс, нов термостат 82*, нови водни съединения, нова концепция на перката - вместо виско се захванах с направата на ел. инсталация за ел.перка, промиване на блока , и накрая хубав антифриз. Доста време си играхме и накрая стана работата.
всичко работеше
но изникнаха някои проблемчета: 25 А бушон не караше много, температурата се вдигаше опасно. Взех да си мисля: има ток има проблем - няма ток няма проблем, ще изхвърля всички жици и ще взимам виско. Но после се успокоих и взех да мисля. Не може повечето от нашите състезатели да карат с ел. перки и да пеят, а при мен да не стане. И така малко по малко стигнах до извода , че вентилатора е абсолютно неподходящ - 12 волтов вентилатор на 24 волта инсталация взимащ ток само от единия акумулатор - пълна глупост, но аз се доверих изцяло на ел. техника. Резултата беше загряване на двигателя вследствие на разреждане на акумулатора към който е вързана перката и липса на достатъчно ток. Явно алтернатора не може да работи така. И аз докато се усетя за какво става въпрос, свалям акумулатори зареждам , разменям , свят ми се зави. Дори накрая щях да свалям стартера за ремонт, защото взе да не пали - няма сила да завърти. Но първо купих нови акумулатори , понеже старите не ги знаех в какво състояние са , а и имаха лош вид. И с новите същата работа , и ми светна. Поръчах си 24 волтов вентилатор СПАЛ, променихме ел. инсталацията , като монтирахме реле и сменихме някои кабели, сложихме по студен датчик и работата стана.
за целта обаче направих нов въздухозаборник , че стария от много преправяне стана на нищо. Естествено всичко минава през копче с три положения: автоматично (датчика включва и изключва), ръчно (постоянно включен) и изключен (за преминаване на водни препятствия).
Тук ще се борим
Най големия проблем беше охладителната система затова започнах оттам. Нов радиатор Нисънс, нов термостат 82*, нови водни съединения, нова концепция на перката - вместо виско се захванах с направата на ел. инсталация за ел.перка, промиване на блока , и накрая хубав антифриз. Доста време си играхме и накрая стана работата.
всичко работеше
но изникнаха някои проблемчета: 25 А бушон не караше много, температурата се вдигаше опасно. Взех да си мисля: има ток има проблем - няма ток няма проблем, ще изхвърля всички жици и ще взимам виско. Но после се успокоих и взех да мисля. Не може повечето от нашите състезатели да карат с ел. перки и да пеят, а при мен да не стане. И така малко по малко стигнах до извода , че вентилатора е абсолютно неподходящ - 12 волтов вентилатор на 24 волта инсталация взимащ ток само от единия акумулатор - пълна глупост, но аз се доверих изцяло на ел. техника. Резултата беше загряване на двигателя вследствие на разреждане на акумулатора към който е вързана перката и липса на достатъчно ток. Явно алтернатора не може да работи така. И аз докато се усетя за какво става въпрос, свалям акумулатори зареждам , разменям , свят ми се зави. Дори накрая щях да свалям стартера за ремонт, защото взе да не пали - няма сила да завърти. Но първо купих нови акумулатори , понеже старите не ги знаех в какво състояние са , а и имаха лош вид. И с новите същата работа , и ми светна. Поръчах си 24 волтов вентилатор СПАЛ, променихме ел. инсталацията , като монтирахме реле и сменихме някои кабели, сложихме по студен датчик и работата стана.
за целта обаче направих нов въздухозаборник , че стария от много преправяне стана на нищо. Естествено всичко минава през копче с три положения: автоматично (датчика включва и изключва), ръчно (постоянно включен) и изключен (за преминаване на водни препятствия).
Коментар