Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

    КТМ като по-отворени са го направили тоя номер отдавна като са закачили на рамка от 125сс двигател 200сс който дава повече мощност даже от КДХ220Р
    ..да и кавазаки какво направиха..-НИЩО
    А държаха пазара в този сегмент
    ..трябваше още някъде 99 та година да изкарат нов 200 а успоредно да продават и от стария примерно само 220 то за който иска по евтин нов мотор в този клас
    а новия да си е с рама кх125 двигател модерен преработен от 125 ца на 200 и окачване крос - малко омекотено от клапите
    ..всъщтност точно това са направили на времето като са пуснали кдх са ама после нещо..са олабили
    -тъй че сега няма да се сърдят на ктм че продава мотори и почва да ги натиска полека лека във всички класове..дори вече направо ги е притиснал в много от класовете

    Коментар


    • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

      Колко сложно ще е сам да си направиш подобен хибрид? Доста съм мислил, макар и не в детайли - какво ще е да се вземе едно 125 крос моторче и да се преработи да събере 200-250 двигател от ендуро...

      Предполагам, че трябва да са поне близки марки. Рамата ще се реже и снажда, но със сигурност няма само това да е - трябва електроника за фар, стоп и мигачи, табло и разни други неща, които в момента не ми идват на ум. Най-малкото със сигурност ще трябва да се намери място за акумулатор и по-голям резервоар.
      Последно редактирано от господин никой; 25-06-08, 12:39. Причина: typo...

      Коментар


      • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

        Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
        Колко сложно ще е сам да си направиш подобен хибрид? Доста съм мислил, макар и не в детайли - какво ще е да се взвме едно 125 крос моторче и да се преработи да събере 200-250 двигател от ендуро...

        Предполагам, че трябва да са поне близки марки. Рамата ще се реже и снажда, но със сигурност няма само това да е - трябва електроника за фар, стоп и мигачи, табло и разни други неща, които в момента не ми идват на ум. Най-малкото със сигурност ще трябва да се намери място за акумулатор и по-голям резервоар.
        Лично за мен е въпрос на пари!!! Другото е лесна работа!!
        Мисля да събера пари за един KX 125 2001 или другия вариант е да копувам от ebay части и да го сглобя! Става дума конкретно за двигателя от KDX 220 R!!!!!
        За 200 -та незнам дали си заслужава!
        Не ми трябват акумолатори и тн. KDX 220 има всичо необходимо. Макар и да иска малко подобрения по двигателя!
        Според вас на 125 рамата би ли била по-лека от тази на KDX-a????
        В темата която ми пуснахте прочетох, че са ползвали рама от модел 2001 г. и окачване 2003 мисля!
        Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

        Коментар


        • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

          Първоначално публикуван от Ivan Minkov Преглед на мнение
          Лично за мен е въпрос на пари!!! Другото е лесна работа!!
          Мисля да събера пари за един KX 125 2001 или другия вариант е да копувам от ebay части и да го сглобя! Става дума конкретно за двигателя от KDX 220 R!!!!!
          За 200 -та незнам дали си заслужава!
          Не ми трябват акумолатори и тн. KDX 220 има всичо необходимо. Макар и да иска малко подобрения по двигателя!
          Според вас на 125 рамата би ли била по-лека от тази на KDX-a????
          В темата която ми пуснахте прочетох, че са ползвали рама от модел 2001 г. и окачване 2003 мисля!

          Абе брато докато не започнеш няма да стане квото и да мислим ,така че ако си решил натискаи все нещо ще стане.У мерака му е маиката да знаеш.

          Коментар


          • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

            Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение
            Абе брато докато не започнеш няма да стане квото и да мислим ,така че ако си решил натискаи все нещо ще стане.У мерака му е маиката да знаеш.
            Как да започна???? Няма пари! В момента в ebay има оферта за KX 125 с 1000 тунинги!!! за няма и 2500 лв.
            Ако искаш може да ми дадеш 3000 за да го купя и да видиш как действам по проекта!

            Тея там дето си пускат темите с ъбгрейди по мотора са си навили на масрафа! Аз лично на бензин и масло немога да смогна камо ли да работя по такива газарии!!!
            Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

            Коментар


            • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

              значи в тоя маниашкия сайт за кдх си -джъст а кдх май беше -/дал съм линк в предишни мнения/ има описано подробно как се прави номера..мисля че от по старите кх125 рамките направо без преправяне или със съвсем малко стават за двигателя на кдх са
              след това акумулатори не трябват никакви ..кдх са си има всичко необходимо..а ако искате километраж и трип-взимате един оригинален от ктм и ще стане трепач

              Коментар


              • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                От външен форум – оригинала.
                Преведох го от крак на крак и е малко дървен превода – съжелявам!


                Ултимативният KDX

                Миналата година имахме шанса да видим и покараме това, което може да е „Ултимативния KDX” Джеф Фредет Рейсинг /името на фирмата/ в Бийчър, Илинойс прави тези къстъм KX/KDX хибридни мотори по заявка. Този например е KX 125 от 2001 с двигател на KDX 220 (ОК това е двигател 200 кубически сантиметра с глави за цилиндрите, които го превръщат в 220 и така се получава 220 кубиков двигател.) По мое лично мнение /а като гледам и не само/ това е, което трябваше да правят Kawasaki от самото начало.




                Аз също имах възможността да се кача на този мотор, на естествен терен – MX пистата на “Сподфест” 2000 и моето начално мнение бе, че мотора е по-висок от моя KDX, но може би заради факта, че пълнежа на седалката беше по твърд. Беше доста подобен на ширина, може би заради това, че по-новите (след 95-та) KDX рамки са базирани на същата KX периметърна рамка. Мотора има същата страхотна сила на KDX-а, но окачването беше доста по солидно. Джеф каза, че не имал време да настрои мотора за горите и затова го изкарахме на пистата и „БОЖЕ МОЙ” не можех да повярвам, колко беше готин.




                Когато попитах Джеф колко ще ми струва да се сдобия с един от тези, той отговори, че в основни линии трябва да имаш KX на разположение или да купиш KX125 и да продадеш мотора на карт състезател и да му пратиш KX-а и KDX-а и той ще ти ги сглоби. Звучи просто, а? Джеф каза, че са необходими няколко модификации на рамката и задната вилка /swingarm/ както и нови поставки за двигателя за да сработи това. Колкото до цената – „Ако питате, най-вероятно няма да можете да си го позволите”. Джеф прави само по един и цената варира според това, което иска собственика.

                Преводача не поема отговорност за неточности в превода.
                Всякакви коментари и корекции са добре дошли, стига да са в полза на форума.
                Последно редактирано от господин никой; 26-06-08, 16:49. Причина: typo...

                Коментар


                • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                  Момчета има нещо за продаване по темата(виж в продавам)
                  Land rover discovery 300 Tdi

                  Коментар


                  • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                    Кавата на килограм.

                    П.п Дали ще стане легендарен и аз незнам.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                      ..малеее..що така си го разпарчатосал тоз мотор

                      Коментар


                      • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                        Големия желязен чук и червения лост ги изхвърли някъде и никога недей да ползваш подобни инструменти ако искаш всичко по мотора да си остане здраво
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                          Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                          Големия желязен чук и червения лост ги изхвърли някъде и никога недей да ползваш подобни инструменти ако искаш всичко по мотора да си остане здраво
                          А тия съм ги сложил да плашат.Вече го събрах.Тия дни ще гледам да ви пратя цилиндъра да видим може ли да се измисли нещо.Аиде със здраве.

                          Коментар


                          • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                            Двигателя ми говори вече съвсем тихочуе е се само двутактов звън.

                            Коментар


                            • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                              Еи за тая оградената джаджа плащам като поп.Ако някои има или може да намери нека драсне едно лично.

                              Кавасаки кдх 200 1989-1991 е някаде без да знам точно къде ама предполагам са еднакви.

                              П.п Това е тапата на двигателя от където се сипва маслото.Че на снимката е малко неясно.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                                Хвани един стругар и ще ти я направи.
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X