Здравейте!
Някои вече подразбраха по въпросите ми, че преди седмица подарих на семейството и себе си един Нисан Терано I 2.4i.
Досега винаги съм купувал малки коли, с оглед икономия на гориво. Но след като минаха 7 стари коли през ръцете ми, какви ли не марки и модели май ми увря главата. Защото като тегля чертата след 3-4 години каране и разбирам, че икономията отдавна е изядена от безкрайните скъпи ремонти. Да не говорим за изхабените нерви, които никой не може да ви плати.
От всичките ми 8 коли вървя дълго и стабилно без главоболия един Oldsmobilе Delta Royalе 88, V6 3800 кубика. Много здрава двутонна американска машина, която е била класа за времето си.
От цялата работа научих една мъдрост -- ако ще е лека кола трябва да е нова или не по-стара от 8 години. Ако е по-стара задължително трябва да е нещо, което е било марково и скъпо за времето си. И още една мъдрост научих -- не трябва да е пипал нашенски майстор вътре
Затова се спрях на Нисан Терано, 1989 година, внос от Италия. Това е модела 2.4i на газ, с twinspark система, с 2 врати, дълга база, гуми 205/80/16. Никога не съм карал джип и честно казано, да се качиш от Опел Кадет на това голямо нещо е стряскащо в началото. Но когато покарах малко, през черни пътища, където преди ни тракаха ченетата (знаете как вози Опел) а сега джипа само се поклаща като лодка, започна да ми харесва. Точно така возеше Олдсмобила. А когато го усетих колко стабилно и сигурно върви в местност без пътища, вече се влюбих в него.
Днес го снимах, макар сигурно сте виждали такава машина:
Някои вече подразбраха по въпросите ми, че преди седмица подарих на семейството и себе си един Нисан Терано I 2.4i.
Досега винаги съм купувал малки коли, с оглед икономия на гориво. Но след като минаха 7 стари коли през ръцете ми, какви ли не марки и модели май ми увря главата. Защото като тегля чертата след 3-4 години каране и разбирам, че икономията отдавна е изядена от безкрайните скъпи ремонти. Да не говорим за изхабените нерви, които никой не може да ви плати.
От всичките ми 8 коли вървя дълго и стабилно без главоболия един Oldsmobilе Delta Royalе 88, V6 3800 кубика. Много здрава двутонна американска машина, която е била класа за времето си.
От цялата работа научих една мъдрост -- ако ще е лека кола трябва да е нова или не по-стара от 8 години. Ако е по-стара задължително трябва да е нещо, което е било марково и скъпо за времето си. И още една мъдрост научих -- не трябва да е пипал нашенски майстор вътре
Затова се спрях на Нисан Терано, 1989 година, внос от Италия. Това е модела 2.4i на газ, с twinspark система, с 2 врати, дълга база, гуми 205/80/16. Никога не съм карал джип и честно казано, да се качиш от Опел Кадет на това голямо нещо е стряскащо в началото. Но когато покарах малко, през черни пътища, където преди ни тракаха ченетата (знаете как вози Опел) а сега джипа само се поклаща като лодка, започна да ми харесва. Точно така возеше Олдсмобила. А когато го усетих колко стабилно и сигурно върви в местност без пътища, вече се влюбих в него.
Днес го снимах, макар сигурно сте виждали такава машина:
Коментар