Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

    Нека се спрем и на това вярно твърдение: Конските сили продават коли, а въртящият момент печели състезания!
    4-литровият
    АМС 242 има 185 до 195 кс. Моят 425СХ2 има 115 кс.
    Въртящият момент при бензинката е 298 Нм, при дизела 278 Нм. Малка разлика.
    Разходът на 4-цилиндровия дизел е 3/4 (в литри) от потентния 6-цилиндров бензинов мотор.
    Вече оборудван с common-rail подхранване, същият дизел дава 320 Нм с което удря в земята лакомия бензинов "нерез".
    При "баткото" 5.2 литра положението е аналогично - с двоен разход (в литри) гориво печели 1/4 повече въртящ момент, макар че наистина номиналната мощност му е двойна спрямо импотентния дизел...

  • #2
    За трика с газта

    Всички тези реминисценции не струват нищо, ако говорейки за бензин подразбираме газ. Газта е евтина, а евтиното си е евтино.
    220-силният магнум натоварен с бурето евтина газ вместо вкусната високооктанова витаминизирана храна вече е едно грохнало магаре. В конотацията на потентност и виагра (няма лошо, дядо Фройд би ни потупал по рамото) това си е чиста мастурбация...

    Коментар


    • #3
      До: За трика с газта

      Първоначално публикуван от Welcome Преглед на мнение
      Нека се спрем и на това вярно твърдение: Конските сили продават коли, а въртящият момент печели състезания!
      4-литровият
      АМС 242 има 185 до 195 кс. Моят 425СХ2 има 115 кс.
      Въртящият момент при бензинката е 298 Нм, при дизела 278 Нм. Малка разлика.
      Разходът на 4-цилиндровия дизел е 3/4 (в литри) от потентния 6-цилиндров бензинов мотор.
      Вече оборудван с common-rail подхранване, същият дизел дава 320 Нм с което удря в земята лакомия бензинов "нерез".
      При "баткото" 5.2 литра положението е аналогично - с двоен разход (в литри) гориво печели 1/4 повече въртящ момент, макар че наистина номиналната мощност му е двойна спрямо импотентния дизел...

      Когато успееш да разшириш пика на въртящия момент достатъчно, и успееш да развъртиш дизела до същите обороти ще можем да говорим за някакво съответствие. Защото единствения дизел който съм видял до сега да върви колкото 5.2 Гранд е съвършенно новия 3.0 на Гранда на Коце. Там ценовия диапазон е друг, пък и бензиновия му аналог се казва НЕМІ

      Първоначално публикуван от Welcome
      Не мога да обясня и не мога да си представя. Цитирах прочетени чужди мнения, които уважавам не по-малко от моето за момента.
      Хубаво, тогава ще го оставим докато ти се изяснят нещата. Междудругото голяма част от "улутшайзинга" след 1996г. засяга не само раздатките но и други дивотии и джипа вече не е същия. Да не говорим че за САЩ има версии само със задно. Същите тези американци обожават 249OD раздатка точно заради това, че е по-по-най

      Първоначално публикуван от Welcome Преглед на мнение
      Всички тези реминисценции не струват нищо, ако говорейки за бензин подразбираме газ. Газта е евтина, а евтиното си е евтино.
      220-силният магнум натоварен с бурето евтина газ вместо вкусната високооктанова витаминизирана храна вече е едно грохнало магаре. В конотацията на потентност и виагра (няма лошо, дядо Фройд би ни потупал по рамото) това си е чиста мастурбация...
      Повярвай ми много си далече от истината тук. Високооктановата храна е газта - чистия пропан клони към 110 октана. И повярвай ми никакъв проблем не е да се направи двигател на газ да върви като на бензин че дори и ПОВЕЧЕ. Това че всичките които слагат газови бърникат вътре с цел икономия и свиват кранчетата до дупка не е фактор.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        До: За трика с газта

        Първоначално публикуван от Welcome Преглед на мнение
        Всички тези реминисценции не струват нищо, ако говорейки за бензин подразбираме газ. Газта е евтина, а евтиното си е евтино.
        220-силният магнум натоварен с бурето евтина газ вместо вкусната високооктанова витаминизирана храна вече е едно грохнало магаре. В конотацията на потентност и виагра (няма лошо, дядо Фройд би ни потупал по рамото) това си е чиста мастурбация...

        Ела да се повозиш на моя, ако искаш може да направим някакъв тест-драйв между двата джипа в различни режими ZJ 97 г, 4,0 л., газифициран, TSI между друго, според Дима много добър компромис между "слабия" бензинов двигател , и "правилната" раздатка
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          До: Мнения за раздатка на ZJ'97

          Недей, като разбере и разхода и си направи сметка съвсем ще се разсърди.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            До: Мнения за раздатка на ZJ'97

            Че аз кво съм му виновен?
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              До: HP vs N/M

              ей така не съм се хилил от доста време

              WELCOME: дизелчето колко ти харчи ??? ама честно
              LZ1RED

              Коментар


              • #8
                До: За трика с газта

                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение


                Повярвай ми много си далече от истината тук. Високооктановата храна е газта - чистия пропан клони към 110 октана.
                Това е нонсенс. Пропан, бутан, пентан, хексан, хептан, октан са наситени въглеводороди. Супер-октан (110%) не може да съществува, още повече това да е пропан-бутанът за левче.
                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                И повярвай ми никакъв проблем не е да се направи двигател на газ да върви като на бензин че дори и ПОВЕЧЕ.
                Идеята е интересна: бензинка, тунингована с газова уредба

                Коментар


                • #9
                  До: HP vs N/M

                  Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
                  ей така не съм се хилил от доста време

                  WELCOME: дизелчето колко ти харчи ??? ама честно
                  Не съм успял прецизно да го засека, но 10-12 на първо каране. Градско + извънградско над 120.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Мнения за раздатка на ZJ'97

                    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                    Недей, като разбере и разхода и си направи сметка съвсем ще се разсърди.
                    Ако гледах разхода, щях да си купя Citroen ZX. Впрочем, аз имам и друга кола, която ще си карам, ако не смогна на гранд-черокито.

                    Коментар


                    • #11
                      Майната му и раздатки

                      Ще взема да си купя


                      Двигатель Magnum 360 V8

                      Производится с модернизациями с 1971 года.
                      Объем - 5,9 литра,
                      впрыск топлива,
                      8-цилиндровый, V-образный,
                      Мощность - 245 л.с. при 4000 об/мин
                      Момент - 468 Nm при 3200 об/мин
                      Заправочная емкость масла - 4,7 литра
                      Заправочная емкость охлаждающей жидкости - 14,1 литра
                      Расход топлива(бензин 95-98):
                      - 22 л/100 км в городском цикле,
                      - 17 л/100 км - на трассе.
                      Ще му сложа една метанова уредба и тогава ще ви питам кой по-икономично кара.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Мнения за раздатка на ZJ'97

                        Такаа, понеже явно поизчерпихме темата, а колегата въпреки че е нов тук е решил да върви с рогата напред, ще ви изчакам още малко да видя дали някой няма да напише нещо умно и ще я заключа. А на Колегата Welcome му предлагам да направи един тест-драйв в гранда на Redair, да види как и колко върви, той е с 249 раздатка и доколкото си спомням разхода не надхвърляше 15-16 литра газ на извънградско (сещайте се за еквивалента в пари).
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

                          От година карам Чероки 2.5 дизел,да се правя на компетентен по въпроси касаещи Jeep не мога и за това питам.Избрах Чероки и по специално дизелово Чероки единствено заради приемливата цена.До сега за 20000км проблеми с двигателя не съм имал,с друго да ,но с двигателя не.Това не значи ,че в бъдеще не мога да имам,но мисля че същото важи и за бензина.На всеки му е ясно за какво се избира дизел-вие започвате да сравнявате веднага цената на газ и нафта,да ама ако си говорим честно 80% от хората които познавам и карат дизел не карат нафта от 2.05 лв,а всеки намира начин я от шофьори на камиони или от автобусни или от локомотивни,но реално се кара на 1.40-1.50 лв и тогава сметката е друга при газ 1.10лв

                          Коментар


                          • #14
                            До: Мнения за раздатка на ZJ'97

                            Това вече няма нищо общо с темата ама нейсе. Затова откривам друга. Колега, ако въртиш едри кръгчета около мястото в което живееш това става. Ако се движиш много и далече из цялата страна и извън нея - няма начин.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

                              пробега с един резервоар ми е около 750км ,така че ме устройва

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X