Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проектът Роки ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Проектът Роки ...

    Не се ли пробва да сложиш по-дълги пружини отзад, но под ъгъл отстрани на моста но към центъра на колата нагоре Или не се сетихте?
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      Re: Проектът Роки ...

      Кефиш ме макс. Добре сте го направили. Остава да се тества в бойни условия. Сложи и една снимка на конфигурацията на седалките. Как стана 2+1?

      Коментар


      • #18
        Re: Проектът Роки ...

        Първоначално публикуван от IvanZ Преглед на мнение
        Имаш ли вече наблюдения дали не е намалял хода на окачването след монтажа на пружините?
        Все още нямам. Сега предстои един двудневен преход и ще го тествам в реални условия.

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        Не се ли пробва да сложиш по-дълги пружини отзад, но под ъгъл отстрани на моста но към центъра на колата нагоре Или не се сетихте?
        Ами честно казано не съм мислил за такъв вариант, но се търсеше по-опростено и надеждно решение.

        Първоначално публикуван от disem Преглед на мнение
        Сложи и една снимка на конфигурацията на седалките. Как стана 2+1?
        На тази снимка се вижда не много добре, но в момента нямам други.
        Седалката е от Нисан Съни. Останалото място до нея се използва като багажник
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #19
          Re: Проектът Роки ...

          Не се ли притесняваш, че като се резнеш на скорост в някоя дупка, ще се съберат витките на пружината и ще стане твърда връзка. Аз се каня тая работа да я правя от 3 год. и не съм го направил само заради това. Даже днеска пак мерих едни МБ пружини но ми се видяха много твърди. Ти какви пружини сложи отпред и отзад
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #20
            Re: Проектът Роки ...

            Тия дни ще тествам, но не мисля, че ще е фрапиращ проблем. За да съберем пружини отпред изрязохме планките за ограничителните тампони които бяха около 4 см. Сгъната пружината се доближава до този размер. Тестовете ще покажат.
            Отзад пружините са от Опел Рекорд, скъсени малко. А отпред не знам от какво са, но са доста меки и с по-малък диаметър от задните.

            Коментар


            • #21
              Re: Проектът Роки ...

              Мерси, явно ще трябва да ги натисна на преса за да съм сигурен какво се получава. При всяко положение смятам да сложа тампони вътре в пружината щото може да скъсам рамата. Поздрави.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #22
                Re: Проектът Роки ...

                Вчера се прибрах от един двудневен преход в Стара Планина. Окачването беше тествано подобаващо (около 450 км.) по всякакъв терен и на различна скорост. Впечатленията ми са повече от добри. Досегашните опирания на гумите по калобраните и веждите отпред вече ги няма и при удари на скорост по предния мост. Не съм забелязал ограничени ходове на предното окачване в резултат на пружините. То и по принцип ходовете на Рокито не са нещо впечатляващо. Направих и някои проби на една импровизирана рампа. Колата е малко преди положение на кантар. Ето и някои снимки. На тях се вижда, че пружината не достига пълно свито положение , даже когато гумата е почти докрай в калника.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #23
                  Re: Проектът Роки ...

                  Не ми изглежда пружините да му ограничават хода на окачването, така като гледам моето не би показало по-добри резултати на рампата. Май ще опитам и аз да сложа пружини, но сега ми изникна по-важна работа - днес реших да поизмия джипката. Вдигнах балатума и кечето/или както там се казва, някаква топлоизолация/ и отдолу еднаи красоти - ръжда, дупки... Какво следва всички знаят, но по-добре късно отколкото никога, иначе щях да стана като Фред Флинстоун - както си карам джипката, да си тепам с крачка по асфалта

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проектът Роки ...

                    Днес изработихме и монтирахме нова броня отзад от тръба фи 70мм със стена 3.8мм. Нарочно я оставих отворена за да мога да я вдигам с джека и странично, но влиза само върха на крика и май няма да мога да я ползвам така ... . Куката за теглене оставих под тръбата, за да мога да я захвана здраво за оригиналната планка от теглича - дебела 8-9 мм. Вярно, че може да закача някъде, но това беше най-доброто, което успях да измисля. Ето малко снимки:













                    Коментар


                    • #25
                      До: Проектът Роки ...

                      Правил ли си цялостна антикорозионна защита на шасито?
                      Питам, защото от снимките се вижда, че е добре боядисана задната напречна греда и ушите на ресьорите.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проектът Роки ...

                        Обичам флекс и заварки.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проектът Роки ...

                          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                          Правил ли си цялостна антикорозионна защита на шасито?
                          Не, не съм. Просто го боядисах със черен мат. Шасито ми учудващо няма почти никаква корозия и ще надживее цялата джипка със сигурност .

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проектът Роки ...

                            Ribaro, вече доста време го кара тва роки, какво ще кажеш - доволен ли си, какжи проблеми ти даде и въобще, добре ли е да си взема нещо такова?
                            Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                            0888 315 794
                            LZ1UPI
                            A1 (Rh+)

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проектът Роки ...

                              Първоначално публикуван от Upimen Преглед на мнение
                              Ribaro, вече доста време го кара тва роки, какво ще кажеш - доволен ли си, какжи проблеми ти даде и въобще, добре ли е да си взема нещо такова?

                              Вече почти година го карам. Правил съм доста неща по него. Някои съм отразил тук в темата. Като цяло съм много доволен от джипката за целта за която я взех, а тя е - леки, средни до тежки разходки в гората със лирични екстремни отклонения, риболовни излети и т.н. Изключително здрава машина, със дуракоустойчив голям мотор - моя е 2.8 атмосферен дизел със ангренажни колела - предостатъчен за 1500 кг джип. Моят почти нямаше ръжда по ламарините - гният предимно в задната част на купето. Имах един проблем, който се среща при почти всички по-ранни (преди 1993) Рокита - изключваше 2,3 скорост при по-големи натоварвания. Причината е развита гайка на основния вал в скоростната кутия, която държи целия пакет. Решава се лесно - без даже да се смъква кутията от колата. Друг проблем беше виското, което отказа на втория месец, но го реших засега с твърдо зацепена перка - предстои поставяне на ел.перка и свалянето на тази от мотора.
                              Успях да счупя и задния диференциал, но това се дължи предимно на нашата болест, а не на джипката. Други сериозни проблеми не съм имал. Ползвам я и за всекидневна кола (друга в момента нямам). Разхода е приличен за джип (12-13 градско, 11 на дълъг път). Единствен основен недостатък е твърдата возия, дължаща се на ресорното окачване отпред и отзад. Аз съм го побългарил малко с отслабването на ресорите и поставяне на пружини, но на стандартните си е факт твърдата возия. Друго не се сещам, ако те интересува нещо конкретно питай.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проектът Роки ...

                                Защо не помислиш върху пълното отстраняване на ресорите? Тогава ще постигнеш една наистина добра возия.
                                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X