Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Tips & Tricks

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Tips & Tricks

    Е принципно това е все едно да махнеш сервото на волана при спортна кола, усещаш по-добре пътя. Но пък някой по-стари кросови модели са с тампони за да обират вибрациите та това е за някой карал много и който може да усети разликата.
    Това си е мое мнение де

    Коментар


    • #47
      До: Tips & Tricks

      Опитай и ще видиш разликата процедурата е евтина,така че и да не ти хареса няма да си на загуба,опитай.
      MG RACING

      Коментар


      • #48
        До: Tips & Tricks

        За жилата до колкото знам е най добре да се сменят броните с такива, които имат тефлоново покритие отвътре. И жилото започва да се движи много лестно.
        Много дългаг живот имат, а и на тепература са много издържливи.

        Работата е там, че сравнително трудно се откриват по магазините.
        Ако някой знае къде има да казва.

        Коментар


        • #49
          До: Tips & Tricks

          Първоначално публикуван от stanislav_7140 Преглед на мнение
          За собствениците на мотори който са с тампони на кормилата.

          Ето как да ги елиминирате и в същото време да повдигнете своето кормило нагоре.Търсите шайби който да по-голями от тампона и ги слагате до постигане на желаният ефект,на мен ми трябваха около 0.5см,за да стане.Според мен тази манипулация е наложителна когато карате оффроуд защото намалява драстично контрола върху предната гума и води до падания,аз изпитах такива точно заради тези тампони.По принцип те служат за обиране на вибрациите от двигателя,но не виждам разлика във вибрациите,може би ако карах дълъг път на шосе ще се усеща,но ние караме офф....
          По подобен начин закрепих кормилото на XL-а, но в конусите на горния трипътник, където са лежали тампоните сложих гайки със пластмаса против развиване(в събота всички стругари отказаха да ми направят конусни втулки). Те пасват точно в конусното легло и не позволяват на шпилката да се мести и да мърда кормилото.

          Коментар


          • #50
            До: Направи си сам

            Първоначално публикуван от stanislav_7140 Преглед на мнение
            Това е предпазител за веригата отзад на вилката,предпазващ от падане на веригата.Изработката е елементарна,Взима се алуминиева ламарина 3мм,и се огъва до постигане на желаният ефект...
            А имаш ли представа като треснеш някой камък този протектор в какво се превръща? В този му вид е напълно безполезен. Само ще ти създаде грижи да го махаш насред гората.
            Ride to arrive.

            Коментар


            • #51
              До: Направи си сам

              Първоначално публикуван от Plamen WR Преглед на мнение
              А имаш ли представа като треснеш някой камък този протектор в какво се превръща? В този му вид е напълно безполезен. Само ще ти създаде грижи да го махаш насред гората.

              Честото падане на веригата е много по-неприятен проблем от колкото евентуалното еднократно тряскане в камък - поне за мен.
              Та според мен по-добре с него от колкото без.
              И аз съм карал с такъв саморъчно направен водач и да ви кажа - родих се с него.

              Коментар


              • #52
                До: Направи си сам

                Първоначално публикуван от Plamen WR Преглед на мнение
                А имаш ли представа като треснеш някой камък този протектор в какво се превръща? В този му вид е напълно безполезен. Само ще ти създаде грижи да го махаш насред гората.
                Ами тоя (ламаринения) поне ще го дръпнеш да се изправи и продължаваш карането, а оригиналния (пластмасов) ще стане на парчета! А и като дойде ред точно там да се тресне камъка, и то с такава сила че да изкриви ламарината, има сериозен шанс протектора да ти е най-малкия проблем, щото можеш да си изкривиш например задния венец! И изобщо ,като вземе човек много да мисли какво ще си изкриви, накрая май по-добре да не ходи в гората!
                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                Коментар


                • #53
                  До: Направи си сам

                  Първоначално публикуван от Plamen WR Преглед на мнение
                  А имаш ли представа като треснеш някой камък този протектор в какво се превръща? В този му вид е напълно безполезен. Само ще ти създаде грижи да го махаш насред гората.
                  Тестван и проверен многократно във всякакви условия и терени,издържа безпроблемно.
                  MG RACING

                  Коментар


                  • #54
                    До: Tips & Tricks

                    ето един уникален начин за изправяне на вдлъбнатини по изпускателните тръби на 4Т моторите

                    http://www.thumpertalk.com/forum/sho...d.php?t=523620

                    просто наливате с вода слагате във фризера и чакате резултата
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #55
                      До: Tips & Tricks

                      Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                      ето един уникален начин за изправяне на вдлъбнатини по изпускателните тръби на 4Т моторите

                      http://www.thumpertalk.com/forum/sho...d.php?t=523620

                      просто наливате с вода слагате във фризера и чакате резултата
                      Това не бих го пробвал на стара тръба, която е поизтъняла тук там от корозия ,или пък е попрегоряла!
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • #56
                        До: Tips & Tricks

                        Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                        Това не бих го пробвал на стара тръба, която е поизтъняла тук там от корозия ,или пък е попрегоряла!
                        ами че тя като е прегоряла и без това за нищо нестава
                        има ли смисъл да я правиш, прави се нещо което все още подлежи на ремонт
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #57
                          До: Tips & Tricks

                          Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                          ами че тя като е прегоряла и без това за нищо нестава
                          има ли смисъл да я правиш, прави се нещо което все още подлежи на ремонт
                          Няма значение! Който има желание ,предполагам че ще разбере за какво говоря, а който няма желание да осмисли предупреждението ми , нека пробва , пък после ще сподели за резултата! То аз повечето работи дето ги знам са от опит, мой и споделен, та винаги съм готов да се поуча от чуждия опит!
                          "Do not correct a fool, for he will hate you;
                          Correct a wise man, for he will appreciate you."

                          Коментар


                          • #58
                            До: Tips & Tricks

                            за фолио...... в дружба има огромен магазин със всякакво фолио! 42 39'23.57'' N 23 23'56.63'' E

                            Коментар


                            • #59
                              До: Tips & Tricks

                              Всеки знае протекторите за кормило с алуминиева планка вътре.Повечето се хващат за края на кормилото с дюбел , и с държачи към самото кормило.По-добрия вариянт е захващане в края на кормилото с дюбел, и хващане на другия край на предпазителя директно за кола или тройника.
                              За съжаление втория вариянт не се намира за всички модели , примерно за моя КТМ няма.А е по-добър защото предотвратява завъртането на целия предпазител нагоре при падане.
                              Има обаче оправия , трябва ви дуралуминиева шиничка и доста търпение.
                              Даже става най-здраво по тоя начин, щото предпазителя се крепи вече на три точки.
                              Ето два вариянта , за моя КТМ и за Кавазакито на жена ми
                              Прикачени файлове
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • #60
                                До: Tips & Tricks

                                Колега браво много труд си хвърлил ама нищо не пишеш за стойката за GPS-a искам и аз една такава

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X